Raitis naisalkoholisti!?

equalizer

Ihan totta, onko täällä sellaista. Kertokaa
mulle, alle kolmevitoset raitistuneet
naisalkoholistit temppunne ja miten se tehdään.

5

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrrjöööö

      vaikka joisivat kaks pulloo kossuu päivässä
      ne on myös kaksikymppisiä aina
      miehet on yleensä sikoja
      vaikka ne tekis ( tai ei tekis) mitä vain

    • "bob"

      Olen 36- vuotias mies-alkoholisti, toivon että
      voisin sua neuvoa. Vaikka nainen on erilaisempi
      kapistus kuin mies...tauti on kuitenkin sama!
      Tämä sairaus alkoholismi ei parane koskaan, mutta
      sen kanssa pystyy elämään kun muistaa yhden asian!
      Ryypyäkään ei saa ottaa!!!

      Helpommin sanottu kuin tehty! Näihän se on!
      Kokenena tiedän mitä se vaatii!!
      Muutamia vinkkejä joita itse noudatan:
      - ala elää itsellesi!
      - kaikki kulissit nurin !
      - tee teoistasi vaikka viikon "lukujärjestys"
      jota noudatat tarkasti.
      - harrasta jotain mitä olet haaveillut!
      - elämän muutos täytyy tehdä täydellisesti!

      Mieti sitä miten paljon ihmisiä kuolee alkoholin
      takia!
      Ajattele omaa terveyttäsi...
      Jos olet juonut kauan..huomaat lopetettuasi mitä
      kaikkea tämä maailma tarjoaakaan !
      Tärkeä asia: Ei tarvitse olla raittiina kerralla
      kuin yksi päivä !
      Toinen tärkeä asia: Et ole yksin !
      Moni on saanut avun AA:sta...minäkin!

      • Reiska

        Reiska tässä moi,10v sitten olin paskaojan reunal-
        la tänään kaikki on toisin,kiitos AA;n.Ainoa pää-
        syvaatimus on halu lopetta juominen.Tänään elän
        päivä kerrallaan uutta elämää.Täytyi tehdä 180 as-
        teen käännös elämässä.Tsemppiä kaikille.


    • Ikuisuus

      Älä ikinä edes ajattele juovasi, vaan totea
      itsellesi, että olet lopettanut lopullisesti.

    • MoneliisaIkuisiisa

      Monelle ei toimi ikuisuus, se on niin helvetin pitkä. Monelle toimii päivä kerrallaan, alkuun jopa tunti kerrallaan. Ite en pysty elämään, kuin hetki kerrallaan silloinkaan, kun juon. Ja en selvinpäinkään. Itelle joskus toiminu, kun on jo kaljoja ehtiny kaupasta hommaamaan. "Tiskaan ensin" sitten voin ottaa yhden. "Käytän ensin koiran lenkillä, sitten". Lopulta elämässä on niin paljon kaikenlaista, että ne purkit jää sihauttamatta. Tämän onnistuminen tosin edellyttää säännöllistä A-A:ssa kulkua. Moni terve ei ymmärrä, miten vaikea sairaus on ja moni sairas ei ymmärrä, miten helppoa hoito on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe