Isäpuoli

avun tarpeessa

ongelmani on isäpuoleni joka ahdistelee minua:

-hän tulee saunaan aina kun olen siellä mukamas tarkistamaan lamppua tai muuta vastaavaa

-hän penkoo kamojani esim. alusvaatelaatikkoani, lukee päiväkirjaa, kirjeitä...yms

mitä voin tehdä?
voiko tästä vielä ilmoittaa poliisille vai keneltä pitäisi apua hakea? kun äiti ei usko asiaa

17

9801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huh

      kai tollasesta vois periaatteessa poliisillekkin ilmottaa mutta joku lastensuojelu järjestö vois olla parempikin?
      kysy vaik koulun terkkarilta tietoja, se osaa neuvoo

      • Mies

        Kertokaa ihmeessä tuollaise asiat nopeasti tytöt ÄIDILLENNE. Kusipäät on saatava kuriin.


    • tytärpuoli

      Munkin isäpuoli oli liian kiinnostunut minusta ja ahdisteli mua milloin mitenkin. Se alkoi tullessani murrosikään ja jatkui monta vuotta, kunnes pääsin muuttamaan pois kotoa.

      Munkin tapauksessa isäpuoli käyttäytyi samaan tyyliin, eli tunkeutui saunaan tai huoneeseeni ollessani siellä milloin milläkin verukkeella ja yritti jostain tirkistellä mua kun peseydyin. Edes öisin en saanut nukkua rauhassa kun se tuli hipelöimään mua humalassa.. Se oli todella inhottavaa ja ahdistavaa aikaa. Mä kun olin nuorempana vielä hirveän ujo ja arka tyyppi, en uskaltanut nostaa asiasta hirveää meteliä. Kyllä mä äidille kerroin, mutta ei hän aluksi uskonut. Kunnes sitten vähän myöhemmin tajusi ja alkoi sit mua syyttää isäpuoleni viettelystä ym. Onneksi se sitten loppui äitini "heräämisen" ansiosta.

      Sen verran häpesin asiaa, etten kertonut asiasta muille ihmisille. Ei ne olisi varmaan sitä uskoneetkaan.. Mutta olin todella helpottunut kun muuttaessani pois kotoa pääsin siitä ahdistavasta tilanteesta eroon.

      • TOIIMIKAA!

        Tuohan on torkeaa! Ja on niin tyypillista, etta oma aitikin viela liigaantuu PERVON kanssa!!

        Tehkaa ilmoitus KENELLE TAHANSA!! Poliisille, terveydenhoitajalle, kaverille........

        Kylla joku ottaa asian hoitaakseen.

        Ei tuollaista tarvitse sietaa omassa kodissaan!


      • avun tarpeessa
        TOIIMIKAA! kirjoitti:

        Tuohan on torkeaa! Ja on niin tyypillista, etta oma aitikin viela liigaantuu PERVON kanssa!!

        Tehkaa ilmoitus KENELLE TAHANSA!! Poliisille, terveydenhoitajalle, kaverille........

        Kylla joku ottaa asian hoitaakseen.

        Ei tuollaista tarvitse sietaa omassa kodissaan!

        niin minä tässä vielä..
        kiitos neuvoistanne mutta olen sen verran ujo etten uskalla mennä puhumaan terveyden hoitajalle.
        mihin lastensuojelu juttuun minun pitäisi ottaa yhteyttä ja miten?
        mutta kiitos nyt vielä kerran kumminkin teille!


      • Edellinen
        avun tarpeessa kirjoitti:

        niin minä tässä vielä..
        kiitos neuvoistanne mutta olen sen verran ujo etten uskalla mennä puhumaan terveyden hoitajalle.
        mihin lastensuojelu juttuun minun pitäisi ottaa yhteyttä ja miten?
        mutta kiitos nyt vielä kerran kumminkin teille!

        Se isapuolesi ilmeisesti aavistaa, etta olet liian ujo, ja jatkaa "touhujaan"...Luu kurkkuun aijalle! Kerro KENELLE tahansa, jolle uskallat. Ja mika vika siina terveydenhoitajassa on? Jos et kerta omalle aidillesi voi puhua. (mika olisi parasta)

        No kaverit sitten ainakin. Mutta olen sita mielta, etta kylla tuohon pitaisi puuttua kunnolla.

        Voisitkin itse asiassa sanoa sille ISAPUOLELLE, etta "nayttaa silta, etta jos tama ei lopu, niin minun on pakko tehda poliisi-ilmoitus...". Katso sitten, miten reagoi. Sano se ihan tyynesti, mutta vakuuttavasti.

        Yritakin ensin nain "kotipiirissa"...olisihan se paras kaikkien kannalta.


      • minä
        avun tarpeessa kirjoitti:

        niin minä tässä vielä..
        kiitos neuvoistanne mutta olen sen verran ujo etten uskalla mennä puhumaan terveyden hoitajalle.
        mihin lastensuojelu juttuun minun pitäisi ottaa yhteyttä ja miten?
        mutta kiitos nyt vielä kerran kumminkin teille!

        isä puolemme ahdisteli mun pikkusiskoa kun olin itse 20 ja sisko 14..ja jopa käytti siskoani hyväkseen kaikilla tavoilla..mut se loppui lyhyeen kun saatuani tietää asiasta tinttasin sitä saatanan pervoa turpaan ja sen päivän jälkeen sisko ei kotona asunut vaan muutti minun isoveljensä luo asumaan..se ratkaisu kannatti vaikka maksoikin seurusteluni,tyttöystäväni jätti minut pian sen jälkeen kun sisko oli muuttanut mun luo..mutta päivääkään en ole ratkaisuani katunut.


      • def
        minä kirjoitti:

        isä puolemme ahdisteli mun pikkusiskoa kun olin itse 20 ja sisko 14..ja jopa käytti siskoani hyväkseen kaikilla tavoilla..mut se loppui lyhyeen kun saatuani tietää asiasta tinttasin sitä saatanan pervoa turpaan ja sen päivän jälkeen sisko ei kotona asunut vaan muutti minun isoveljensä luo asumaan..se ratkaisu kannatti vaikka maksoikin seurusteluni,tyttöystäväni jätti minut pian sen jälkeen kun sisko oli muuttanut mun luo..mutta päivääkään en ole ratkaisuani katunut.

        varmaan ite panit siskoos minkä kerkesit! vitu pervo onneks muijas jätti sut!


      • mie
        def kirjoitti:

        varmaan ite panit siskoos minkä kerkesit! vitu pervo onneks muijas jätti sut!

        ilmoita vaikka mll...


      • Moikka
        avun tarpeessa kirjoitti:

        niin minä tässä vielä..
        kiitos neuvoistanne mutta olen sen verran ujo etten uskalla mennä puhumaan terveyden hoitajalle.
        mihin lastensuojelu juttuun minun pitäisi ottaa yhteyttä ja miten?
        mutta kiitos nyt vielä kerran kumminkin teille!

        Moikka. Älä haudo sitä itsekses. Isäpuolesi käytös on väärin. SINUSSA EI OLE MITÄÄN VIKAA!

        Lasten ja nuorten auttava puhelin:
        http://www.mll.fi/lapset_ja_nuoret/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja-ne/

        LaPu:
        http://www.lastenapu.fi/

        ja vielä vaikka tämä:
        http://neo.rdx.net/auttavat.htm


        Voimia sinulle!


    • kisses

      oke mä vaikka autan sua tässä asiassa mulla ei ooo varsinaisesti kokemusta mutta kavereillani on sä tarviit tuki kallion johon turvautua... mä ooon sua varten kijoitele... mä haluun auttaa

    • hacker

      Joo tottakai ilmotat poliisille soita ja se kysyy mikä on rikos? "mun isäpuoli katto mun päivä kirjaa" hehehhe...

    • Aku

      Seisooko isäpuolellasi kun hän tulee saunaan?

    • NunnA

      Lasten suojeluun tai jotain. Tekeekö se sitä silloin kun äitis on koton sano sille suoraan se jos se satuttaa niin sit poliisille siitä.!

    • Yhteiskunta-Sinde

      "Hänelle mikään kehon kehittäminen ei riitä."
      - Ei hän ole se poliisi.
      - Sitä on vaikka mitä vaarallisia ihmisiä, terveisin Sini.

      Lähde: Unicef
      "Jos nainen selviää silpomisesta hengissä, hän saattaa kärsiä tulehduksista,kivuliaista kuukautisista, tuskista seksin yhteydestä, ongelmista synnytyksessä ja virtsaamis-pulmista." - Enpä ole tiennytkään... Ei kokemusta.

      Paranormaali, ulkoinen voimankäyttö: väkivalta-teko, tai väkivalta-teonverkko, ulk.
      Silti naisella on oikeus lapsiinsa...
      - Laitan asiasta lyhyen tiedotteen maanantain ilta-päivällä ja sen jälkeen vastaa kysymyksiin, Lehtinen, nimi muutettu, sanoi.
      "Johtaminen ja hallitseminen on sairasta, kuin sukupuolinuolemattomana, samansukupuolisetta seksi-suhteetta synnytykseenkin meneminen."
      Sini: Kun me emme ole kiinnostuneita tällaisesta inhimilittömyyden kasvosta, sellaisesta, kuin sulla on.
      "Naisen tunteneet, eivät aluksi meinanneet uskoa tapahtunutta todeksi." Ote päiväkirjasta, henkilökohtainen elämä marraskuulta.
      - Jotenkin sellainen mielikuva väkivaltaisesta, uskonnollisesta läheisyydenkyvyttömyydestä, julkisesti ihmistä pitäen esillä, alastomuutena, ei ole sellaista tottumista, siihen että on täällä, myös ulkoisesti, alastomuutta kunnioittaen. He olivat mahdoton työ, ihmisen ylirasite-tilan osalta, inhimillisyyskin.
      Isälleni se oli varmasti usein, aika raskasta. Ei hyökkäävyyttä, olemukseenkaan.
      "Ihmistä ei voi omistaa", ajattelin sanoa, kun ele-käyttäytyminen päällekäyvänä, kimppuun hyökkäämässä ei kiinnostanut. isäpuoltani koettiin yleisesti siten, pelon täyttymyksestä, sen hetkellisyyden tunteesta, johdattelevana, omaan egoismiin turvautumiseksi. Se on seksiväkivallan-ydin, ei hän persoonallisuudeltansa...
      Sini: Mä en voi sille mitään:
      - Jos teitä ei kiinnosta luopua tästä uskonnosta kokonaan.

      He olivat suuntautuneet jo eristämiseksi, sen iloksi, seksityöperheeksi, perheseksityöksi. Eivät he kyenneet ajattelemaan muita, ja halusivat vapauttansa.
      Eivät he olleet käsitelleet sitä olemuksen käsittelemisen vaikeutta, IQ:ttansa.
      Eivät he olleet käsitelleet sitä kipua, jolla raiskasivat pieniä vauvoja, henkiparantamisena. Ja siten ihmiset avun varaan jättäen, vain halliten.
      Järjettömästä väkivallasta mielensä täyttäen, ihmisen sisimmättömyydestä sairaina. Rauhanomaisuuden puuttumisena tuhoten koko sivilisaation, heidän olemustansa käyttäen, ylikorostamisen ja osoittamisen oikeutusta hakien. Todellisuuden arvonkin puuttuessa, vain turvallisuushakuiseksi, täyttymykseksi.
      Sini: Lapsien tappamisen ilostaan, kipua luonnon tasapainostakin käyttäen.
      "Sara on tyttöjen mielikuvitus-ystävä: "Hän ilmoittaa, että Sinillä ja Jorilla on joku hätänä. Hän ei ole oikea. Jori sanoi_
      .- "Ja sitten on se yhteinen hahmo Sara." Ote, henkilökohtaisen elämänpäiväkirja
      Kun siellä sairaalassa on käytössä sellaiset ja sellaiset lääkkeet, jotka eivät nyt sovi lapsenkasvatukseen, lapsen tapon ihanteesta, ja näin hyökkäävyyden käyttämisestä itseänsä varten, jopa pakkotyönä leikkaus-potilaankin hoidattaen ulkopuolellaan.

      Ja isäpuoli: Voi hän oli hyvin järkyttynyt mies, kuin olemukseltansa aivokuollut.
      - Sellaista ei saanut käyttää uskonnollisesta merkityksestä, halventavana, kuten avioliittoon kohdistaen julkista seurailua, häpäisemisen vietiksi, tuhokseen.
      Sini: Ei niitä saanut seurata, se oli omaa väkivaltaista syrjintäänne, vaarallisestikin.
      - Miksi kuukautisia merkitään sitten kalenteriin julkisesti seuraten, muille ihmisille?
      Ei sellaista pysty kukaan käyttämään, ehkä keskustelumenetelmänne iloksi...

    • Anonyymi

      Akoinaan isäpuoleni tuli sänkyyn minun kans. Meille tuli sellainen seksi suhde

    • Anonyymi

      Tytärpuoli ahdistelee jatkuvasti. Todella häiritsevää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe