Peniksen muoto

Naisille

Aina puhutaan koosta, mutta kertokaas naiset millainen on hyvän muotoinen penis? Tai huono? Oletteko huomanneet suuria erovaisuuksia muodoissa?

25

16293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkijatar

      Karmeimmat penis-mallit on rankattu jo vuosia sitten naisporukassa ja ne ovat:

      1.TAPPI*lyhyt ja tosi paksu,tuntuu huulilla mutta sitten jää ikäänkuin muu kosketus puuttumaan
      2.YLIKAAREVA*hemmetin vino,tuntuu lähinnä lonkassa=)
      3.HEVOSEN AISA*tällä on kyllä omat ystävänsäkin,mutta kaiken kaikkiaan se on liian oso joka paikkaan,tuntuu pahalta
      4.HUULIRASVA*nimike kertoo kaiken;ei tunnu siis missään!
      5.SUKKAPUIKKO*omasta mielestäni pahin,tuntuu lähinnä kohdun pohjassa eikä mitenkään hyvältä:( Pitkä ja ohut malli.

      Paras on omasta mielestäni suht suora,n.camping-makkarasta lenkkiin mittainen kaunis,valkoisen miehen penis.

      • Anders

        Minun, ja varmasti monen muun, on ikävä sinua!

        Valaise taas meitä maan matosia älynvalollasi!

        Kuulitko!


      • hyk

        Itse olen 14v. 14cm pitkä, 13cm leveä, hieman täpliä peniksen tyvessä, terska ei ole pieni.


    • Utelias

      Mikäs noista sulla on ??

      • Naisille

        Tuo paras... Kai se hyvän muotoinen kun parikin naista on kehunut sitä kauneimmaksi näkemäkseen.
        Tarkoitin kyllä esim terskan muotoa ja suhdetta varteen jne. En pituuksia ja paksuuksia, kuten nyt taas kai monet ymmärtää.


      • tutkijatar
        Naisille kirjoitti:

        Tuo paras... Kai se hyvän muotoinen kun parikin naista on kehunut sitä kauneimmaksi näkemäkseen.
        Tarkoitin kyllä esim terskan muotoa ja suhdetta varteen jne. En pituuksia ja paksuuksia, kuten nyt taas kai monet ymmärtää.

        Kuinka jonkun elämä voi olla noin kietoutunut omaan penikseen,että pitää jotain terskan muotoja miettiä?!!!???
        Kerronpa salaisuuden:suurin osa naisista ei todellakaan vertaile terskan kokoja suhteessa yhtään mihinkään.Pääasia että vehje toimii ja vielä tärkeämpää että se kyrvän jatke(mies) osaa sitä käyttää!!!


      • Mies vastaa
        tutkijatar kirjoitti:

        Kuinka jonkun elämä voi olla noin kietoutunut omaan penikseen,että pitää jotain terskan muotoja miettiä?!!!???
        Kerronpa salaisuuden:suurin osa naisista ei todellakaan vertaile terskan kokoja suhteessa yhtään mihinkään.Pääasia että vehje toimii ja vielä tärkeämpää että se kyrvän jatke(mies) osaa sitä käyttää!!!

        Kaikilla miehillä elämä on "kietoutunut" oman peniksen ympärille. Pitäisihän tuo jo tietää.


      • Anders
        tutkijatar kirjoitti:

        Kuinka jonkun elämä voi olla noin kietoutunut omaan penikseen,että pitää jotain terskan muotoja miettiä?!!!???
        Kerronpa salaisuuden:suurin osa naisista ei todellakaan vertaile terskan kokoja suhteessa yhtään mihinkään.Pääasia että vehje toimii ja vielä tärkeämpää että se kyrvän jatke(mies) osaa sitä käyttää!!!

        Tutkijatar: "Karmeimmat penis-mallit on rankattu jo vuosia sitten naisporukassa ja ne ovat:"

        Tutkijatar: "Kuinka jonkun elämä voi olla noin kietoutunut omaan penikseen,että pitää jotain terskan muotoja miettiä?!!!???"

        Hmmm... Anteeksi, mutta pakko kysyä: Mikä ihmeen naisporukka on KIETOUTUNUT PENIS-MALLEIHIN, niin paljon, että voi niitä RANKATA?

        Lukekaa nyt hyvät ihmiset "tutkijattaren" tekstit oikein syvällisesti ja ajatuksella!

        Onnea! Naiset alkavat olla suht samalla tasolla idiotismin suhteen kuin (me) keskivertomiehet.

        Tulostankin nyt "tutkijattaren" ( naisporukan) penislistan ja lähden herättelemään vaimoa pikku tutkimuksiin...


      • Naisille
        tutkijatar kirjoitti:

        Kuinka jonkun elämä voi olla noin kietoutunut omaan penikseen,että pitää jotain terskan muotoja miettiä?!!!???
        Kerronpa salaisuuden:suurin osa naisista ei todellakaan vertaile terskan kokoja suhteessa yhtään mihinkään.Pääasia että vehje toimii ja vielä tärkeämpää että se kyrvän jatke(mies) osaa sitä käyttää!!!

        Vai peniksen ympärille. Sinun elämä tuntuu olevan kaikkein eniten peniksen ympärillä kun lukee listaasi penistyypeistä. Ja vielä syytät muita, hah! :) Noloa sulle...

        Ja mietihn kuinka paljon elämäsi pyörii oman kroppasi ympärillä..? Vahdit selluliittiä, rintojasi, ihoasi jne... Ja lisäksi olet vielä tehny tutkimuksen miesten penistyypeistä! :))

        Kyllä meidän miesten elämä pyörii vielä huomattavasti vähemmän itsekkäästi omassa kropassa kuin naisten, varsinkaan sinun.


      • tutkijatar
        Naisille kirjoitti:

        Vai peniksen ympärille. Sinun elämä tuntuu olevan kaikkein eniten peniksen ympärillä kun lukee listaasi penistyypeistä. Ja vielä syytät muita, hah! :) Noloa sulle...

        Ja mietihn kuinka paljon elämäsi pyörii oman kroppasi ympärillä..? Vahdit selluliittiä, rintojasi, ihoasi jne... Ja lisäksi olet vielä tehny tutkimuksen miesten penistyypeistä! :))

        Kyllä meidän miesten elämä pyörii vielä huomattavasti vähemmän itsekkäästi omassa kropassa kuin naisten, varsinkaan sinun.

        En ole sanallakaan tilittänyt suhdettani omaan kroppaan,joten rankkaa stereotypioimista ja arvailua!!

        Toinen hommaa,että kyllä sitä naisporukatkin baari-illan tiimellyksessä voi keksiä hupia esim.rankkaamalla peniksiä erilaisten kokemusten pohjalta.

        Ai niin,yksi malli jäi kertomatta:
        SUPPILOMUNA*juuresta leveä,päästä kapea,terskaa pilkistää siletä pikkiriikkisen.Tää malli on "löydetty"hiljattain=)


      • lukija
        Naisille kirjoitti:

        Vai peniksen ympärille. Sinun elämä tuntuu olevan kaikkein eniten peniksen ympärillä kun lukee listaasi penistyypeistä. Ja vielä syytät muita, hah! :) Noloa sulle...

        Ja mietihn kuinka paljon elämäsi pyörii oman kroppasi ympärillä..? Vahdit selluliittiä, rintojasi, ihoasi jne... Ja lisäksi olet vielä tehny tutkimuksen miesten penistyypeistä! :))

        Kyllä meidän miesten elämä pyörii vielä huomattavasti vähemmän itsekkäästi omassa kropassa kuin naisten, varsinkaan sinun.

        niin sinähän itse pyysit naisia kommentoimaan millainen on hyvä penis (jos olet tuo keskustelun avaaja), ja vielä jopa terska. Joten minkähän ympärillä elämäsi pyörii?


      • Huvittunut
        tutkijatar kirjoitti:

        En ole sanallakaan tilittänyt suhdettani omaan kroppaan,joten rankkaa stereotypioimista ja arvailua!!

        Toinen hommaa,että kyllä sitä naisporukatkin baari-illan tiimellyksessä voi keksiä hupia esim.rankkaamalla peniksiä erilaisten kokemusten pohjalta.

        Ai niin,yksi malli jäi kertomatta:
        SUPPILOMUNA*juuresta leveä,päästä kapea,terskaa pilkistää siletä pikkiriikkisen.Tää malli on "löydetty"hiljattain=)

        Miten voit noiden puheiden jälkeen sanoa että jonkun elämä on peniskeskeistä!? :))
        Siinä nainen jonka elämä pyörii peniksen ympärillä! Tosin jos kaikki naiset ovat tullaisia niin en ihmettelel jomiehetkin joskus vilkaisevat omaa penistään.

        Ei sinun tarvitse sanoa suhteestasi omaan kroppaan. Kaikki tietävät mitä se naiselle merkitsee... ja miehellekin ;)


      • naisille
        lukija kirjoitti:

        niin sinähän itse pyysit naisia kommentoimaan millainen on hyvä penis (jos olet tuo keskustelun avaaja), ja vielä jopa terska. Joten minkähän ympärillä elämäsi pyörii?

        Jos joku esittää täällä kysymyksen jotta "pidättekö omenoista?", niin hänen elämänsä siis pyörii omenoiden ympärillä.

        Huokaus... Ok, unohdetaan kysymys. Taitaa olla vain ne kaksi älyn jättiläisnaista täällä. Permanenttipehkoineen kynsiään viilaamassa, purukimipalloja puhaltelemassa...

        Äkkiä pois täältä... Viihtykää keskenänne :) Tutkijatar ja lukija... Lukekaa tutkimuksia ja tutkikaa lukemaanne.


      • tutkijatar
        naisille kirjoitti:

        Jos joku esittää täällä kysymyksen jotta "pidättekö omenoista?", niin hänen elämänsä siis pyörii omenoiden ympärillä.

        Huokaus... Ok, unohdetaan kysymys. Taitaa olla vain ne kaksi älyn jättiläisnaista täällä. Permanenttipehkoineen kynsiään viilaamassa, purukimipalloja puhaltelemassa...

        Äkkiä pois täältä... Viihtykää keskenänne :) Tutkijatar ja lukija... Lukekaa tutkimuksia ja tutkikaa lukemaanne.

        "bimbot muijat ne siellä vaan kynsiään viilaa kun minä,maailman kauneimman peniksen omistaja en saa ansaitsemaani kunnioitusta,luovutan siis.."Jumankauta että on typerä mies!!!Jos olis kehuttu sun "taivaallista,muodokasta"jurtikkaa,olisit varmaan sitä mieltä että"onpa fiksuja naisia täällä!!"
        Pönttö!!!


      • = )
        tutkijatar kirjoitti:

        "bimbot muijat ne siellä vaan kynsiään viilaa kun minä,maailman kauneimman peniksen omistaja en saa ansaitsemaani kunnioitusta,luovutan siis.."Jumankauta että on typerä mies!!!Jos olis kehuttu sun "taivaallista,muodokasta"jurtikkaa,olisit varmaan sitä mieltä että"onpa fiksuja naisia täällä!!"
        Pönttö!!!

        Nainen pyörii... jalka polkee raivostuneena lattiaa... perukki heiluu... naama vihertää ja suu käy... :D
        Relax baby! Jeppe yritti rakentaa keskustelua, ei onnistunut. Ei hän omasta kalustaan puhunut ennenkuin NAINEN KYSYI. Sinä aloit lutella penistyyppejä ja haukuit miestä peniskeskeisyydestä, mene itseesi hei! :D


      • Anders
        tutkijatar kirjoitti:

        "bimbot muijat ne siellä vaan kynsiään viilaa kun minä,maailman kauneimman peniksen omistaja en saa ansaitsemaani kunnioitusta,luovutan siis.."Jumankauta että on typerä mies!!!Jos olis kehuttu sun "taivaallista,muodokasta"jurtikkaa,olisit varmaan sitä mieltä että"onpa fiksuja naisia täällä!!"
        Pönttö!!!

        "Tutkijattarelle" onnittelut! Olen pitkään pelännyt, että luontoomme oleellisesti kuuluva eliö KANAMAINEN NAINEN on kuollut sukupuuttoon. Näistä pienistä keskustelunpätkistä voi kuitenkin päätellä, että KANAMAISTEN NAISTEN populaatio elää ja voi hyvin.

        Hienoa!


      • qqqqqqq
        Anders kirjoitti:

        "Tutkijattarelle" onnittelut! Olen pitkään pelännyt, että luontoomme oleellisesti kuuluva eliö KANAMAINEN NAINEN on kuollut sukupuuttoon. Näistä pienistä keskustelunpätkistä voi kuitenkin päätellä, että KANAMAISTEN NAISTEN populaatio elää ja voi hyvin.

        Hienoa!

        Itse olen katsonut suorakulmaimella. Ja kyllä se on aika suora. Vielä pitäisi katsoa vesivaalla.


      • tutkijatar
        = ) kirjoitti:

        Nainen pyörii... jalka polkee raivostuneena lattiaa... perukki heiluu... naama vihertää ja suu käy... :D
        Relax baby! Jeppe yritti rakentaa keskustelua, ei onnistunut. Ei hän omasta kalustaan puhunut ennenkuin NAINEN KYSYI. Sinä aloit lutella penistyyppejä ja haukuit miestä peniskeskeisyydestä, mene itseesi hei! :D

        todella väsyneitä he jotka eivät uskalla esiintyä loppuun asti samalla nimimerkillä!!!


      • : D
        tutkijatar kirjoitti:

        todella väsyneitä he jotka eivät uskalla esiintyä loppuun asti samalla nimimerkillä!!!

        No, menikö luu kurkkuun..? Mitä vastaat =) lle??


    • tutkijatar

      Meni tuossa kynsiä viilatessa ja tukkaa tupeeratessa hiukan enemmän aikaa,etten ehtinyt koneelle...Ja purkkapallo juuttui permanenttiin.

      • Kaikkitietävä

        No mitä tuota erikseen kuuluttamaan, kyllä me tiedettiin kun sinusta oli kyse....... =)


      • tutkijatar
        Kaikkitietävä kirjoitti:

        No mitä tuota erikseen kuuluttamaan, kyllä me tiedettiin kun sinusta oli kyse....... =)

        Kuka pöntöltä pyysi mitään kommenttia mihinkään?Menepäs nyt imemään ruman lihavan vaimosi tissiä ja nuku hyvin Pönttö Einari Kaikkitietävä,joka puhut vielä itsestäsi ja sivupersoonistasi monikossa:"me tiedettiin..."


      • Kaikkitietävä
        tutkijatar kirjoitti:

        Kuka pöntöltä pyysi mitään kommenttia mihinkään?Menepäs nyt imemään ruman lihavan vaimosi tissiä ja nuku hyvin Pönttö Einari Kaikkitietävä,joka puhut vielä itsestäsi ja sivupersoonistasi monikossa:"me tiedettiin..."

        Ai, oletkin ruma ja lihava, heijastelet omaa huonoa itsetuntoa tänne. No sehän selittääkin paljon!
        Älä pidä itseäsi kuitenkaan liian rumana, äläkä vaivu synkkyyteen, aina löytyy rumempia kuin sinä. No, ei ehkä ihan läheltä mutta jostakin kuitenkin... :)

        Pärjäilehän ;) Itsesi kanssa...


    • Kokemuksia omaava!

      Olipas vallan mielenkiintoisia keskusteluja kertynyt aiheestasi. Niitä ei voinut olla nauramatta ääneen lukiessaan! Kyllähän se tiedetään, että penis on miehille tärkeää, enkä mä sitä kiellä etteikö se sitä olisi naisillekkin, vain hieman eri kulmasta katsottuna. Itse olen jos jonkinmoisia värkkejä ja vesseleitä nähnyt ja kokenut, eikä muodoista voi sanoa, että mikä paras on. Jokaiselle varmasti löytyy maailmasta se parhaiten omaan holeen sopiva veitikka, olemmehan me naisetkin erilaisia (myös toosistamme). Tietysti se muodoltaan paras on myös siitä kiinni, että mihin tarkoitukseen sitä vesseliä haluaa käyttää. Itse suuseksin intohimoisena kannattajana tykkään eniten peniksestä, joka sopii suuhuni muotojensa puolesta ja tietysti myös vesselin koko vaikuttaa tähän asiaan kuin myös moneen muuhun. Toiset taas harrastavat anaaliseksiä ja ties mitä muuta, mutta edelleen olen sitä mieltä, että taidot puhukoot puolestaan. Tuskin sä voit raflassa mennä kenenkään housuihin kurkkaamaan illan sekstailukaveria hakiessas! Eikö? Nauttikaamme siis peniksistä juuri sellaisina kuin niitä meille tarjotaan ja suodaan! Ja olkaamme onnellisia, että niitä on erilaisia!

    • Anonyymi

      Mä en edes tiennyt että miehetkin voivat olla tästä epävarmoja kun itse olen vain miettinyt että onko minun tarpeeksi hyvä. Mutta itse olen sitä mieltä että kenenkään ei pitäisi toisten kehoja ruveta arvostelemaan kun ei niille mitään voi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe