Metsästäjän tappo

Remington

Mitäs ootte mieltä kun kaajan tästä lähtien jokaisen metsästäjän rentun jonka näjen maillani?

siellä saatana talsitaan punapipat päässä ja juodaan viinaa ja sotketaan toisten mettät!

on se perkule niin että meikeläinen rupiaa kyttäämään näitä ittiään metsästäjiks sanovia paskahousuja!

16

5658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UKKELI

      jos luvatta maillasi ovat! Jos olet vuokrannut
      maasi metsästykseen niin voivoi!

      • Remington

        vuokrannut enkä vuokraa.

        PERKELEEN kaupunkilaisnilkit luulevat olevansa metsästäjiä, voi saatana sano minä!


      • baikkali
        Remington kirjoitti:

        vuokrannut enkä vuokraa.

        PERKELEEN kaupunkilaisnilkit luulevat olevansa metsästäjiä, voi saatana sano minä!

        ja ne voi ampua takasin?

        Olisko sittekin parempi, jos ammut eukkoa suorasuuntauksella korkoosen alasängys.


      • Juu
        baikkali kirjoitti:

        ja ne voi ampua takasin?

        Olisko sittekin parempi, jos ammut eukkoa suorasuuntauksella korkoosen alasängys.

        sinä vaan isääsi takaapäin "lekallasi" persläpeen niinkuin tähänkin asti!!!!


    • mikäs

      se sinä oot.Itse olet maasi vuokrannu ja sit täällä muka valittat.Luulenpa et sullakaan ei oo maata muuta ku kynsies alla

    • kokenut

      Taidat vielä maalata paskalla pöydänjalkoja kun minä ammun siskoasi!

      • mehtämies

        kylläpä äijä puhut vähä outoja!et kerkiäis ees lukkoja rasauttaa ku sulta putoo sualet mättääseen,kun tommosia uhoilet kunnon mehtämiehille -naisille!"PUUSILIMÄ"


    • JussiJu

      -Aloita kysymällä nimismieheltä...

    • Metsämies

      Metsässäsi ja nähneeni mitä metsässäsi touhuat.
      Tiesitkö muuten että jakkaran päältä suoritettu lehmään sekoaminen on harkittu teko ja seurauksena on sakkoa tai jopa vankeutta.
      Oletko miettinyt kuka "morsiantasi" lypsää kun "sulhanen" on linnassa?
      Mutta ollos huoleton meillä metsästäjillä tieto pysyy salassa ja voit telmiä myös ensi kesäsnä hiehojesi kanssa metsässä kuten tähänkin asti. Mutta lopeta se uhoaminen tai käräytän sut.

    • Henkka

      Kato se on semmonen juttu kirjoittaja, että meit on moneen junaan ja toiset jää vielä asemallekkin.

      Mutta annan vinkin, älä rupea uhoamaan jos oot maas vuokrannu...

      Saatat vaikka saada selkääs...

      Vielä vinkki: Mene sanomaan paikallisen metästysseuran kokoukseen mielipiteesi...!!!!

    • Rolle

      Voin varmuudella sanoa, että kumpikaan sinun väittämäsi asiat ei pidä paikkaansa(jos olet tosissasi). Hirviporukat ei metästä vuokraamattomilla mailla eikä juo viinaa metsästys tilanteessa, se on fakta homma. Jos näin on niin virkavalta on tässä maassa sitä varten jotka ratkoo nämäkin ongelmat.
      Joten mene mökkiis.

    • neuvon

      Etpä taida maata omistaa kun et tiedä että metsästämiseen tarvitaan maanomistajan lupa.Sinä sitä et antaisi.Tästä tietää että maata sinulla ei ole

    • rolle

      Tuommosella miehellä ei ole maata ei asetta.Luultavasti homo tai impotentti.Tämä näkemys vahvistui kun näin sinut lampaan kanssa metsässä.Olit pannut lampaan jalat saappaisiin,että se ei voisi potkia.Mutta ei sinun touhusta tullut mitään.Niin roikkui kuin venttiilikumin pätkä.Otin kuitenkin kuvan muistoksi pervo.

    • VIELÄ

      SINULLAKO METSÄÄ?? ÄLÄ NAURATA.

    • anti-nyyhkijä, hih!

      Metsästäjät eivät tule maille, joille heitä ei ole laskettu, eli joiden kanssa ei metsästyksestä ole sopimusta tehty metsästysseuran kanssa. Eli oma maasi on metsästyksestä vapaa, ellet ole lupaa siihen antanut. Joten lopeta vollottaminen ja ala valittamaan jostain ihan oikeesti sinua koskevasta asiasta.

    • Hoitaja laitoksesta

      No tuosta aloitusviestistä on jo niin kauan että saattaa olla että kohta jo pääsee avohoitoon eräästä erityis-sairaanhotolaitoksesta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe