Viikko Tomilla

tyty

Istun junassa. Enää puolisen tuntia tätä junamatkaa ja sitten mä nään rakkaan ystäväni. Puhelimeni piippaa takin taskussa viestin saapumisen merkiksi.Kaivan puhelimen ja luen viestin. Se on Tomilta. "Mun kaveri hakee sut asemalta,ettei tartte kävellä. Sua odottaa kuuma kylpy ;) *Pusuja*" Voi onpa Tomi taas ajatellu mua. Mutta kuuma kylpy..Nam..Se tekee hyvää näin pakkasella ja siitähän me on puhuttu, kuumasta kylvystä kahdestaan. Nam..
Menen vielä tarkastamaan vessan peilistä, että meikkini on kunnossa ja hiukset hyvin. Juna pysähtyy asemalle. juoksen junasta ulos ja huomaan, että muita matkustajia ei jää kyydistä. Näen asemarakennuksen kulmalla tumman auton,josta nousee pitkä mies. Mies kävelee mua kohti. En saa silmiäni irti tuon miehen komeista piirteistä. "Ootsä se Mira, jonka piti mennä Tomin luo",mies kysyy. Mä nyökkään vastaukseksi sillä en saa sanaa suustani on tämä mies niin syötävännäköinen. "Mä oon Aki. Tuu mun mukaan ni mä heitän sut sinne", mies sanoo ja ottaa mun laukun. Kipitän perässä ja mieleeni nousee entistä levottomampia ajatuksia. Mietin miltä tuntuisi upottaa sormet tuon jumalaisen miehen hiuksiin tämän naidessa mua. Miltä tuntuisin Akin vahvat kädet vartalollani. Oih..
Havahdun kun Aki tuijottaa mua. Huomaan että hän on jo pysäyttänyt auton aikaa sitten. Mä punastun kun tajuan että mun unelmoiva ilmeeni on saanu hymyn nousemaan Akin kasvoille. "Nii että me oltais nyt perillä. Siitä vaan Tomin luo hauskaa pitämään", Aki kiusaa. Mä oon nousemassa jo autosta kun Aki vielä huikkaa velimäisesti "olehan kiltisti sitten". Kuin ihmeen kaupalla selviän paleltumatta Tomin asunnon oven taakse. Painan ovisummeria ja odotan. Ovi aukeaa ja Tomi hymyilee oven suussa lämpimästi. Tomi kahmaisee mut lämpimään syliinsä ja kuiskaa korvaan "et usko kuinka mä oon odottanut tätä hetkeä". Tunnen Tomin huulet korvallani ja lämpimät aallot kulkevat vartaloni poikki. "Tuu nyt sisään siitä", Tomi virnistää ja vetäisee oven kiinni mun takana. Nyt vasta huomaan, että Tomilla ei ole päällään kuin boxerit, joissa on söpöjä nalleja. Tomi huomaa katseeni suunnan ja sano hymyillen "minähän lupasin sulle kuuman kylvyn..nyt takki pois ja
kylpyyn siitä". Tomi läpsäyttää mua pepulle kädellään. Mä riisun takkini ja Tomi ottaa laukkuni ja nostaa sen olohuoneen puolelle. Sitteb Tomi johdattaa mut hämärään kylpyhuoneeseen, jota valaisevat useat kynttilät. Äännähdän hiljaa ihastuksesta, mutta Tomi kuulee ja kehottaa riisuuntumaan. Itse hän on jo kerinnyt ammeeseen. Ujona käännyn ympäri ja riisun paitani. "Voisitko sä sulkee silmät", pyydän kuiskaten Tomia. "Voi kulta. Sä oot söpö" Tomi naurahtaa ja sulkee silmät. Riisun loput vaatteeni ja kävelen hitaasti ammeen vierelle. Kumarrun suutelemaan Tomia otsalle ja sanon hellästi, "tees tilaa ni mä tuun sinne, mut silmät vielä kiinni." Tomi aukaisee silmänsä "voi en mä enää jaksa. Tuu nyt jo." Äkkiä tunnen kädet ympärilläni ja Tomi vetäisee mut syliinsä. Vesi roiskahtaa kun kaadun ammeeseen. "Hullu" kirkaisen, mutta Tomi tukahduttaa huutoni