Vappu Taipale HÄPEÄ!

VappuT.ajattele!

Uskomatonta !
Vappu Taipale puhuu eilisessä iltasanomissa LSD
kokeilustaan!Kuinka miellyttävää oli kokeilla
tajuntansa laajuutta!
Miltä mahtaa tuntua huumeiden käyttäjien
vanhemmissa omaisissa, niissä joiden lapaset ovat
jo kuolleet tähän tajunnan laajuuden kokeiluun!
Onhan kiva kokeilla mukavissa olosuhteissa ,olla
tieteelle hyödyksi!
Tuntuu niin suunnattoman pahalta kaikkien nuorten
jo koukkuun jääneiden ja kuolleiden nuorten
puolesta,että noin näkyvä ihminen kehuu
kokeilullaan!
Tunnen ihmisen jok 60 - luvulla kokeili vähemmän
turvatuissa olosuhteissa, ja on tänäpäivänäkin
vielä mielisairaalassa ja hänen elämänsä
tuhoutunut kerralla!On siinä laskua
yhteiskunnalle tullut!tieteellinen todistus
tajunnan laajentamisesta!

5

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatusta peliin Vappu!

      antakaa anteeksi kirjoitusvirheeni olin niin
      kiihtynyt aiheesta etten tarkastanu tekstiä!

      • human2

        Kirjoitusvirheet saat anteeksi mutta asiavirheet
        ovatkin jo toinen juttu.Ensinnäkään kukaan ei ole
        vielä koskaan kuollut LSD:hen.Vaikka kaikki
        kielletyt aineet ovatkin tämänhetkisen
        lainsäädännön perusteella luokitelu
        ylimalkaisesti kategorian huumeet alle niin ei se
        silti tarkoita sitä että ne kaikki aiheuttavat
        samanlaisia asioita;ettet vain olisi nyt
        sekoittanut heroiinia tähän asiaan.Jos yrittäisit
        suhtautua huumeisiin hiukan vähemmän
        tunnepitoisesti niin voisit ehkä jopa nähdä
        Taipaleen kommentin järkevyyden(vanha
        pelottelutyyli jossa poliisit/muut valistajat
        kiersivät kouluja kertomassa kuinka kannabikseen
        jää heti koukkuun jne ei enää yksinkertaisesti
        toimi),joten pidän Taipaleen toimintaa rohkeana
        päänavauksena avoimemmalle keskustelulle
        huumeongelman käsittelyssä.Tietysti voi olla
        hankala suhtautua LsD:hen ilman tunnelatausta jos
        ystäväsi psyyke on siitä saanut viimeisen niitin
        mutta uskallanpa väittää että tuossakin
        tapauksessa ongelmat olivat jo olemassa ja LSd
        vain nopeutti niiden pintaantuloa.
        Ja toiseksi LSd:hen ei muodostu FYYSISTÄ
        riippuvuutta ja henkinenkin riippuvuus on
        ilmeisen heikko..


      • hemohessu
        human2 kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet saat anteeksi mutta asiavirheet
        ovatkin jo toinen juttu.Ensinnäkään kukaan ei ole
        vielä koskaan kuollut LSD:hen.Vaikka kaikki
        kielletyt aineet ovatkin tämänhetkisen
        lainsäädännön perusteella luokitelu
        ylimalkaisesti kategorian huumeet alle niin ei se
        silti tarkoita sitä että ne kaikki aiheuttavat
        samanlaisia asioita;ettet vain olisi nyt
        sekoittanut heroiinia tähän asiaan.Jos yrittäisit
        suhtautua huumeisiin hiukan vähemmän
        tunnepitoisesti niin voisit ehkä jopa nähdä
        Taipaleen kommentin järkevyyden(vanha
        pelottelutyyli jossa poliisit/muut valistajat
        kiersivät kouluja kertomassa kuinka kannabikseen
        jää heti koukkuun jne ei enää yksinkertaisesti
        toimi),joten pidän Taipaleen toimintaa rohkeana
        päänavauksena avoimemmalle keskustelulle
        huumeongelman käsittelyssä.Tietysti voi olla
        hankala suhtautua LsD:hen ilman tunnelatausta jos
        ystäväsi psyyke on siitä saanut viimeisen niitin
        mutta uskallanpa väittää että tuossakin
        tapauksessa ongelmat olivat jo olemassa ja LSd
        vain nopeutti niiden pintaantuloa.
        Ja toiseksi LSd:hen ei muodostu FYYSISTÄ
        riippuvuutta ja henkinenkin riippuvuus on
        ilmeisen heikko..

        Vaikka tietääkseni LSD ei tapakaan sinänsä,kuten
        yliannos heroiinia tai alkoholia,tiettävästi on
        tapauksia jossa jo eka kerralla on
        jäänyt 'matkalle',tai sit kerralla 26.Ja LSD:n
        alaisena monet ovat tappaneet itsensä, vasiten
        tai vahingossa.Tietenkin kuten missä vaan,ei
        kaikki tule riippuvaiseksi heti.Onkin ollut
        tyhmää sinänsä valistajilta väittää asioita
        joista huomataan ettei ne ole käytännössä
        totta.LSD:tä on verrattu venäläiseen
        rulettiin.John Lennon ainakin teki yli tuhat
        trippiä mutta lopetti kun tuli niin 'pahoja'
        matkoja.Mutta kuinka moni on tehnyt vain sen
        yhden ja viimeisen? Vastuutonta Vappu Taipaleelta
        äitinä ja Stakesin johtajana sanoa että ihan kiva
        juttu.Vastuu on tietysti ensisijassa sillä joka
        sitten kokeilee,mutta vois ajatella mitä sanoo ja
        miten,tuossa asemassa varsinkin.


    • jess

      Taipale erotettava

    • Anonyymi

      Sellaista se on LSDP-puolueessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe