Mikä on tuumissa suurin televisio ja millä valmistajalla onkohan Thomsonin ja sonyn 61 tuuman tv suurimmat?
Suurimmat telekkarit ??
6
919
Vastaukset
- 1 ".
Nuo suurimmat tv:eet eivät varsinaisesti enään ole televisioita vaan pelkkiä näyttöjä ( plasma tai vastaa )
- pip
Suurin kuvaputki jonka omakohtaisesti olen nähnyt oli 40". Tuokin oli jo sellainen pullo, että katsomisesta ei meinannut tulla mitään. Oma 33" alkaa olla jo järkevyyden rajoissa.
Näitä projisio-tv:itä taitaa jenkeissä olla yli 100":sina, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt. - Visny
pip kirjoitti:
Suurin kuvaputki jonka omakohtaisesti olen nähnyt oli 40". Tuokin oli jo sellainen pullo, että katsomisesta ei meinannut tulla mitään. Oma 33" alkaa olla jo järkevyyden rajoissa.
Näitä projisio-tv:itä taitaa jenkeissä olla yli 100":sina, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt.Juu, eli tollaset 60" tai vastaavat on jo plasma näyttöjä
- Tällähetkellä
pip kirjoitti:
Näitä projisio-tv:itä taitaa jenkeissä olla yli 100":sina, jos en aivan väärin ole ymmärtänyt.Tällähetkellä markkinoiden suurin LAAJAKUVAputki on kokoa 36". Eri asia on sitten kaikki projisio, plasma ym. mallit joissa ei ole kuvaputkea!
- pip
Tällähetkellä kirjoitti:
Tällähetkellä markkinoiden suurin LAAJAKUVAputki on kokoa 36". Eri asia on sitten kaikki projisio, plasma ym. mallit joissa ei ole kuvaputkea!
Laajakuvalla ehkä, mutta nuo näkemäni olivat perinteisellä 4:3-muodolla. Oma kuvaputki on myös tuota vanhempaa perua.
- Tällähetkellä
pip kirjoitti:
Laajakuvalla ehkä, mutta nuo näkemäni olivat perinteisellä 4:3-muodolla. Oma kuvaputki on myös tuota vanhempaa perua.
Jep! 4:3 -mallisissa televisioissa löytyy suurempia tuumakokoja. Laajakuva tv:ssä toi 36" on suurin. Huomattavaa myös että 32" laajakuvan kuvaputken korkeus on pienempi kuin 29" 4:3-kuvasuhteen tv:ssä. Joten laajakuva 32":n kuva on pystysuunnassa pienempi kuin 29" 4:3 tv:n kuva. 28":n kuvahan on todella pieni, varsinkin kun leffat eivät yleensä ole 16:9 vaan vielä laajemmalla kuvasuhteella! Sen takia itsellänikin on 36" ettei tarvis ihan viivottimen kokoista kuvaa katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1111229
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258977- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907