Fortalezan hotellit

haluan uida

Aurinkomatkojen Fortalezan keskustan kaikissa hotelleissa on hyvin pieni uima-allas tai ei allasta lainkaan.
Olen harkinnut Fortalezan matkaa, mutta haluaisin kuitenkin että hotellissa olisi kunnon uima-allas. Onhan ranta lähellä, mutta minusta uima-altaassa on mukavampi uida kuin suolavedessä.
Toinen vaihtoehto olisi Natal, koska siellä ainakin joissain hotelleissa on suurehko uima-allas.
Te, jotka olette käyneet Fortalezassa onko teitä haitannut pienet uima-altaat?

11

4444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reissaaja

      ei ole haitannut! Hotellissa oli katolla pieni allas, mutta en käynyt edes katsomassa. Rannat todella upeita, myös maisemiltaan-:) Merenkäynti välillä voimakasta, mutta ei mua haittaa! Fortaleza hieno paikka!

    • Ikari

      Hei, ja terveiset Cearasta. Itse olin Porto Das Dunasiss , tultiin viime viikon torstaina, mutta minulla oli ystävä Ponta Mar-hotellissa Fortalezassa. Oman altaan lisäksi he saivat käyttää n.400 m päässä olevan nautico Atletico-klubin altaita (3 1 lastenallas).Olivat muutaman kerran, mutta laiskoina viihtyivät parhaiten oman hotellin altailla

    • spede
    • marianne

      ... mutta onko se sitten se tärkein asia. Fortalezasta ja Camocimista palasimme pari viikkoa sitten. Uima-allas Fortalezan hotellissa oli minikokoa, mutta vain kaksi kertaa ehdimme sinne piipahtaa -- tekemistä ja ajankulua riitti muutenkin. Eli halloo, ei kai kukaan valitse matkakohdettaan hotellin uima-altaan koon perusteella. -- Sen sijaan takaisin tullessa Fortalezaan meitä odotti hotellissa upea sviitti. Tosi kiva yllätys.

      • Tosi Reiska

        Yep !

        Se on todella hienoa matkustaa Brasiliaan asti kun saa kerrankin viettää aikaansa hotellin sviitissä...


      • Uimaan, uimaan

        Anteeksi vaan, jos kaikki eivät halua lomallaan harrastaa mitään extreme-seikkailua. Lomalla on yleensä tarkoitus relata ja ladata akkuja, niin ainakin minä teen. Saa sitä vähemmästäkin stressata jos koko ajan saa juosta "nähtävyyksiä" katsomassa. Minulle loma (oli se sitten missä päin maailmaa tahansa) on loma, eli nautin auringosta, vedessä polskuttelusta ja ennen kaikkea LEPÄÄMISESTÄ. Ja kyllä se valitettavasti on niin että (uima-altaan) koolla on väliä.


      • pelax
        Uimaan, uimaan kirjoitti:

        Anteeksi vaan, jos kaikki eivät halua lomallaan harrastaa mitään extreme-seikkailua. Lomalla on yleensä tarkoitus relata ja ladata akkuja, niin ainakin minä teen. Saa sitä vähemmästäkin stressata jos koko ajan saa juosta "nähtävyyksiä" katsomassa. Minulle loma (oli se sitten missä päin maailmaa tahansa) on loma, eli nautin auringosta, vedessä polskuttelusta ja ennen kaikkea LEPÄÄMISESTÄ. Ja kyllä se valitettavasti on niin että (uima-altaan) koolla on väliä.

        Kun menet Ponta Mar hotelliin saat uida ainakin pienessä altaassa. Veikkaan että , Espanian kaltaisten lomakohteiden (kanariansaaret) uima-altaita tuskin löydät kyseisestä kaupungista.
        Eikun hyvä mieli ja Futuro rannan hiekalle lojumaan.. Kun ottaa sitten etäisyyttä porukoihin niin , yli 65 km rantaa ,että joku hengittää niskaan.
        Terveisin paikan päällä käynyt.


    • James

      Kävimme ennen joulua Porto das dunaksessa ja paikka oli kyllä ihan hyvä mutta Fortalezaa en kyllä voi suositella. Kaupunki täynnä rikollisuutta ja erittäin likainen. Olimme myös todella pettyneitä matkatoimiston järjestelyihin, nettisivuilla luki että kohteesta on kaksi kertaa ilmainen kuljetus kaupunkiin kahdesti päivässä mutta opas ei tiennytkään siitä mitään sekä passi on pidettävä mukana aina kun liikut kaupungilla muuten poliisit sakottavat n.100 dollaria! Esitteet näyttävät kyllä hyviltä mutta paikan päälle saavuttuamme karu totuus paljastui kyllä rankimman kautta. Maa ei mikään halpa kuten oppaassa sanottiin eikä taksilla liikkuminenkaan kovin edullista ollut! Joten miettisin vielä muitakin matkakohteita.

      • fortaleza

        minäkin kävin kyseisessä paikassa ennen joulua ja voin todeta että tuo james kirjoittaa aivan paskaa
        missään ei lue että kuljetus on ilmainen.Taksi kallis onko 20 km taksilla kallis
        jos se maksaa 12 euroa.Fortaleza on miljoona kaupunki eli iso ja siellä asuvilla ihmisillä on erilainen käsitys
        siitä mikä on likainen ja mikä ei. MUTTA EI SE KAUPUNKI OLE LIKAINEN.
        Matkatoimiston järjestelyihin ei ole valittamista ,mutta james kuuluu varmasti niihin onnettomiin RUNSAASTI
        alkoholia käyttäneisiin juntteihin jotka asuivat aquaville hotellissa. Oppaan olisi pitänyt neuvoa mitä teen kun
        olen vessassa ja pissattaa.Sun on tulevaisuudessa ehkä paras pysyä kotona.


      • Viltsu

        Olen samaa mieltä ninimerkin 'Fortaleza' kanssa, James antaa disinformaatiota Fortalezasta. Ei ollut likaisempi kuin kaupungit vastaavantasoisissa maissa yleensä. Kallista ei mielestäni ollut.
        En myöskään voi valittaa Aurinkomatkojen järjestelyistä. Ilmeisesti James olisi pitänyt kädestä pitäen viedä kaupungille.
        Brasilia yllätti meidät iloisesti, ihmiset olivat tosi ystävällisiä.
        Turvallisuus oli mielestämme Ok, mutta favelaan ei tosiaankaan kannata mennä.
        Mietin muitakin matkakohteita välillä, mutta Brasiliaankin aion vielä palata.


      • pelax

        James . haloooo!!!!
        Olin Fortalezassa lomalla marras - joulukuusa-03
        ja ei siellä kyllä tarvinnut passia kantaa mukana kaupungilla. oli parempi pitää kaikki arvosesinnet ja rahat ja passi säilytyksessä hotellissa. Matkatoimisto oli ihan asiallinen.
        Halpaa ! Sanon minäkin. Otappa laskin käteen ja laske mitä euroissa maksaa Brasiliassa esim. taxilla ajo 20km päähän ja vertaa samaan ajomatkaan Suomen hintoja.
        Lisää tietoa saat matkakertomuksesta Suomi24.fi Fortaleza/matkakertomukset /pelax
        Tutustu ja tuuletu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe