Oisko jollakin ollut -96 1.8 Astrassa samoja ongelmia. Mittaritaulussa palaa keltainen häiriö valo, jossa on moottorin kuva. Auto ei lähde käyntiin luonnollisesti muutaman sekunnin kuluttua, vaan saa startata ainakin 10-15 sekuntia. Lisäksi kone ei ota kierroksia kuin 4500 ja alkaa sen jälkeen pätkimään ikään kuin rajoitin olisi päällä.
Mikähän Astra rassukkaani taas vaivaa?
Ps. Vien, vien korjaamolle, mutta jos on ns. teeseitse homma niin voisin yrittää...
Astrassa keltainen moottorinvalo palaa..
8
4758
Vastaukset
- Vectra
Moi
Mulla oli samanlainen vika vuoden 95 vectrassa. Kyse oli elektroniikkahäiriön valosta ja vika oli kampiakselin pyörintänopeus anturissa.. Tuli maksamaan Metro Autossa vähän yli 300 € töineen... kivaa- Iloinen opelisti
Vaihdatin astra 1.8 16v kampuran tunnistimen
Muuralan Autohuollossa ja maksoin 108 egee. On Muutenkin pätevä Ooppeli korjaamo, testerit ja kaikki.
- En tiedä mutta...
mulla oli 1.8 16v-94 astrassa samantyyppinen vika.
Käynnisty vain kaasupohjassa eikä ottanu kierroksia kuin n.3000 Sammui heti kun päästi kaasun ja vika oli ilmamassaanturissa. Tais maksaa n.100Eur
Toivottavasti ei pahempaa! - Make
Kyseessä on siis vikaohjelma päällä, se rajoittaa nuo kierrokset 4500 isompien vahinkojen välttämikseksi. Eli helpoin selvittää tuo vika on että luet itse, tai luetutat vikakoodit autostasi. Sillä vika selviää helpoiten. Mutta kun kyseessä on opel, voisin veikata kampiakselin pyörintanopeus anturia, tai nokan vastaavaa. Tai ilmamassamittaria. Siinä ne yleisimmät viet opelissa, (kai nämä pätee astraankin nämä viat)..
- Asentaja
Meeppä ja luetuta vikakoodit niin loppuu entten tentten ....
- Vecculi
Noistahan pystyy lukemaan vikakoodit itsekin. Ohjeet löytyy tuolta:
http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm - jakari
Ihan selvästi vikakoodi 92 nokka-akslitunnistimen
väärä signaali.>siitä se pitkä startti johtuu - oskuopel
Sama vika täällä kaikki tunnistimet on uusittu ja vikavalo palaa, eikä ota kuin 4500 kierrosta Astra on vm-96 2.0 Ecotec 16 ventt. Testeri ilmoitaa edelleen nokan tunnistinta johdot on kunnossa. Kukaan ei tiedä tätä mystillistä vikaa ja samannumeroista poksiakaan ei löydy käytettynä jota epäilen uutta ei kannata ostaa kokeiltavaksi kun ei ole varmaa korjaantuuko vika.Auto on seissyt tämän vian takia toista vuotta.Onko yhtään viisasta joka ratkaisee pulman?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818