Meille tulee kesän jälkeen valinnaiset aineet. Aineet pitäisi valita nyt, vaihtoehtoina on
draama
tekstiili/tekninen
tms.
Mitä on ekonomia? Taloutta tietenkin mutta siis mitä niillä tunneilla tehdään?? Vastauksia mielummin henkilöiltä joilla se on ollut valinnaisena. Onko ekonomiasta hyötyä tulevaisuudessa?
Ekonomia??
7-luokkalainen
2
679
Vastaukset
- Huh!
Itselläni moista ainetta ei ollut mahdollisuutta valita ollessani yläasteella (siitähän on varmaan kyse), mutta mitä siitä ajasta muistan niin valinnaiset ovat hyvinkin "turhia" aineita, koska joku yleisopettaja yrittää selittää asioita josta hän tuskin itsekään tietää mitään. Tämä tietenkin sattuneesta syystä että valtion kouluilla ei ole mitään mahdollisuutta palkata ammattitaitoista väkeä valinnaisia varten. Elikkä kannattaa suhtautua erittäin kriittisesti tuollaisiin aineisiin.
- Anonyymi
Ekonomiasta tosi hyvä hyöty!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291330
- 1181167
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48745
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 29681
- 49619