Myydään kesy undulaatti tarvikkeineen

kesy uros undulaatti

Myydään kesy keltapäinen/sinilila uros undulaatti n vuoden vanha tarvikkeineen. Todella mukava lentotaitoinen seurallinen heppu.. Syynä jatkuva reissailu ja allergia. Toivomuksena löytää hyvä undulaatteja rakastava koti, jossa ajoittainen lentovapaus.
Yhteydenotot: [email protected]

11

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami

      Meillä on jo tyttö undulaatti joka kaipaisi ystävää.Lintu saa lentää pitkin päivää,mutta yksinäinen se on silti.Mistä päin olet ja mihin hintaan myisit linnun?Lintu saisi hyvän kodin.

      • Kesy heppu

        Hei Sami,

        Heppu sijaitsee helsingissä. Kysymys kylläkin kuuluu koska undulaattini on alusta pitäen ollut yksin soputuuko se ? hänellä on ollut kaveri mutta hylkäsi sen tai oikeastaan hylkääminen tapahtu molemminpuolin. Soitin tästä lintuasiantuntijoille ja sanoivat, että undulaatit ovat hyvin valikoivia partnerinsa suhteen ja kun tämä on tottunut olemaan yksin on se kyseenalaista...?? tämä heppu pärjäilee vallanmainiosti, leikkii, laulaa, syö normaalista ja on tosi nätti ja seurallinen...

        Hinta undsukalle on tarvikkeineen johon sisältyy iso häkki, lelut, ruuat n 100 e. Vastuuta sopeutumisesta en luonnollisesti ota ja toivon sopeutumista molemminpuolin. Lentovapaus on myös elinehto ko hepulle. Mikäli haluat lisä tietoa ota yhteyttä [email protected]


      • Sami
        Kesy heppu kirjoitti:

        Hei Sami,

        Heppu sijaitsee helsingissä. Kysymys kylläkin kuuluu koska undulaattini on alusta pitäen ollut yksin soputuuko se ? hänellä on ollut kaveri mutta hylkäsi sen tai oikeastaan hylkääminen tapahtu molemminpuolin. Soitin tästä lintuasiantuntijoille ja sanoivat, että undulaatit ovat hyvin valikoivia partnerinsa suhteen ja kun tämä on tottunut olemaan yksin on se kyseenalaista...?? tämä heppu pärjäilee vallanmainiosti, leikkii, laulaa, syö normaalista ja on tosi nätti ja seurallinen...

        Hinta undsukalle on tarvikkeineen johon sisältyy iso häkki, lelut, ruuat n 100 e. Vastuuta sopeutumisesta en luonnollisesti ota ja toivon sopeutumista molemminpuolin. Lentovapaus on myös elinehto ko hepulle. Mikäli haluat lisä tietoa ota yhteyttä [email protected]

        Täytyy vielä harkita.Meidän Tipi maksoi 50Euroa häkkeineen tarvikkeineen ja ruokineen.Uuden poikasen saa kaupasta kolmeenkymppiin joten en mä taida maksaa häkistä 70:tä euroa.Sori...


    • romy*

      moikka! mä olen kiinnostunu sun myynti tarjouksesta! 1. paljon maksaa? 2. mikä sen undun nimi on? 3. missä asut? 4. minkä kokonen häkki? 5.mitä varusteita?



      ps: vastaa sähkäriin! pliis nopeesti!

      • Roxy

        Undulaatti on noin vuoden ikäinen ja hinta kaikkineen tarvikkeineen voisipa olla n. 100 e.
        Siihen sisältyvät luonnollisesti iso häkki, lelut, ruuat ect. Yksi myymisen ehto on, että herra saa lentää vapaana suhteellisen paljon, koska on siihen tottunut. Sähköpostiosoitteeni on [email protected] josta saat lisä tietoa..
        Hei, se ´piti vielä sanoa, että heppu sijaitsee helsingissä


    • Maiju

      Hei!
      Olen kiinnostunut undulaatistasi - missäpäin asut? Osaatko sanoa, miten pitkä matka sinne on Kuopiosta?

      Ja paljonko tietysti pyydät linnusta. Haluaisin tietää myös enemmän linnun kesyyntymis"asteesta" - eli tuleeko vapaaehtoisesti sormelle (siis, että kädellä ei ole mitään makoisaa herkkupalaa), tuleeko olalle? Yms. informaatio olisi erittäin suotavaa.

      Ja sitten varmaankin haluat kuulla joitain tärkeitä asioita minusta, elikkä minä asun Juankoskella (60km päästä Kuopiosta) ja minulla on ollut undulaatteja jo yli viiden vuoden ajan, eli kokemusta pitäisi tältä saralta jo löytyä. Undulaattisi tulisi minun pikku Mimini uudeksi kumppaniksi - Sen entinen menehtyi.

      Olen vastuuntuntoinen nuori, ja aikaa minulta löytyy linnuille. Ja linnut saavat (tietysti) jaloitella silloin tällöin huoneessa.

      Jos kiinnostaa, ota yhteyttä maililla tai soita 040-5405632

    • Mahd. ostaja

      mistä päin suomee? Hinta? Ynnä muuta oleellista...

      • Undulaatti

        Hei,

        Undulaatista ja tarvikkeista ollaan kyllä oltu ja ollaan kiinnostuneita mutta etäisyys on ollut ongelma. Undulaatti vähän yli vuoden vanha on kesy uros ja sijaitsee Helsingissä. Tarvikkeisiin kuuluu iso häkki, leluineen/tarvikkeineen. Hinnasta ym voidaan sopia, jos olet kiinnostunut: 040 575 3218.


    • asku

      minua kiinnostaa sinun unduistasi eli voit ottaa yhteyden minusta joko soittamalla numeroon: 0443443361 tai minun sähköpostiosoitteeseen [email protected]

    • Pohosen perukoilta

      Hei! Meill tääll pohojosessa asustaa tyttö ja poika undut.

      • ******

        Hei, katsoitko vuosi luvun 2004 kirjoitettu, joten kannattaa vähän tuoreempia katsella jos undulaatteja haluat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe