Syyskoivu

Upi Niemi

Syksy oli ollut kiireistä aikaa töissä. Ehdin tavanomaista myöhemmin iltapäivällä kahvilaamme eikä oman osaston väkeä ollut pöydissä istumassa. Onneksi alakerran verbaalikko Veijo, jonka tunsin jo ennen tähän firmaan tuloani, löytyi ikkunapöydästä iskemässä tarinaa, joten suunnistin kuppeineni siihen pöytään.

- Terve, saankos liittyä seuraan, esitin retorisen kysymyksen ja laski kupin pöydälle.
- Kas, Urpohan se, Veijo vastasi vetäen tuolin pöydän alta minulle, tässä on Kaisa, Möllikkä ja Satu.
- Moi vaan kaikille!
- Moi, moi!

Sekoittelin kahviani ja keskeytynyt keskustelu kesämökin erilaisista kunnostustöistä jatkui. Loman ajaksi suunnittellut nikkaroinnit oli jäänyt tekemättä. Kummallista kyllä kuinka lyhyt loma olikaan. Maalaaminen oli saanut jäädä seuraavaan kesään.

- Meidänkin piti kaataa se iso koivu jälleen tänä kesänä tuvan edustalta. Siitä tulee hirveästi lehtiä ja sais sitten kuistille vähän enemmän valoakin. Mutta koko suku kaikkosi tietysti lomamatkoille eikä ketään poikkeuksellisesti näkynyt koko kesänä, murehti Satu enojen ja setien kataluutta.
- Mehän yks koivu Veijon kanssa äkkiseltään kaadetaan, eihän tuo homma ole, heitin huulena.

Vitsinä Satu sen käsitti, mutta kun kävi ilmi, että minulla on tosiaan moottorisaha ja Veijo oli lähdössä viikonlopuksi veneilemään samoille suunnille, niin minulla alkoi olla vitsit vähissä. Kädessäni oli sanomalehden kulmalle piirretty ajo-ohjeet ja paikalla piti olla seuraavan perjantaina iltakuudelta. Veijo tulisi samoihin aikoihin veneellä.

Tunsin itseni hieman hölmöksi ajellessani Sierrallani maaseutua kohti. Kaikkea sitä tulee luvattua. Ohjeet oli onneksi selkeät ja hyvissä ajoin ennen kuutta pysäköin auton. Otin sahan takaluukusta ja kävelin polkua pitkin Sadun mökille. Sievä paikka tuo olikin ja tulin heti paremmalle tuulelle. Mieli mataloitui heti, kun Satu kiiruhti vastaan harmissaan olevan näköisenä.

- Nyt otti ohraleipä. Veijo ei pääsekään tulemaan. Minä koitin soittaa sulle, muttes vastannut ja nyt olet ajellut ihan turhaan tänne, Satu sopersi. Käteni hamusi housun taskua ja samassa tiesin, että puhelimeni jäi eteisen pöydän kulmalle. - Keitin kahvit, kai sulle maistuu ajomatkan jälkeen.

Harmissani Veijon ohareista ja turhasta reissusta istuin pöytään. Satu pyyteli anteeksi enkä voinut olla hänelle vihainen. Sitä paitsi Sadulla oli ihana hymy ja eipä aikaakaan, kun kireyteni haihtui. Varkain tutkailin Sadun hymyileviä silmiä, pientä pystynenää ja lyhyttä aavistuksen verran kihartuvaa ruskeata tukkaa. Niitä näitä jutellessamme katseeni kiinnittyi hänen kynsiinsä ja jäin aprikoimaan, josko ne ovat lakattu vai ei. Olin juuri päätymässä lakkaamattomuuteen, kun älysin, etten ollut nähnyt sitä suurta koivua lainkaan.

- Missäs se tappotuomion saanut iso koivu muuten on?
- Mennään katsomaan, niin saat sanoa tarvitaanko sen kaatoon läjä ammattimiehiä.

Koivu löytyi. Olihan se koivu. Alle kahdenkymmenen sentin halkaisijallaan se ei kuitenkaan vastannut likimainkaan mielikuvaani siitä suuresta pihapuusta, joka peittää kaiken alleen. Katsoin sitä kuin olisin pohtinut maailmankeksintöä ja totesin, jotta kyllä me tämä saadaan nurin ilman Veijoakin.

- Ootapa. Haen jotkut hanskat ja heitän muutaman klapin kiukaan alle, kun ehdin laittaa saunan lämpiämään, ennen kuin Veijo soitti, Satu sanoi häviten puolijuoksua kohti piharakennuksia.

Koivu oli nopeasti pitkin pituuttaan. Karsin sen ja katkoin klapimittaan. Itse asiassa kaadettiin toinenkin koivu saman tien. Tämähän sujui. Mukamas lepäillessäni katselin Sadun oksien kantoa rakennuksen taakse. Farkuissa liikehti rytmikkäästi ehkä hieman pyöreähkö takapuoli, johon silmä hakeutui turhan mielellään. Collegepusero oli löysähkö ja pikemmin aavistin kuin näin rintojen muodon. Parasta oli kuitenkin se ilo, joka huokui Sadusta onnistuneen puunkaadon jälkeen.

- Maistuisiko olut? Varasin pari sixpackia kellariin janojuomaksi, kyseli Satu savotan päätyttyä.
- Kiitos vaan, mutta ei. Mä kuulun siihen seurueeseen, joka auton kanssa ei ota edes sitä yhtä.
- No, mä haen mehua sisältä.

Mehu maistuikin urakan jälkeen ja nautin luonnon rauhasta. Mökki istui pienen kallion päällä ja tuskin jäi kaipaamaan paria koivua pitkäksi aikaa. Savun tuoksu leijaili saunan piipusta. Eihän se niin hölmöä ollut ajella tänne.

- Menisitkö saunaan? Se alkaa olla parahiksi lämmin, Satu kyseli.
- No, mikä ettei. Maistuishan tuo, vastailin. Miehinen egoni jatkoi: - Kai tulet kaveriksi?
- Pöh, naurahti Satu, ei taida olla ihan sopivaa.
- Voihan sitä käyttää uikkareita, jatkoin kiusoitellakseni.
- Haen kuitenkin sulle pyyhkeen, Satu sanoi kadoten mökkiin.

Tallustin saunaan. Terassilta pääsi pukuhuoneeseen. Kurkkasin sieltä saunan ovesta. Lämmin ilma pelmahti kasvoille. Lämmintä vettä oli padassa ja kylmää saavi täynnä. Ei paha. Riisuin vaatteet ja kömmin lauteille. Pienet alkulöylyt ja aika pysähtyi. Mikään ei suomalaista saunaa voita.

Pukuhuoneen ovi kolahti ja hetken kuluttua sisään astui Satu hölmistyneen näköisenä.
- Hei, eiks sulla ollutkaan uikkareita mukana?
Toinnuttuani bikiniasuisesta näystä saunan ovella totesin:
- En osaa niitä saunassa käyttää, mutta hyppää siitä huolimatta lauteille.

Satu istahti lauteille jättäen kohteliaan etäisyyden paljaaseen kannikkaani. Löylyä heittäessäni pelkäsin, että jalkojeni välissä käy kohta kova humina ja turvonnut kullini tulisi kurkkaamaan kuka viereen oikein ilmestyi. Onneksi Sadun kanssa saimme heti luontevan jutustelun aikaiseksi ja seksuaaliset haluni jäivät taustalle. Vaikka silmäni auttamattomasti mittaili Satua, niin sisäisesti rentouduin.

Heittelin silloin tällöin löylyä ja Satu kertoili suvun mökin vaiheista. Yht'äkkiä hän hyppäsi lauteilta ja sanoi käyvänsä hiusten pesuun. Pää shmpoossa hän ei huomannut, kun katselin hänen leveitä lanteitaan ja silmilläni riisuin häneltä bikineitä pois. Rinnat olivat pienet ja nännit osoittivat pikkasen sivulle. Mielessäni jo hyväilin niitä. Vatsa oli pikkasen pyöristynyt ja reidet värähtelivät tukan hieronnan tahtiin. Olin jo kysymäisillään, mistä hän oli saanut polvitaipeen yläpuolelle viisitikkisen arven, kun tajusin, että tuosta arvaa heti, missä silmäni liikkui. Satu huuhteli hiuksiaan. Kullissa alkoi kihelmöimään, joten arvelin uinnin rauhoittavan sitä. Saisi Satu pestä itsensä sillä aikaa omassa rauhassaan.

- Sopiiko, että pesen selkäsi? Hämmästyin. Kuka tuollaisen möläytti minun suustani? Pitäisikö juosta samantien ulos?
- Voi, se olisi mukavaa, sanoi Satu ja ojensi pesukintaan minulle.

Hölmistyneenä saippuoin kintaan ja aloitin varovaisesti pesun hartioista. Satu huoahti. Lisäsin saippuaa ja jatkoin hierovia liikkeitä. Syvä huokaus.
- Taisi puunkanto ottaa voimille, kyselin jotain puhuakseni.
- Kyllä se taisi käydä lihaksiin. Mutta kyllä lämmin sauna tekee niille hyvää.

Pesukinnas hieroi niskaa kädessäni ja suunnittelin, josko sopivasti hieromalla solmu niskan takana aukeaisi ja rinnat paljastuisivat bikinin yläosan alta. Ei, tuo ei olisi sopivaa, joten siirryin lapaluihin ottamalla toisella kädellä Sadun hartiasta kiinni, jotten olisi painanut häntä kumoon. Selkänauha häiritsi pesua, joten ajattematta asiaa avasin sen. Moka! Ei sittenkään. Satu yllättyi, mutta reagoi avaamalla niskasolmun ja heittämällä yläosan pois. Vereni pysäytti hetkeksi kiertonsa ja suuta kuivasi. Viileästi kuitenkin jatkoin lapaluiden hierontaa.

Painoin pesukinnasta kovemmin, kun se näytti tuntuvan mukavalta. Samalla siirsin kättäni Sadun olan yli etupuolelle, josta sain rinnasta tukevan otteen. Vaivihkaa tunnustelin sen pehmeyttä ja tunsin nännin sormieni välissä. Kuinka se tuntuikaan niin miellyttävältä. Siirryin selän toista reunaa alemmas ja vastaavasti liukui toinen käteni vatsalle. Tunsin ihon sileyden ja toivoin Sadun nauttivan tästä yhtä paljon kuin minä. Alaselässä vastaani tuli bikinien alaosa. Hieronta eteni selkää toista reunaa ylös ja käteni löysi navan. Kohta siihen solahti toinen rinta, jota rohkaistuneena hieroin samaan tahtiin selän kanssa. Kullini oli noussut täyteen mittaansa. En sitä enää hävennyt, mutta silti varoin koskettamassa sillä Sadun takapuoleen.

Selkä oli ollut puhdas jo pitkään ja vielä olin löytävinäni sieltä pesemättömiä kohtia. Siirryin pesukintaan kanssa olan yli etupuolelle kääntäen Sadun kyljittäin itseeni. Katseemme kohtasivat ja kuin itsekseen suutelimme. Sadulla oli pehmeät huulet ja kohta kielemme tunnustelivat toisiaan. Pesu unohtui hetkeksi, mutta sinnikkäästi jatkoin sitä. Pelkäsin, että kinnas on liian karhea Sadun rinnoille, joten siirsin sen vatsalle. Hätkähdin, kun tunsin kullini painuvan Satua vasten,mutta hän puristi itseään minua vasten yhä kovemmin. Kullin kovuuden hän varmasti tunsi, sillä paine oli kivistävän kova. Suutelimme yhä vaativammin.

Päässäni humisi, joten hengähdin hieman ja huuhtelin Sadun enimmistä saippuoista. Näin ensimmäisen kerran hänen verhoilemattomat rintansa ja silloin tiesin, mitä tarkoittaa, kun rintojen sanotaan olevan terhakkaat. Ne olivat bikinien varjostamana jääneet vaaleammiksi ja vaaleanpunaiset nännit sojottivat uhmakkaana: olemme maakunnan parasta A-luokkaa. Söin ne välittömästi. Suutelin niitä. Imin niitä. Näykin ja viimein varovasti puristin nännin kielelläni hampaitani vasten. Tunsi Sadun käden hierovan niskaani. Epäilemättä hänkin nautti.

Riisuin Sadun bikinien alaosan. Tumma karvoitus peitti häpykummun ja tunsin kullissani paineen yhä kasvavan. Se sattui, mutta kipu tuntui myös hyvältä tässä tilanteessa. Halusin tunnustella Sadun takapuolen ja reidet läpikotaisin, joten tartuin taas pesuvälineeseen. Malttamatta käyttää enempää saippuaa aloitin ensin takapuolesta. Se tuntui pehmeältä ja puristelin sitä kiihkoissani. Malttamattomana siirryin reiteen. Kullini kirkui, että nyt haluan johonkin kosteaan ja lämpimään paikkaan. Pakotus oli kova, auts.

Päästyäni kantapäähän asti Satu siirsi jalkojaan kauemmaksi toisistaan ja nenäni edessä oli mitä ihanimmat häpyhuulet, jotka kutsuvan turvonneina odottivat kosketusta. Kiusatakseni itseäni ja varmaan myös Satua, heitin pesukintaan jonnekin ja silittelin molemmin käsin reisien sisäpintaa. Kuinka sileä se olikaan. Nousin yhä ylemmäs ja huomasin jalkojen siirtyvän yhä kauemmas pillun odottaessa kosketusta. Kun sormeni pikemmin aavistivat kuin havaisivat häpykarvoituksen, kullini oli räjähtää. Niinpä huuhtelin jalat vedellä, vaikka kullini paloi halusta tunkeutua Sadun pilluun aivan juuriaan myöden. Suutelin Satua jälleen ja tunsin kuinka hän puristi minua itseään vasten.

Kosketin Sadun poskea ja pudotin siitä käteni vaivihkaa häneen rintansa kautta vatsalle ja häpykarvoitukselle. Painoin sormillani pillusta, jolloin tunsin puraisun kielessäni, mutta se ei ollut mitään kullini pakotuksen rinnalla. Sormeni löysi häpyhuulien väliin ja pyörittelin sormea pillun suulla, mutta en arvannut työntää sitä sisään, etten olisi spermannut saunan seiniä. Siirryin klitorikselle, jota pyörittelin sitä sormissani. Tunsin kuinka Satu halusi edetä jo pidemmälle ja hänen kätensä siirtyili kohti jalkoväliäni. Siellä terska tuntui pesäpallon kokoiselta ja painoiselta. Vilkaisin sitä. Onneksi se oli edelleen sen kolmen suupalan makkaran kokoinen kuin aikaisemmin, mutta punotus hehkui kiukaan kanssa kilpaa.

Arvasin laukeavani välittömästi, kun Satu puristaa kullistani. Päättäväisesti siirsin hänet lauteiden alimmalle portaalle ja tutustuin jälleen hänen rintoihinsa. Ne vetivät minua puoleensa kuin voimakkaat magneetit. Suutelin niitä ja näykin nännejä, olikohan nekin jo tuskastuttavan kipeät. Käteni kuitenkin vaelsivat malttamattomasti pilluun. Tunnustelin sitä. Jalkovälissäni heilui pesäpallomaila.

Ohjasin Sadun lähemmäksi lauteen reunaa ja työnsin kieleni hänen häpyhuuliensa väliin. Kuulin voihkaisun ja tunsin reisien värähdyksen. Tuoksu oli miellyttävän kirpeähkö ja maistoin suolaisuutta. Imeskelin häpyhuulet yhä turpeammaksi ja työnsin kieleni pilluun. Kullini esitti vaatimuksia päästä kielen tilalle, mutta kieleni koitti tunkeutua yhä syvemmälle. Siirryin kiusaamaan klitorista. Ihana tikkumelli. Tunsin Sadulla olevan vaikeuksia pysyä paikallaan ja reidet puristivat välillä korviani. Työnsin etusormeni niin syvälle kuin pystyin ja kiihdytin vauhtia. Tunsin sekoavani, mutta jatkoin kuin unessa. Satu tarttui hiuksiini ja painoi minua pilluaan vasten. Annoin kaiken kielestäni. Satu jännittyi ja puristi päätäni, kunnes kiskaisi minut irti. Tunsin sykkeen pillussa ja sormeni liukui ulos. Yritin antaa pusun pillulle, mutta Satu oli toista mieltä.

Satu veti minua itseään vasten ja ohjasin terskaani aukolle. Työnsin varovasti ja Satu lähes imaisi kullin sisäänsä. Ihmeekseni en lauennut heti, joten tein toisen varovaisen työnnön niin pitkälle kuin vehkeelläni ylsin. Mahtava tunne. Kullini oli pehmeässä puristuksessa ja tunsin, että voisin naida Sadun pyörryksiin. Aloitin kunnon survaisulla päästäkseni hyvään vauhtiin, mutta silmissäni musteni. Tunsin kuinka sperma lensi ja sitä tuli ja tuli ja tuli. Nivukset kihelmöi ja lämmin aalto pyöri alaruumiissani. Tulin tajuihin vasta, kun Satu antoi suudelman otsalleni.

Avasin silmäni ja kohtasin kirkkaat silmät. Satu hymyili minulle lämpimästi silittäen tukkaani. En olisi halunnut irrottautua, mutta jalkani tuntui hyytelöltä. Istahdin alas ja sipasin kullistani sperman roiskeita pois, mutta siitä oli tullut niin herkkänahkainen, ettei se antanut koskettaa. Sadun kanssa olimme sanattomia, mutta tyytyväisiä olotilaamme.

Sulkiessani saunan oven Satu kysyi: - Kai tällaisen kuuman saunan jälkeen maistuu kellarinkylmä olut?
- Ei, aloitin, mutta ymmärsin jatkaa: - Ei tuo tekisi lainkaan huonoa! Hymyilin ja annoin Sadulle suukon. Aprikoin mielessäni, selviäisikö viisitikkisen arven syy vielä tänään.

4

9888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • panomies

      kesti kauan ennen kuin päästiin asiaan

    • satu

      tämä oli ihana tarina.

    • ...

      Todella hieno tarina! Varmaan paras tähänasti lukemistani! (ja niitä on paljon...) Jatka samaan malliin!=)

      • nainen

        tää oli upea tarina mun makuuni,
        kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1807
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1667
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      789
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe