Uskomatonta !
Vappu Taipale puhuu eilisessä iltasanomissa LSD
kokeilustaan!Kuinka miellyttävää oli kokeilla
tajuntansa laajuutta!
Miltä mahtaa tuntua huumeiden käyttäjien
vanhemmissa omaisissa, niissä joiden lapaset ovat
jo kuolleet tähän tajunnan laajuuden kokeiluun!
Onhan kiva kokeilla mukavissa olosuhteissa ,olla
tieteelle hyödyksi!
Tuntuu niin suunnattoman pahalta kaikkien nuorten
jo koukkuun jääneiden ja kuolleiden nuorten
puolesta,että noin näkyvä ihminen kehuu
kokeilullaan!
Tunnen ihmisen jok 60 - luvulla kokeili vähemmän
turvatuissa olosuhteissa, ja on tänäpäivänäkin
vielä mielisairaalassa ja hänen elämänsä
tuhoutunut kerralla!On siinä laskua
yhteiskunnalle tullut!tieteellinen todistus
tajunnan laajentamisesta!
Vappu Taipale HÄPEÄ!
5
564
Vastaukset
- ajatusta peliin Vappu!
antakaa anteeksi kirjoitusvirheeni olin niin
kiihtynyt aiheesta etten tarkastanu tekstiä!- human2
Kirjoitusvirheet saat anteeksi mutta asiavirheet
ovatkin jo toinen juttu.Ensinnäkään kukaan ei ole
vielä koskaan kuollut LSD:hen.Vaikka kaikki
kielletyt aineet ovatkin tämänhetkisen
lainsäädännön perusteella luokitelu
ylimalkaisesti kategorian huumeet alle niin ei se
silti tarkoita sitä että ne kaikki aiheuttavat
samanlaisia asioita;ettet vain olisi nyt
sekoittanut heroiinia tähän asiaan.Jos yrittäisit
suhtautua huumeisiin hiukan vähemmän
tunnepitoisesti niin voisit ehkä jopa nähdä
Taipaleen kommentin järkevyyden(vanha
pelottelutyyli jossa poliisit/muut valistajat
kiersivät kouluja kertomassa kuinka kannabikseen
jää heti koukkuun jne ei enää yksinkertaisesti
toimi),joten pidän Taipaleen toimintaa rohkeana
päänavauksena avoimemmalle keskustelulle
huumeongelman käsittelyssä.Tietysti voi olla
hankala suhtautua LsD:hen ilman tunnelatausta jos
ystäväsi psyyke on siitä saanut viimeisen niitin
mutta uskallanpa väittää että tuossakin
tapauksessa ongelmat olivat jo olemassa ja LSd
vain nopeutti niiden pintaantuloa.
Ja toiseksi LSd:hen ei muodostu FYYSISTÄ
riippuvuutta ja henkinenkin riippuvuus on
ilmeisen heikko.. - hemohessu
human2 kirjoitti:
Kirjoitusvirheet saat anteeksi mutta asiavirheet
ovatkin jo toinen juttu.Ensinnäkään kukaan ei ole
vielä koskaan kuollut LSD:hen.Vaikka kaikki
kielletyt aineet ovatkin tämänhetkisen
lainsäädännön perusteella luokitelu
ylimalkaisesti kategorian huumeet alle niin ei se
silti tarkoita sitä että ne kaikki aiheuttavat
samanlaisia asioita;ettet vain olisi nyt
sekoittanut heroiinia tähän asiaan.Jos yrittäisit
suhtautua huumeisiin hiukan vähemmän
tunnepitoisesti niin voisit ehkä jopa nähdä
Taipaleen kommentin järkevyyden(vanha
pelottelutyyli jossa poliisit/muut valistajat
kiersivät kouluja kertomassa kuinka kannabikseen
jää heti koukkuun jne ei enää yksinkertaisesti
toimi),joten pidän Taipaleen toimintaa rohkeana
päänavauksena avoimemmalle keskustelulle
huumeongelman käsittelyssä.Tietysti voi olla
hankala suhtautua LsD:hen ilman tunnelatausta jos
ystäväsi psyyke on siitä saanut viimeisen niitin
mutta uskallanpa väittää että tuossakin
tapauksessa ongelmat olivat jo olemassa ja LSd
vain nopeutti niiden pintaantuloa.
Ja toiseksi LSd:hen ei muodostu FYYSISTÄ
riippuvuutta ja henkinenkin riippuvuus on
ilmeisen heikko..Vaikka tietääkseni LSD ei tapakaan sinänsä,kuten
yliannos heroiinia tai alkoholia,tiettävästi on
tapauksia jossa jo eka kerralla on
jäänyt 'matkalle',tai sit kerralla 26.Ja LSD:n
alaisena monet ovat tappaneet itsensä, vasiten
tai vahingossa.Tietenkin kuten missä vaan,ei
kaikki tule riippuvaiseksi heti.Onkin ollut
tyhmää sinänsä valistajilta väittää asioita
joista huomataan ettei ne ole käytännössä
totta.LSD:tä on verrattu venäläiseen
rulettiin.John Lennon ainakin teki yli tuhat
trippiä mutta lopetti kun tuli niin 'pahoja'
matkoja.Mutta kuinka moni on tehnyt vain sen
yhden ja viimeisen? Vastuutonta Vappu Taipaleelta
äitinä ja Stakesin johtajana sanoa että ihan kiva
juttu.Vastuu on tietysti ensisijassa sillä joka
sitten kokeilee,mutta vois ajatella mitä sanoo ja
miten,tuossa asemassa varsinkin.
- jess
Taipale erotettava
- Anonyymi
Sellaista se on LSDP-puolueessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602