Onko kokemusta kyseisestä vahvistimesta? Tehoa ainakin on enemmän kuin missään muussa näkemässäni vahvistimessa: 4 x 100 W 1 x 390 W ja hinta 699 € on ihan kohtuullinen.
www.augustinimports.fi -sivuilta löytyy PDF-muodossa tuon vahvistimen englanninkielinen käyttöohjekin. Osaako joku sanoa mitä virkaa on subwooferin 0 - 180 asteen vaiheenkäännöllä? Entä mitä tapahtuu Q-arvon säädöllä? Omassa nykyisessä 5-kanavaisessa autovahvistimessa ei ole tuommoisia säätöjä.
Myydäänkö Xetecin-vahvistimia pääkaupunkiseudulla missään? Itse löysin lähimmät liikkeet Nurmijärveltä ja Hyvinkäältä.
Xetec 5G900 vahvistin
1
604
Vastaukset
- Team Kätsä
On toi aika pätevä vahvistin =)
Toi vaiheenkääntö meinaa sitä että subbarin vaihetta voidaan muuttaa portaattomasti 0-180astetta.Eli jos tuntuu että subi ei tule samaan aikaan kuin muu musiikki kuuntelupaikalle, niin vaihetta kääntämällä asia yleensä korjautuu.Voit todeta saman itsekin kytkemällä subin plus ja miinus navan toisinpäin ja kuuntelemalla sit subia joka tulee jälkijunassa =) Q.arvoa muuttamalla pystyt muuttamaan korjattavan taajuuden leveyttä..eli voit korjata korostumaa 50hz alueelta tai q-muuttamalla esim: 45-55hz aluetta..Selitinkö sen nyt mahdottoman huonosti..?? Saahan Xetecciä vaikka postin kautta..Laita mulle priva maili, niin teen tarjouksen =) [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082