Salainen IP

secret agentti

Saako ip osoitteen salaiseksi tai kertomaan minun olevan jossain muussa osoitteessa?

13

3284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama

      Saahan sen, senkun soitat internetpalveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja pyydät ip-osoitteen muuttamista salaiseksi. Homma toimii samalla tavalla kuin puhelinnumeroiden kanssa, eli ilmoittamalla onnistuu.

      • Maxxer

        Niin helposti se tapahtuu, ja kun menee tekemään ilmoituksen lähimpään Päämieheen niin saa vielä 100 eurolla ilmaista surffausaikaa ja hienon "mulla on salainen IP" T-paidan.

        Heh.

        Oikeesti, välityspalvelin eli proxy on ainut keino millä voit hidastaa oman IP-osoitteesi jäljitystä. Mutta palveluntajoajalla on jokatapauksessa tiedot koneesi IP:stä joka minuutilta, joten vaikka proxya käyttäisit, pystytään se jäljittämään jos vain niin halutaan. Tosin pitää olla aika paha rikos että kukaan viitsii alkaa sitä tekemään...

        Ainut todella varma konsti olla netissä näkymätön on ottaa verkkojohto irti koneesta.


      • OKJIUYT

    • Piru

      tapa on käyttää jonkunlaista proxyä välissä. Joko käytät anonyymejä proxypalvelimia tai jonkun ihmisen konetta.

      IP-osoite on pakko olla, jotta sen laitteen kanssa voi kommunikoida.

      Menee Kiasmaan tai nettikahvilaan. Iskee prepaid-liittymän varastettuun kännyyn ja soittaa GPRS-yhteydellä johonkin numeroon, joka laskuttaa per minuutti tms.

      Onhan noita konsteja.

      • PuretaanEnsiViikolla

        Kiasma on jo suljettu susipaskana ideana. Haloo, ei olla enää viime vuosikymmenellä!


    • Jamac

      Niin, sinulla on ip osoite sen takia että esimerkiksi weppisivu tulee verkosta sinun koneellesi eikä jonkun muun. Se on siis *sinun koneen osoite* internetissä.

      Mutta ilmeisesti on jotain keinoja ainakin hankaloittaa ipn jäljitystä ihan sinun koneelle asti ulkoa päin. Proxypalvelin välissä tai jotain.

    • väsyttää

      Lähinnä herää kysymys, miksi tarvisit "salaista ip:tä" ?
      Tietoturvasuojat riittävät kyllä, ellei tarve ole laitonta lajia...

    • neccu02323

      mul pripeid mokkula eli salainen ip:=)

      • joopa joo

        Päätit sitten postata yli 9 vuotta vanhaan ketjuun??? Ja sitäpaitsi ei se sun ip ole salainen, vaan se on julkinen.


      • NiinNähdäänOnko

        No sanopa siis mikä ip sillä on!


    • torvpn

      Käytä VPN:ää tai yksinkertaisimmin TOR:ia. Ei löydy Suomesta ketään ip:si selvittäjää!

    • Hedman_Partners

      Lähestymme teitä kirjeellä!

    • tämmöset.asennat

      Asennat Ccleanerin, ja selaimeen Ublockin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe