Kymco

Kysyvä

Moni on haukkunut Kymcoskootteria. Itse olen ajannut 12.000 km. Olen tehnyt ainoastaan ensihuollon. Sanoisin mielellään jos jotain vikaa löytysi. Eikä Kymco ole kiinalainen tuote vaan Taiwanilainen. Kiina haluaa omistaa Taiwanin mutta ei onistu siinnä. Olen niin tyytyväinen Kymcoon että vaihdan sen ensikesänä 125 kuutioiseen samaan merkkiin. Haluan tietää mitä qqq on sANONNUT TÄSTÄ Merkistä. Kuin hän viimeksi sanoi että siitä merkistä löytyy enempiä vikoja kuin muita. Vastaa qqg puheistasi.

4

837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cym

Moi!
      Tuo oli hyvä tietää Kymcosta.On kestävää tekoa ja valmistusmaakin selvisi.

• Nakkilan Nalle

en viitsisi paljoa puhua tämän oman päristäjäni kanssa, mutta kaverilla oli Kymco, ja olihan se toki hieno peli ekana kesänä, mutta samana kesänä tehtiin siihen 5000 mummonmarkan remppa, ja nyt kaksvuotiaana se kitisee, ei pysy käynnissä ja pikkupakkasella ei lähde edes käyntiin.

Liekö syynä se, että se oli ekana kesänään noin kymmenen ala-asteelaisen pennun harjoitusmopona...

• Pythoon

Niin.. Kaverilla oli kymco super fever mopo ikäsenä.. jonku aikaa se sillä ajo ja nyt se on tallissa ollu kaks vuotta eikä lähe käyntiin..
      Aina ku sen laitto kuntoon niin jotain muuta meni paskaks.. kilometrejäkään ei ehtiny tulla paljoo.
      -Eka vika oli mm kampiakseli.
      On vähän huonoja kokemuksia kyseisestä merkistä.
      Itse suosittelen Piaggiota. 22 tuhatta mittarissa ja hyvin toimii. Ikinä ei oo ollu huollossa, oon aina ite laittanu.. Typhoon

• @@@

Yhdyn Pythonin tekstiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe