Ihan totta, onko täällä sellaista. Kertokaa
mulle, alle kolmevitoset raitistuneet
naisalkoholistit temppunne ja miten se tehdään.
Raitis naisalkoholisti!?
5
639
Vastaukset 5
- yrrjöööö
vaikka joisivat kaks pulloo kossuu päivässä
ne on myös kaksikymppisiä aina
miehet on yleensä sikoja
vaikka ne tekis ( tai ei tekis) mitä vain - "bob"
Olen 36- vuotias mies-alkoholisti, toivon että
voisin sua neuvoa. Vaikka nainen on erilaisempi
kapistus kuin mies...tauti on kuitenkin sama!
Tämä sairaus alkoholismi ei parane koskaan, mutta
sen kanssa pystyy elämään kun muistaa yhden asian!
Ryypyäkään ei saa ottaa!!!
Helpommin sanottu kuin tehty! Näihän se on!
Kokenena tiedän mitä se vaatii!!
Muutamia vinkkejä joita itse noudatan:
- ala elää itsellesi!
- kaikki kulissit nurin !
- tee teoistasi vaikka viikon "lukujärjestys"
jota noudatat tarkasti.
- harrasta jotain mitä olet haaveillut!
- elämän muutos täytyy tehdä täydellisesti!
Mieti sitä miten paljon ihmisiä kuolee alkoholin
takia!
Ajattele omaa terveyttäsi...
Jos olet juonut kauan..huomaat lopetettuasi mitä
kaikkea tämä maailma tarjoaakaan !
Tärkeä asia: Ei tarvitse olla raittiina kerralla
kuin yksi päivä !
Toinen tärkeä asia: Et ole yksin !
Moni on saanut avun AA:sta...minäkin!- Reiska
Reiska tässä moi,10v sitten olin paskaojan reunal-
la tänään kaikki on toisin,kiitos AA;n.Ainoa pää-
syvaatimus on halu lopetta juominen.Tänään elän
päivä kerrallaan uutta elämää.Täytyi tehdä 180 as-
teen käännös elämässä.Tsemppiä kaikille.
- Ikuisuus
Älä ikinä edes ajattele juovasi, vaan totea
itsellesi, että olet lopettanut lopullisesti. - MoneliisaIkuisiisa
Monelle ei toimi ikuisuus, se on niin helvetin pitkä. Monelle toimii päivä kerrallaan, alkuun jopa tunti kerrallaan. Ite en pysty elämään, kuin hetki kerrallaan silloinkaan, kun juon. Ja en selvinpäinkään. Itelle joskus toiminu, kun on jo kaljoja ehtiny kaupasta hommaamaan. "Tiskaan ensin" sitten voin ottaa yhden. "Käytän ensin koiran lenkillä, sitten". Lopulta elämässä on niin paljon kaikenlaista, että ne purkit jää sihauttamatta. Tämän onnistuminen tosin edellyttää säännöllistä A-A:ssa kulkua. Moni terve ei ymmärrä, miten vaikea sairaus on ja moni sairas ei ymmärrä, miten helppoa hoito on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3341336Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan77936Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61823Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.66747- 120693
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt44689Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38682- 49648
- 50606
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95552- 45537
- 32521
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9516Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 25505
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o32482- 79457
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8447Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21421