suudelmalla. Vastaan suudelmaan shokista toivuttuani. Käännyn ympäri, istun Tomin jalkojen väliin ja nojaan selkäni Tomin rintakehää vasten. Tomin huulet koskettavat kaulaani. Kädet kietoutuvat ympärilleni ja vetävät hellästi lähemmäs Tomia. Henkäisen hiljaa onnellisena. Tomin kädet vaeltavat ihollani lämpiminä. Nautin käsistä ja lämmöstä ihollani silmät suljettuina. Kädet pysähtyvät vatsalleni. Kuulen käheän kuiskauksen "oot ihana". Tomi näykkäisee korvalehteäni, huuliltani karkaa voihkaisu. Kuin rohkaisun saaneena Tomin käsi nousee rinnalleni ja puristaa hellästi. Samassa toinen käsi alkaa vaeltaa vatsalta reidelleni. Sormet sivelevät hellästi reiteni sisäpintaa. Tomin iho, kosketus ja lämmin vesi saavat minut rentoutumaan.
Huomaamattani levitän jalkojani kun Tomin sormet nousevat reiden sisäpintaa pitkin ylöspäin. Huokaisen nautinnosta kun Tomin sormi löytää herkimmän kohtani ja hieroo hellästi samalla kun toinen käsi kiusoittelee nännejäni.
Tomin kalu kovenee peppuani vasten. Tunnen valuvani kosteutta. Huomatessaan tuon Tomi upottaa sormensa sisääni ja näykkäisee hellästi kaulaani. Tomin sormensa kiihdyttäessä tahtiaan vaossani tunnen huippuni lähestyvän ja kiemurtelen
nautinnosta. Yritän kohottaa lantiotani Tomin kättä vasten, mutta Tomi ei anna. hän lopettaa ja vetäisee kätensä pois. "Ei..älä lopeta.." parahdan. Tomi virnistä ja kuiskaa korvaani "no mutta kulta tää vesi on jo ihan kylmää. Nyt mennään suihkuun." Tomi nousee varovasti takaani ja nostaa minut syliinsä. Hän kantaa minut suihkun alle ja alkaa saippuoida ihoani. Värähdän Tomin kosketusta ja otan tukea Tomin hartioista, sillä tunnen jalkojeni pettävän minä hetkenä hyvänsä. Suutelen Tomin rintakehää ja Tomin elin paisuu entisestään. Pesusieni tipahtaa Tomin kädestä ja hän nostaa minut syliinsä. Painaa seinää vasten ja upottaa mahtavan kalunsa sisääni kannatellen minua pakaroista. Tunnen pienen vihlaisun sisälläni kun täytyn Tomista. Tomin huulet hamuavat huuliani ja suutelevat kiihkeästi. Kierrän jalkani Tomin lantiolle ja sivelen sormin niskaa. Tomin työnnöt käyvät voimakkaammiksi ja tunnen jo nautinnon aallon lähtevän syvältä liikkeelle. Tuntuu, kuin pyörtyisin nautinnon ja kivun ihanasta sekoituksesta kun Tomi laukeaa sisääni suudellen samalla kaulaani. Tomi on vielä hetken sisälläni ja laskee minut sitten lattialle. Hän ottaa suihkun ja huuhtelee minut huolellisesti saippuasta. Olen vielä nautinnosta raukeana kun toimin on valmis. Hän kuivaa minut hellästi ja kantaa sängylle. Voin vain kuvitella mitä tämä viikko Tomin luona tuo tullessaan..



Tämä nyt on aikaa sitten kirjotettu..kommentteja saa antaa...kaikenlaisia...ja ottakaa huomioon että olin neitsyt tätä kirjottaessa...

2

5700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä!

      Musta tää oli paras lukemani tarina! Oon lukenu tän jo 7 kertaa. "Tää kosketti mua"

    • iitu

      tosi hyvä, mä tosiaan haluisin tietää mitäs sit loppuviikol tapahtu =) mä tahdon kanssa, samalaisen kundin ku tää tomi.........nam.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe