eli siinäpä se...ihan mielenkiinnosta vaan. Tulipahan mieleen ;)
maailman suurin/pienin penis?
15
4985
Vastaukset
- jaakko
maailman suurin/pienin penis?
Löytyvät molemmat minusta!! (1) kun pimppa on sen edessä valmiina odottamassa se on MAAILMAN suurin...;)
(2) Kun nousen 5min avantouinnin jälkeen ylös avannosta se on maailman pienin!!!! veraisin sitä keskikoisen oravan vastaavaan...;(- horn
Yhdyn sinun mielipiteesesi!!!!Ja lisään vielä
sen verran,että kun ryyppäät yhden illan aikana
riittävästi,niin halut kasvaa mutta veitikka on
huonossa kunnossa silloin!!!!!!!
Ei voi mitään.
- ...
Suurin 35 cm, tuli dokumentti subtvltä viime viikolla...
- mega mix
kiitoksia, kiitoksia. Ei kyllä oo kaksmetristä.. en halua uskoo tohon. Hyi hemmetti.
- Ich,jag,I
Jostain luin, että se olisi 49cm? Tietysti juhla-asennossa ;)
- taskussa
John Holmes ?
Kenellä mahtaa olla suurin elossa oleva, kova ja kattoon sojottava kulli ?
Isoja on maailma pullollaan, mutta velttoja. Voi voi.Ei riitä verenkiertoa niitä kovettamaan. - Ja tämä on totta
mega mix kirjoitti:
kiitoksia, kiitoksia. Ei kyllä oo kaksmetristä.. en halua uskoo tohon. Hyi hemmetti.
...Penis on kyllä mustavalaalla, ja se voi olla yli 3 metriä! Tuli juuri eilen dokumentti. Ettekö te nuoret katso yhtään kiinnostavia ohjelmia?
- tietäjä
suurin 2m, mitattu egyptissä, toissa syksynä
pienin, 1,5cm, mitattu puolassa, vuonna 1999- ihmettelijä
Ei sillä että uskoisin edes tota juttua. Ihmettelen miten on mahdollista MITATA noin epätarkasti että 2m kun silloinhan pituus voi olla väliltä 1,50m ja 2,49m(molemmat pyöristetään 2m) jos sentin tarkkuudella haluttais mitata. Väität siis että Egyptissä mitatattu oli 2m -1m? (tarkkuushan pyöristetään ylöspäin) Epätarkkaa puuhaa.
- tietäjä
ihmettelijä kirjoitti:
Ei sillä että uskoisin edes tota juttua. Ihmettelen miten on mahdollista MITATA noin epätarkasti että 2m kun silloinhan pituus voi olla väliltä 1,50m ja 2,49m(molemmat pyöristetään 2m) jos sentin tarkkuudella haluttais mitata. Väität siis että Egyptissä mitatattu oli 2m -1m? (tarkkuushan pyöristetään ylöspäin) Epätarkkaa puuhaa.
minulla on kyllä kuvat todisteena!
- Photoshop
tietäjä kirjoitti:
minulla on kyllä kuvat todisteena!
Kuvankäsittely on juuri tuollaisia todisteita varten omiaan.
- tietäjä
Photoshop kirjoitti:
Kuvankäsittely on juuri tuollaisia todisteita varten omiaan.
kuvia ei ole käsitelty ja ne on otettu tavallisella kameralla.
- häilis
vaikka bilettäjä muuta väittääki nii mulla on ainaski kolme kertaa isompi ku sillä!!!11
- asiallinen
Pisin oli John Holmesilla vähän yli 40cm, mutta hän oli pumpannut penistään. Ei hänelläkään luonnostaan noin pitkä ollut. On olemassa miehiä joilla ei ole penistä käytännössä lainkaan eli sanotaan alle 1cm.
- .......
Ai ei ollut pitkä kun oli noin 15cm jo "levossa" kun sitä näytettiin. 35cm se oli suurimmillaan, ei yli 40.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791