Mulla on toi compaqin presario 740. Oli tossa hiljan paljon ongelmia koneen kanssa, mutta slvisin omin konstein siitä. Kone oli hirveen pölynen sisältä. Eli toi jäähdytys ei varmaan oikein pelannut. Sisällä on paljo tilaa, kannattaisiko sinne laittaa lisää tota tuuletusta, ja mihin sen pitäis anentaa. Jos jollakin on tämmönen samanlainen kone olis neuvot tarpeeseen.
kysyisin?
5
518
Vastaukset
- manu
No ei se jäähdytys kyllä vaikuta koneen sisällä olevaan pölyyn. Sisältäkin kone kannattaa aika ajoin puhdistaaa.
Millaiset mahdollisuudet siellä on lisätuulettimille?
Jos kone on pelikäytössä niin lisätuulettimet eivät koskaa ole pahasta.
Katsopa valmistajan sivuilta mitä he suosittelevat. Sieltä varmasti löytyy lisää tietoa. - ääliö
joskus huoneesi.................................................................................
- Joonas
Olit tosiaan ääliö kuten nimesi kertoo. Mun huone on siistimpi takuulla kun sun huoneesi.Imuroin sen joka päivä. Eikä haise kaljalle, tai tupakalle.
- Sini
Olipa tolla herra ääliöllä tosi ääliömäinen vastaus. Sinun huoneesi ei varmaan pölise yhtään. Sairaat vaan tommosia kirjoittelee. Olen sairaalassa töissä terve tulemast hoitoon.
- mono
Sini kirjoitti:
Olipa tolla herra ääliöllä tosi ääliömäinen vastaus. Sinun huoneesi ei varmaan pölise yhtään. Sairaat vaan tommosia kirjoittelee. Olen sairaalassa töissä terve tulemast hoitoon.
Valitettavan usein näillä palstoilla nuo "ääliöt" tuppaavat vastailemaan omaan idioottimaiseen tapaansa asiallisiinkin kysymyksiin, kun ei todennäköisesti syvempää tietoa asiasta ole, tai yksinkertaisesti ei vaan korvien välissä kaikki ole kotona!! Pitäs perustaa joku oma vähä-älyisten keskustelupalsta aiheesta kuin aiheesta, jossa saisivat keskenään viisastella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513495Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5892241Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si952225Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei191996- 201628
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431608KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar701546Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1341461- 281426
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?911380