Kouluhoitaja, jatkoa Luokanvalvoja stooriin

Scorpio

Mulle ilmoitettiin et mun pitäs menna kouluhoitajan vastaanotolle. No sen sijaan et mä olisin mennyt matematiikantunnille mä menin sinne. Odotushuoneessa ei ollut ketään. Mä koputin oveen ja kouluhoita sano "Jaa". "No hei Petri tule sisää ja istu siihen" kouluhoitaja sanoi näytti hoitotason vieressä olevaa tuolia, ja meni laittamaan oven kiinni, itse asiassa lukkoon. Kouluhoitaja on sellanen kolmevitonen naimisissa oleva nainen. Sen nimi on Jaana. Jaana on meidän luokanvalvojan Johannan hyvä kaveri. Se ei ensin puhunut mitään, vaan veti kumihanskan oikeaan käteen ja haki perusvoidetuubin. "Otas paita ja kengät pois, riisu vähän housuja ja kalsareita. Sulla on peniksessä kuulemma näppyjä". Mä tottelin ja se puristi siihen kumihanskaansa perusvoidetta ja tarttu mun löysään munaan kiinni. "Rasvataan ensin vähän" se sano.

"Ohhoh ompas se iso" se hymyili ja veteli mun kullia. "Ei tarvi yhtään nolostua jos alkaa seisomaan, niin käy melkein kaikille". "Tää on vähän hankalaa, nouses ylös ja käy selin tähän". Se näytti hoitotasoa. Taas mä tottelin. Nyt se lypsi mun kyrppää kaksin käsin ja mun kalu seiso ainakin puolittain. "Ei tarvi nolostua, paisuupas se tosi paljon" Jaana tuijotti mun munaa.

Jaanalla oli päällään sairaanhoitajan asu. Se oli niin kuin mekko tai leninki, housuja siihen ei kuulunut, leningina alla oli mustat sukat. Ylänappeja oli ainakin pari auki. Se nousi kyykkyyn hoitotasolle, kahareisin mun reisien kohdalle, kasvot muhun päin ja vatkas mun munaa. Kumihanskaan verhottu oikea käsi ylempänä liuku pitkin rasvattua terskaa ja vasen käsi liikui pitkin vartta paljaana. Mä haistoin et sen henki hais viinalle, mut kädet tuntu helvetin hyvältä. "Ei puhunut Johanna palturia ei, kyllä sulla on tänä vuonna varmaan koulun isoin muna, mä en ole kyllä ihan kaikkia nähnyt". Sen naama punoitti, mut se katso muo silmiin. Se ei enää esittänut et tää on jotain hoitoa. Vaikka sitähän tää just oli: Housut pois ja hoitoon.

Sairaanhoitajan puvun helma nousi ylös ja mä näin et Jaanalla ei ollut pikkuhousuja, kun nousi pois siitä hoitotasolta takasin lattialle tason viereen. Sillä kumihanskaan verhotulla kädellä se hyväili mun palleja ja paineli muo ihan vatsanpohjasta, kalun juuresta, pussien alta. Se osas jotenkin pumpata sieltä niin et mun kyrpä oikein pullistu. Vasemmalla kädellä se lypsi mun munaa. Terska oli sen märässä ja kuumassa suussa. Teki tosi hyvää. Jaana kiihdytti tahtia, sillä oli oikee asenne tähän hommaan. Kun se sitten joutu hiljentämään, mä huomasin et se oli tosi hengästynyt.

Mä aloin olla valmis. Pussit oli noussut ihan kullin juureen ja mun kulli alko paisua. Jaanalla oli vielä jotain mulle. Se lopetti imemisen, hidasti runkkaamista ja työnsi keskisormen hitaasti mun perseeseen. "Mä tiedän että sulta lentää kohta, anna tulla kunnolla vaan" se sano. Toinen rasvatun kumihanskan sisällä oleva sormi liukui mun sisään. Se veteli niitä edestakaisin. Mun orgasmi alko. Jaana puristi kovaa mun munaa, nesteet ei päässyt lentämään. Mä huusin. Jaana helläs otetta. Ensimmäinen ruiskaus, aah. Lisää, voi että tekee hyvää. Multa lentää samassa tahdissa spermaa, kun se työntelee sormiaan sisään muhun. "Noin se isokyrpänen poju saa, kun täti vähän hoitaa, anna tulla kaikki vaan" Jaana kähisee. Ja tuleehan sitä. Huh huh.

"Johanna kerto että sulta sujuu pillunnuoleminenkin ihan mallikkasti", se sano. Mä vaan makasin siinä hoitotasolla. Jaana riisu hoitajanpukunsa ja nousi kirjoituspöydälleen istumaan. Se nosti toisen jalkansa ylös, niin että mä näin suoraan sen pilluun. Se hyväili kädellään ja nuoli sormiaan. "Nam, tää on tosi hyvää... " Se tuijoitti muo silmiin, mut mun oli pakko vilkuilla sen pillua....


Lisää stooria tulee heti kun joku kouluhoitaja kutsuu mut vastaanotolle...

1

6740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tohtori

      Toi oli tosi upee, voisit kirjoittaa lääkärillä otsikon alle, niin kaikki halukkaat löytäs!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe