Salainen IP

secret agentti

Saako ip osoitteen salaiseksi tai kertomaan minun olevan jossain muussa osoitteessa?

13

3025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama

Saahan sen, senkun soitat internetpalveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja pyydät ip-osoitteen muuttamista salaiseksi. Homma toimii samalla tavalla kuin puhelinnumeroiden kanssa, eli ilmoittamalla onnistuu.

• Maxxer

Niin helposti se tapahtuu, ja kun menee tekemään ilmoituksen lähimpään Päämieheen niin saa vielä 100 eurolla ilmaista surffausaikaa ja hienon "mulla on salainen IP" T-paidan.

Heh.

Oikeesti, välityspalvelin eli proxy on ainut keino millä voit hidastaa oman IP-osoitteesi jäljitystä. Mutta palveluntajoajalla on jokatapauksessa tiedot koneesi IP:stä joka minuutilta, joten vaikka proxya käyttäisit, pystytään se jäljittämään jos vain niin halutaan. Tosin pitää olla aika paha rikos että kukaan viitsii alkaa sitä tekemään...

Ainut todella varma konsti olla netissä näkymätön on ottaa verkkojohto irti koneesta.

• OKJIUYT

• Piru

tapa on käyttää jonkunlaista proxyä välissä. Joko käytät anonyymejä proxypalvelimia tai jonkun ihmisen konetta.

IP-osoite on pakko olla, jotta sen laitteen kanssa voi kommunikoida.

Menee Kiasmaan tai nettikahvilaan. Iskee prepaid-liittymän varastettuun kännyyn ja soittaa GPRS-yhteydellä johonkin numeroon, joka laskuttaa per minuutti tms.

Onhan noita konsteja.

• PuretaanEnsiViikolla

Kiasma on jo suljettu susipaskana ideana. Haloo, ei olla enää viime vuosikymmenellä!

• Jamac

Niin, sinulla on ip osoite sen takia että esimerkiksi weppisivu tulee verkosta sinun koneellesi eikä jonkun muun. Se on siis *sinun koneen osoite* internetissä.

Mutta ilmeisesti on jotain keinoja ainakin hankaloittaa ipn jäljitystä ihan sinun koneelle asti ulkoa päin. Proxypalvelin välissä tai jotain.

• väsyttää

Lähinnä herää kysymys, miksi tarvisit "salaista ip:tä" ?
      Tietoturvasuojat riittävät kyllä, ellei tarve ole laitonta lajia...

• neccu02323

mul pripeid mokkula eli salainen ip:=)

• joopa joo

Päätit sitten postata yli 9 vuotta vanhaan ketjuun??? Ja sitäpaitsi ei se sun ip ole salainen, vaan se on julkinen.

• NiinNähdäänOnko

No sanopa siis mikä ip sillä on!

• torvpn

Käytä VPN:ää tai yksinkertaisimmin TOR:ia. Ei löydy Suomesta ketään ip:si selvittäjää!

• Hedman_Partners

Lähestymme teitä kirjeellä!

• tämmöset.asennat

Asennat Ccleanerin, ja selaimeen Ublockin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1863
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1650
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1225
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1108
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe