Meille tulee kesän jälkeen valinnaiset aineet. Aineet pitäisi valita nyt, vaihtoehtoina on
draama
tekstiili/tekninen
tms.
Mitä on ekonomia? Taloutta tietenkin mutta siis mitä niillä tunneilla tehdään?? Vastauksia mielummin henkilöiltä joilla se on ollut valinnaisena. Onko ekonomiasta hyötyä tulevaisuudessa?
Ekonomia??
7-luokkalainen
2
679
Vastaukset
- Huh!
Itselläni moista ainetta ei ollut mahdollisuutta valita ollessani yläasteella (siitähän on varmaan kyse), mutta mitä siitä ajasta muistan niin valinnaiset ovat hyvinkin "turhia" aineita, koska joku yleisopettaja yrittää selittää asioita josta hän tuskin itsekään tietää mitään. Tämä tietenkin sattuneesta syystä että valtion kouluilla ei ole mitään mahdollisuutta palkata ammattitaitoista väkeä valinnaisia varten. Elikkä kannattaa suhtautua erittäin kriittisesti tuollaisiin aineisiin.
- Anonyymi
Ekonomiasta tosi hyvä hyöty!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532726
- 88944
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11915- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 81617
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48565