Salainen IP

secret agentti

Saako ip osoitteen salaiseksi tai kertomaan minun olevan jossain muussa osoitteessa?

13

3044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama

Saahan sen, senkun soitat internetpalveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja pyydät ip-osoitteen muuttamista salaiseksi. Homma toimii samalla tavalla kuin puhelinnumeroiden kanssa, eli ilmoittamalla onnistuu.

• Maxxer

Niin helposti se tapahtuu, ja kun menee tekemään ilmoituksen lähimpään Päämieheen niin saa vielä 100 eurolla ilmaista surffausaikaa ja hienon "mulla on salainen IP" T-paidan.

Heh.

Oikeesti, välityspalvelin eli proxy on ainut keino millä voit hidastaa oman IP-osoitteesi jäljitystä. Mutta palveluntajoajalla on jokatapauksessa tiedot koneesi IP:stä joka minuutilta, joten vaikka proxya käyttäisit, pystytään se jäljittämään jos vain niin halutaan. Tosin pitää olla aika paha rikos että kukaan viitsii alkaa sitä tekemään...

Ainut todella varma konsti olla netissä näkymätön on ottaa verkkojohto irti koneesta.

• OKJIUYT

• Piru

tapa on käyttää jonkunlaista proxyä välissä. Joko käytät anonyymejä proxypalvelimia tai jonkun ihmisen konetta.

IP-osoite on pakko olla, jotta sen laitteen kanssa voi kommunikoida.

Menee Kiasmaan tai nettikahvilaan. Iskee prepaid-liittymän varastettuun kännyyn ja soittaa GPRS-yhteydellä johonkin numeroon, joka laskuttaa per minuutti tms.

Onhan noita konsteja.

• PuretaanEnsiViikolla

Kiasma on jo suljettu susipaskana ideana. Haloo, ei olla enää viime vuosikymmenellä!

• Jamac

Niin, sinulla on ip osoite sen takia että esimerkiksi weppisivu tulee verkosta sinun koneellesi eikä jonkun muun. Se on siis *sinun koneen osoite* internetissä.

Mutta ilmeisesti on jotain keinoja ainakin hankaloittaa ipn jäljitystä ihan sinun koneelle asti ulkoa päin. Proxypalvelin välissä tai jotain.

• väsyttää

Lähinnä herää kysymys, miksi tarvisit "salaista ip:tä" ?
      Tietoturvasuojat riittävät kyllä, ellei tarve ole laitonta lajia...

• neccu02323

mul pripeid mokkula eli salainen ip:=)

• joopa joo

Päätit sitten postata yli 9 vuotta vanhaan ketjuun??? Ja sitäpaitsi ei se sun ip ole salainen, vaan se on julkinen.

• NiinNähdäänOnko

No sanopa siis mikä ip sillä on!

• torvpn

Käytä VPN:ää tai yksinkertaisimmin TOR:ia. Ei löydy Suomesta ketään ip:si selvittäjää!

• Hedman_Partners

Lähestymme teitä kirjeellä!

• tämmöset.asennat

Asennat Ccleanerin, ja selaimeen Ublockin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      83
      1601
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1531
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      266
      1252
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      857
    6. 65
      834
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      827
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      811
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      797
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      771
    Aihe