Rosteri -pintainen jääkaappi pitäisi saada puhtaaksi..Suojamuovista(Joka ostettaessa ollut jääkaapin ovien pinnalla suojana) jäänyt liimaa jääkaapin oveen. Osaisiko joku ystävällisesti neuvoa mitä puhdistusaineita uskaltaa kokeilla ettei rosteri-pinta mene huonoksi?Pelkällä astianpesuaineella/miedolla pesuaineella en sitä saanut pois.
Kiitos etukäteen
rosteri-pinta
2
3058
Vastaukset
- ...
rosteri eli ruostumaton teräs kestää "melkein mitä vaan" paitsi naarmuttamista, millään karhunkielellä, scotch-britellä tai vastaavalla ei siihen oveen saa koskea.
Liimatahrat kannattaa yrittää poistaa sopivalla liuottimella. Ensimmäisenä tulee mieleen asetoni. Onks sulla jotain kynsilakan poistoainetta ? (ne yleensä sisältää asetonia) Muutama tippa talouspaperiin ja koitas pyyhkäistä sillä.
Jos kysymyksessä on isompi alue (koko ovi on kirjava) niin osta maalikaupasta purkki puhdasta asetonia - ja sama talouspaperitemppu. Asetoni haisee ilkeästi, vedä rätit vessasta alas ! Käytä myös siivous-kumihanskoja.- lgenordic
1)
Liike, josta koneen ostit, puhdistaa kyllä ovenpinnan jos vaadit. Kuuluu takuuhuoltoon.
2)
Kynsilakanpoistoaineissa ei nykyään ole asetonia (siksi ne eivät enää olekaan yhtä tehokkaita kuin ennen). --> Rautakauppaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301- 181280
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232