...vaikuttaisi mielenkiintoiselta, pieni ja nopea. Linssinsuojassa on vain hieman heikohko kontaktipinta. Kokemuksia?
Minolta Dimage G400
3
1641
Vastaukset
- Tauno
Ostin reilu kuukausi sitten samanlaisen kameran, nimi on vain Konica (muuten identtinen laite).
Kuten totesit, pieni ja nopea kamera, juuri nämä oli minulle tärkeimpiä ominsaiuuksia, myö se että kameraan käy SD ja MS-kortit, oli plussa. Ei ole AF-valo, mutta ei näytä haittaavan, myös täysin pimeässä olen ottanut tarkkoja kuvia...
Linssinsuoja ei ehkä oikein pölyltä suojaa, mutta muuten vaikuttaa asialliselta.
Voin suositella kameraa!
Tauno- Pompeius
Nyt noin viisisataa ruutua kuvanneena olen varsin tyytväinen hankintaani. Vakavamman kuvaamisen teen edelleen järkkärikalustolla ja tärkeät muistot tallennan myös filmille, mutta tämän pieni ja nopeatoimintainen kamera on osoittautunut kaikin puolin odotuksia paremmaksi.Autofocus kämmää ajoittain hankalissa olosuhteissa siinä kuin muissakin vehkeissä.
- Valokuvaaja X
Pompeius kirjoitti:
Nyt noin viisisataa ruutua kuvanneena olen varsin tyytväinen hankintaani. Vakavamman kuvaamisen teen edelleen järkkärikalustolla ja tärkeät muistot tallennan myös filmille, mutta tämän pieni ja nopeatoimintainen kamera on osoittautunut kaikin puolin odotuksia paremmaksi.Autofocus kämmää ajoittain hankalissa olosuhteissa siinä kuin muissakin vehkeissä.
Minolta G 400 tyyppivika on juuri tuo autofocus joka tekee tepposia.
Kameraa on arvioitu kesken eräiseksi ja epävakaaksi..
http://akamera.dk/art.php?artikkelid=4320&side=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit755890KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754760Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282503Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881542Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281316seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081264Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211