Eli oltais kaverin kanssa lähössä Teneriffalle kirjoitusten jälkeen, huhtikuun alussa, ja kyselisin vähän mestasta! Millainen on meidän ikäisille(19 ja 20v)? Hyvä meininki iltaisin? Kivat rannat? Voiko shoppailla?:)
Tarkoitus on siis viettää totaalinen rentoutumisloma, eli edellämainittujen asioiden täytyy olla kunnossa;)
Kiitti hirveästi kaikille, jotka vaivautuu vastaamaan.
Teneriffa?
9
1795
Vastaukset
- joku
Riippuu vähä minnepäin Teneriffaa ootte matkalla? Puerto de la crusissa oli aika paljo meininkiä iltasin ja päivällä oli hiekkarannoilla porukkaa...ite kävin siellä n.3v sitte et en tiiä onko meininki muuttunu...kannattaa käydä siellä eläinpuistussa, jonka nimee en nyt muista, mutta siistii siellä kyllä oli!!! Hienoja hotelleja oli ja ystävällisiä ihmisiä!!Suosittelen kyllä kaikille!!
- Tui
...kun on anoppi mukana matkassa? Loro Parqueen mennään tietty papukaijoja ja kaloja kattelemaan ja San Telmolle aurinkoon lojumaan. Teidellekään ei viitsisi joka päivä ajella...
Onko Santa Cruzissa jotain nähtävää/hyviä kauppoja/hyviä ravintoloita? Tai olisko jollakulla tiedossa joku pieni viehättävä rannikko-kylä, jossa voisi käydä haistelemassa alkuperäisväestön meininkiä? Vinkki: Käykää ainakin kerran syömässä Play de las Americasin EL SOL -kanaravintolassa: sikahyvä ruoka ja mukavat tarjoilijat. Chicken Arlesienne vie kielen mennessään...- on teneriffalla
Itse olin menneen joulun ja uuden vuoden Teneriffalla Playa de las americas:ssa ja henkilökohtaisesti en hirveesti pitänyt paikasta, mutta sekin on maku asia kuka tykkää mistäkin.
Sellanen turisti rysähän se vähän on, paikalliset ihmiset olivat verrattuna esim. kreikkalaisiin aivan erilasia, kreikassa palvelualttius ja ystävällisyys on mahtavaa verrattuna espanjaan. Ruokakin oli huonompaa, hintaa nähden kun ei se mitään halpaa ollut kuitenkaan. Kalaa ja kanaa kannattaa maistaa, parasta siellä syötäväksi.
Rannat olivat hyvät, laavahiekkarantojahan ne oli eli pohja oli tosi hyvä ja aallot kovia. Aurinkipaikat vain yllättävän kalliitta näin opiskelija lompakolle, mutta hyvä niin sillä hotellilla oli hyvä allas ja tuoleja mitkä maksoivat vain 1 päivä ja sai maata vaikka koko päivän. Parhaan rusketuksen mielestäni sai altaalla...viikko siellä ja ruskeana tultiin takas koto suomeen.
Illan vietto mahd.siellä on tosi laajalti. Suosittelen suomalaiselle maulle sellaista paikka kuin Copaca tai jotenki niin se ainakin lausutaan. Se oli Shopping Center American lähellä Suomalainen ravintola missä soitettiin alkuillasta kymmeneen asti humppatyylistä musiikkia mytta sen jälkeen dj jolta sai toivoa musiikkia ihan laidasta laitaan. Me saimme kaikki mitä toivoimme ja ilta oli paras kaikista! :) Siellä kyllä löytyy sellainen baarikatu (sama kuin vetelehtijä ohjelmassa)jossa on ns.sisäänheittäjiä. Sielläkin kävimme,mutta suomaiselle sellainen musiikki on jotain aivan hepreaa sillä se oli vain jumputusta ja kaiken lisäksi brittien paikkoja kaikki baarit. Sanon suoraan, jos yhden illan seuraa lähtee etsimään sinne kannattaa mennä, muuta siellä miehet ei sinusta halua kuin makuukamarikaveria. Itse en juuri siksi siellä viihtynyt (olin poikakaverin kanssa) kun sen huomasi että naista ei pidetty minään muuna kuin panopuuna. :) Ja ainahan siinä on se riski että josku tulee ja raiskaa, sillä paikka oli aika syrjässä meren rannalla.
Kävimme Monkey parkissa ja se oli minusta mukava paikka,suositttelen,se on lähellä itse paikkaa, taksilla muistaakseni 6 € suunta. Rantoja suosittelen ja myös yöelämää turvallisissa paikoissa. Eli se copaca ja sitten sellainen kuin metropolis.
Mutta pysy aina kaverin seurassa ja rahat piilossa niin ei tule hankaluuksia reissatessa, oppaamme joka matkan järjesti varoitti myös näistä asioista sillä kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää, kaikki illalla liikkuvat katukauppiaat ovat laittomia myyjiä ja he myyvät varastettua tavaraa. Heitä ei voi olla huomaamatta illalla liikkuessa sillä heillä on laseja, kelloja ja levyjä myytävänä. Että olkaa varovaisia! :)
Mutta hyvää reissua teille, ei ollut tarkoitus pelotella mutta totuus ei ole aina kaunista! :)
Toivottavasti aurinko paistaa ja saatte uida ja pitää hauskaa! :)
- the africafan
marokos on parempi iltameno kun teneriffal.............
- americasgirl
...me tultii kaverinkaa(20 ja 18) vast viime tiistain americasist...vietettiin siellä uus vuos...se baarikatu mistä edellisessä kirjotuksessa puhuttiin on veronicas...vaikka siint varotellaa ni kuitenkii oon aina siellä ollu...tää viime kerta oli mun seittemäs kerta americasis..eli oon tykänny...aina on ollu loman aiheen rannal makoilu,shoppailu ja bailaus...joten toi paikka on erinomainen semmosee...nyt on kaikkii kavereit ketkä saatii siäl ikävä...ja voisin antaa vaikka miljoonan jos joku veis minut heti takasin sinne...no...eiköhän sit taas parin kuukauden pääst tuu sinne lähettyy ja kesäl varmaan töihin sinne...joten hyvää matkaa ja jos keksit jotaa kysyttävää ni vastaan kyllä...muuten semmosee skandinaavi baarii ku den glade viking kannattaa mennä...se sijaitsee hotelli playazulin alakerras...lähel tot veronicastakii...
- riki
missä hinnoissa pyörii vodkat ja tämmöset?
- americasgirl
riki kirjoitti:
missä hinnoissa pyörii vodkat ja tämmöset?
litran pullo komitroff tai jotaa sellast vodkaa oli n.5 euroo litra...sitä vodkaa käytetää kaikis baareissakii...baareissa den glade vikingissä smirnoff ice 4.80/plo...muitten drinkkien hintoi en muista...veronicaksel smirnoff ice kaks yhen hinnal...eli kaks plo 7 euroo...tequila litran pullo oli kans n. 5 euroo...
- ..mutta melkein
Kannattaa kyllä miettiä tota bailauspuolta. Jos bailaakin niin tosi siististi eli suunnilleen selvinpäin. On niin paljon ikäviä kertomuksia mitä sattui kun "se tarjoski ja oli muutenki niin kiva ja reilun oloinen..." Älä kuvittelekaan että kukaan on muuta vailla kuin unilelua, ja mielellään joka yöksi uusi. Näin vaan on,jotta et ihan sinisilmäisenä mene :)
- abi myös
ollaan myös kavereiden kanssa lähdössä tuonne americasiin huhtikuun alussa. hotellimme on andorra, onko jollain kokemuksia tästä hotellista?
tarkoitus olisi vaan täysillä rentoutua rankkojen kirjoitusten jälkeen.. eli aurinkoa, aurinkoa ja yöelämää.
olisi kiva tietää lisää noista "turvallisista" baareista ja klubeista...
ja missä on parhaat ja halvimmat ostospaikat?
ja onko muita abeja (muitakin kuin abi (minä päivänä muuten lähdette?) )lähdössä tuonne kirjoitusten jälkeen? :) kiiitos !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632