Salainen IP

secret agentti

Saako ip osoitteen salaiseksi tai kertomaan minun olevan jossain muussa osoitteessa?

13

3284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salama

      Saahan sen, senkun soitat internetpalveluntarjoajasi asiakaspalveluun ja pyydät ip-osoitteen muuttamista salaiseksi. Homma toimii samalla tavalla kuin puhelinnumeroiden kanssa, eli ilmoittamalla onnistuu.

      • Maxxer

        Niin helposti se tapahtuu, ja kun menee tekemään ilmoituksen lähimpään Päämieheen niin saa vielä 100 eurolla ilmaista surffausaikaa ja hienon "mulla on salainen IP" T-paidan.

        Heh.

        Oikeesti, välityspalvelin eli proxy on ainut keino millä voit hidastaa oman IP-osoitteesi jäljitystä. Mutta palveluntajoajalla on jokatapauksessa tiedot koneesi IP:stä joka minuutilta, joten vaikka proxya käyttäisit, pystytään se jäljittämään jos vain niin halutaan. Tosin pitää olla aika paha rikos että kukaan viitsii alkaa sitä tekemään...

        Ainut todella varma konsti olla netissä näkymätön on ottaa verkkojohto irti koneesta.


      • OKJIUYT

    • Piru

      tapa on käyttää jonkunlaista proxyä välissä. Joko käytät anonyymejä proxypalvelimia tai jonkun ihmisen konetta.

      IP-osoite on pakko olla, jotta sen laitteen kanssa voi kommunikoida.

      Menee Kiasmaan tai nettikahvilaan. Iskee prepaid-liittymän varastettuun kännyyn ja soittaa GPRS-yhteydellä johonkin numeroon, joka laskuttaa per minuutti tms.

      Onhan noita konsteja.

      • PuretaanEnsiViikolla

        Kiasma on jo suljettu susipaskana ideana. Haloo, ei olla enää viime vuosikymmenellä!


    • Jamac

      Niin, sinulla on ip osoite sen takia että esimerkiksi weppisivu tulee verkosta sinun koneellesi eikä jonkun muun. Se on siis *sinun koneen osoite* internetissä.

      Mutta ilmeisesti on jotain keinoja ainakin hankaloittaa ipn jäljitystä ihan sinun koneelle asti ulkoa päin. Proxypalvelin välissä tai jotain.

    • väsyttää

      Lähinnä herää kysymys, miksi tarvisit "salaista ip:tä" ?
      Tietoturvasuojat riittävät kyllä, ellei tarve ole laitonta lajia...

    • neccu02323

      mul pripeid mokkula eli salainen ip:=)

      • joopa joo

        Päätit sitten postata yli 9 vuotta vanhaan ketjuun??? Ja sitäpaitsi ei se sun ip ole salainen, vaan se on julkinen.


      • NiinNähdäänOnko

        No sanopa siis mikä ip sillä on!


    • torvpn

      Käytä VPN:ää tai yksinkertaisimmin TOR:ia. Ei löydy Suomesta ketään ip:si selvittäjää!

    • Hedman_Partners

      Lähestymme teitä kirjeellä!

    • tämmöset.asennat

      Asennat Ccleanerin, ja selaimeen Ublockin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1061
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      783
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      62
      696
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe