Lauantaisauna

Taitava

Olemme saunassa, rentoutumassa raskaan päivän jälkeen. Nojaat taaksepäin, reitesi ovat hieman auki. Ihailen niiden sileää ihoa, joka suorastaan huutaa minua koskettamaan. Alankin hitaasti silitellen hyväillä reisiäsi käsilläni, testaten millainen vaikutus kosketuksellani on sinuun. Huomaan heti reaktiostasi, että juuri tätä haluat: ihosi värähtelee sormieni alla, se menee paikoitellen kananlihalle odottaessaan seuraavaa hipaisua. Ujutan toisen käteni vaollesi, ja tunnen että olet kostea, kuuma ja halukas.

Lantiosi nytkähtää kun painan yhden sormen sisällesi, tuntemaan ihanan pehmeyden, sen joka tekee naisesta niin vastustamattoman suloisen. Hieron edelleen reisiäsi toisella kädelläni, toisen käteni painautuessa hävyllesi. Otan koko häpysi kämmenelleni, keskisormeni edelleen leikkiessä sinussa, ja kumarrun suutelemaan hikipisaran otsaltasi. Nuolaiset huuliasi, huokaat ääneen samalla kun painat lantiotasi kättäni vasten. Hierot itseäsi minuun, haet parasta mahdollista kontaktia käteeni, jolloin tuntuu, että yrität saada minutkin villiintymään.

Kätesi siirtyy niskaani, vedät huuleni omillesi ja työnnät kielesi suuhuni. Suutelemme, annamme yhteisen kiihkon maistua ja tuntua kielarissamme. Toinen kätesi hakee minun kovettuneen kaluni tiukkaan otteeseensa, puristelee ja hyväilee sitä juuri kuten vain sinä osaat: ei liian lujaa, mutta kuitenkin tarpeeksi voimakkaasti, että tunnen puristuksessasi kaiken halusi. Irrottaudut suudelmastani, hymyilet ja koukistat jalkasi, otat nilkoistasi kiinni ja tarjoat minulle uskomattoman ihanan näkymän märkänä kiiltelevään pilluusi. Kauniisti erillään olevat häpyhuulet, niiden välissä kostea ja kimalteleva punainen pehmeys, joka pyytää minua maistamaan mehujasi, terhakkaana töröttävä klitoriksesi kuin pisteenä i:n päällä, vaatimassa pientä imaisua huuliltani.

En voisi mitenkään vastustaa moista kutsua, vaan hautaan pääni reisiesi väliin, jossa huuleni ja kieleni aloittavat välittömästi nautiskelun. Aktiviteettini eivät jätä sinua kylmäksi, kuulen sen niistä huokauksista ja voihkauksista joita päästelet. Ei tarvita kauaa tällaista, ennenkuin alat uikuttaa orgasmisi lähestyessä, ja tieto siitä, että saat pian antaa lisää intoa kielelleni, joka pyörii nyt villinä klitoriksesi ympärillä, yrittäen kohottaa sinut mahdollisimman korkealle ennen laukeamistasi. Saadessasi huudahdat ääneen, puristat pääni reisiesi väliin ja painat käsilläsi minua niskasta, pitäen minut paikoillani ja suuni edelleen vasten häpyäsi. Nuoleskelen sinua, samalla kun nautit jälkiorgastisista supistuksista, jotka tunnen suullani, ja joiden rytmin mukaan ajoitan omat hellittelyni.

Siirymme yhdessä vilvoittelemaan pesuhuoneen puolelle, muttemme malta olla koskettelematta toisiamme: halumme tuottaa toiselle mahdollisimman paljon nautintoa ja hyvää oloa korostuu juuri näissä tilanteissa, saa meidät haluamaan vielä enemmän. Kuiskaat "sinun vuorosi" ja laskeudut polvillesi eteeni. Hyväilet kaluani käsilläsi, katselet sitä ja annat sille pieniä suukkosia. Kielesi liukuu pitkin vartta, kutittelee sitä ja saa kaluni värähtelemään nautinnosta. Lopulta annat huuliesi ottaa kaluni hyväilyynsä, toinen kätesi puristaa kaluani ja toinen silittelee pallejani. Otan käsilläni kiinni päästäsi ja alan hitaasti naida suutasi, en liian syvälle mutta kuitenkin osoittaen, että juuri tästä pidän. Ja tiedän, että sinäkin nautit tuottaessasi minulle suunnatonta mielihyvää ja nautintoa. Kiihoittumisasteeni on niin korkea, etten kauaa kestä huultesi imua. Koko kehoni alkaa vapista, juuri ennen kuin laukean suuhusi. Imet ja nieleskelet kaiken mitä minulta tulee, nuoleskelet huuliasi kuin tyytyväinen kissa, ja sanot hymyillen "nam". Palaamme löylyihin lepäämään hetkeksi, ja antamaan kostean lämmön tuoda kehoihimme uutta virtaa, jota kumpikin tiedämme vielä illan aikana tarvitsevamme.

3

15204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hih

      Tarvitsetko selänpesijää?

      • Taitava

        Tulisihan siinä hetkeksi puhtoinen olo, minkä jälkeen pääsisi taas innolla sottaamaan :-)


      • hih
        Taitava kirjoitti:

        Tulisihan siinä hetkeksi puhtoinen olo, minkä jälkeen pääsisi taas innolla sottaamaan :-)

        tänäänkö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      383
      3856
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      211
      1905
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1434
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1295
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      930
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      890
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe