Mun unelmana on tulla laulajaksi& tanssijaksi, mutta miten?? Mä asun melko pienessä kunnassa, eikä lähistöllä tunnu olevan minkäänlaista toimintaa mun unelman hyväx. Siis voisko joku ystävällisesti antaa pari hyvää neuvoo...? Kiitos jo etukäteen!!!!
Vastaukset 4
- NIM84
VOISIN LEVYTTÄÄ.JA SANOITTAA JA SOVITTAA.SÄVELTÄÄ.JA 4-SYKSYN SÄVEL-VOITTOA.TOMATTILASTISSA OLEVA REKKA.MATKALLA NÄRPIÖÖN.JA SANOITTAMANI.SINÄ UPEA TYTTÖ.JA MIKKE JA JOUNI.KARUNAN ILTAMAT.HOMPOOLIA.JA BÄNDIEN SM-KISOJA SEURAISIN.JA AMPOMAAN ASEMALLA SOISI.PÄÄSSÄ AINA.JA MARIANNE.MARIANNE OMA SANOITUKSENI.JA HYVÄÄ HUOMENTA SUKULAISET.SANAT OLISIVAT PÄÄSSÄ.HKLÄN BUSSISSA.BUSSIMATKALLA.JA METROSSA MATKALLA VUOSAARESTA-HERTTONIEMEEN.JA PIRKKA-PEKKA PETELIUS OLISI SUOSIKKINI.JA TANSSIJAA MUSTA EI TULE MUTTA MEISTÄ VOISI TULLA UUDET JARKKO JA LAURA.JOITTEN TUOTANTOA LEVYTTÄISIN.JA SANOITTAISIN YLI 5000 8000 13000 SANOITUSTA.NO MUTTA T-LAVOJA KIERTÄISIN.
- F**K U!
v***U sä oot ****!! Painu helve****n täält keskusteluis häiriköimäst½½½½½!
- cob
Onko sulla mahdolisesti soittotaitoisia tai muuten vain musiikista pitäviä kamuja? tai jos ei kaveripiirissä oo niin muuten vaan tuttuja? Sitten kun saisit muutaman kamun mukaan messiin niin kannattaa kysyä paikalliselta koululta/oppilaitokselta, musiikkiopistolta, kansalaisopistolta, nuorisotoimelta tai miltä vaan mahdollisia tiloja ja kamoja ja ehkä saatte jonkun vielä vetmään teitä. Itekin asun pienellä paikkakunnalla ja saatiin silti homma pyöriin kun mulla on paljon musiikista pitäviä kamuja ja sitten kysytiinn meidän koulun musiikin opettajalta että onnistusko bänditouhu.
Voihan olla että mikään noista ei tepsi mutta kannattaa yrittää. Ilmottolethan miten kävi?- laulaja
se että pääsee laulajaksi tai vaikka ihan pinnallekin vaatii raakaa työtä. saanko kysyä: oletko opiskellut missään laulua? eli kannattaa tosiaan opetella äänenmuodostus jne. huolella. Sitten pidät yllä kovaa kuntoa, sillä vatsalihaksistokin kuuluu laulamisesta usein läpi.
Kaikkein eniten sä tarttet aikaa... niin kuin me kaikki. Se tulee se oikea hetki jos on tullakseen, kun odottaa tarpeeksi kauan ja yrittää.
Kantsii tietty aina kokeilla kaikkiin kilpailuihin, koskaan ei tiedä. ja voisit pistää vaikka ilmoitustauluillle tms. ilmoituksia, joissa haet bändiä ympärillesi.
Tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1971879
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481076- 81946
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56831Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te111828- 68752
- 95684
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73677- 23607
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.311597