Salainen IP

secret agentti

Saako ip osoitteen salaiseksi tai kertomaan minun olevan jossain muussa osoitteessa?

13

3284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama

      Saahan sen, senkun soitat internetpalveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja pyydät ip-osoitteen muuttamista salaiseksi. Homma toimii samalla tavalla kuin puhelinnumeroiden kanssa, eli ilmoittamalla onnistuu.

      • Maxxer

        Niin helposti se tapahtuu, ja kun menee tekemään ilmoituksen lähimpään Päämieheen niin saa vielä 100 eurolla ilmaista surffausaikaa ja hienon "mulla on salainen IP" T-paidan.

        Heh.

        Oikeesti, välityspalvelin eli proxy on ainut keino millä voit hidastaa oman IP-osoitteesi jäljitystä. Mutta palveluntajoajalla on jokatapauksessa tiedot koneesi IP:stä joka minuutilta, joten vaikka proxya käyttäisit, pystytään se jäljittämään jos vain niin halutaan. Tosin pitää olla aika paha rikos että kukaan viitsii alkaa sitä tekemään...

        Ainut todella varma konsti olla netissä näkymätön on ottaa verkkojohto irti koneesta.


      • OKJIUYT

    • Piru

      tapa on käyttää jonkunlaista proxyä välissä. Joko käytät anonyymejä proxypalvelimia tai jonkun ihmisen konetta.

      IP-osoite on pakko olla, jotta sen laitteen kanssa voi kommunikoida.

      Menee Kiasmaan tai nettikahvilaan. Iskee prepaid-liittymän varastettuun kännyyn ja soittaa GPRS-yhteydellä johonkin numeroon, joka laskuttaa per minuutti tms.

      Onhan noita konsteja.

      • PuretaanEnsiViikolla

        Kiasma on jo suljettu susipaskana ideana. Haloo, ei olla enää viime vuosikymmenellä!


    • Jamac

      Niin, sinulla on ip osoite sen takia että esimerkiksi weppisivu tulee verkosta sinun koneellesi eikä jonkun muun. Se on siis *sinun koneen osoite* internetissä.

      Mutta ilmeisesti on jotain keinoja ainakin hankaloittaa ipn jäljitystä ihan sinun koneelle asti ulkoa päin. Proxypalvelin välissä tai jotain.

    • väsyttää

      Lähinnä herää kysymys, miksi tarvisit "salaista ip:tä" ?
      Tietoturvasuojat riittävät kyllä, ellei tarve ole laitonta lajia...

    • neccu02323

      mul pripeid mokkula eli salainen ip:=)

      • joopa joo

        Päätit sitten postata yli 9 vuotta vanhaan ketjuun??? Ja sitäpaitsi ei se sun ip ole salainen, vaan se on julkinen.


      • NiinNähdäänOnko

        No sanopa siis mikä ip sillä on!


    • torvpn

      Käytä VPN:ää tai yksinkertaisimmin TOR:ia. Ei löydy Suomesta ketään ip:si selvittäjää!

    • Hedman_Partners

      Lähestymme teitä kirjeellä!

    • tämmöset.asennat

      Asennat Ccleanerin, ja selaimeen Ublockin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe