Suurimmat telekkarit ??

Jarno

Mikä on tuumissa suurin televisio ja millä valmistajalla onkohan Thomsonin ja sonyn 61 tuuman tv suurimmat?

6

919

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 ".

Nuo suurimmat tv:eet eivät varsinaisesti enään ole televisioita vaan pelkkiä näyttöjä ( plasma tai vastaa )

• pip

Suurin kuvaputki jonka omakohtaisesti olen nähnyt oli 40". Tuokin oli jo sellainen pullo, että katsomisesta ei meinannut tulla mitään. Oma 33" alkaa olla jo järkevyyden rajoissa.

Näitä projisio-tv:itä taitaa jenkeissä olla yli 100":sina, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt.

• Visny
        pip kirjoitti:

Suurin kuvaputki jonka omakohtaisesti olen nähnyt oli 40". Tuokin oli jo sellainen pullo, että katsomisesta ei meinannut tulla mitään. Oma 33" alkaa olla jo järkevyyden rajoissa.

Näitä projisio-tv:itä taitaa jenkeissä olla yli 100":sina, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt.

Juu, eli tollaset 60" tai vastaavat on jo plasma näyttöjä

• Tällähetkellä
        pip kirjoitti:

Tällähetkellä markkinoiden suurin LAAJAKUVAputki on kokoa 36". Eri asia on sitten kaikki projisio, plasma ym. mallit joissa ei ole kuvaputkea!

• pip
        Tällähetkellä kirjoitti:

Tällähetkellä markkinoiden suurin LAAJAKUVAputki on kokoa 36". Eri asia on sitten kaikki projisio, plasma ym. mallit joissa ei ole kuvaputkea!

Laajakuvalla ehkä, mutta nuo näkemäni olivat perinteisellä 4:3-muodolla. Oma kuvaputki on myös tuota vanhempaa perua.

• Tällähetkellä
        pip kirjoitti:

Laajakuvalla ehkä, mutta nuo näkemäni olivat perinteisellä 4:3-muodolla. Oma kuvaputki on myös tuota vanhempaa perua.

Jep! 4:3 -mallisissa televisioissa löytyy suurempia tuumakokoja. Laajakuva tv:ssä toi 36" on suurin. Huomattavaa myös että 32" laajakuvan kuvaputken korkeus on pienempi kuin 29" 4:3-kuvasuhteen tv:ssä. Joten laajakuva 32":n kuva on pystysuunnassa pienempi kuin 29" 4:3 tv:n kuva. 28":n kuvahan on todella pieni, varsinkin kun leffat eivät yleensä ole 16:9 vaan vielä laajemmalla kuvasuhteella! Sen takia itsellänikin on 36" ettei tarvis ihan viivottimen kokoista kuvaa katsella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      111
      1229
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      258
      977
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe