mitä mieltä ootte onko aleksandra vai alexandra parempi toinen nimi ja mikä sopis tuohon etunimeksi?? pojan nimeksi mietitty mm. arttu samulia. mitä mieltä?
alexandra
anju
6
735
Vastaukset
- -n-
... mieluummin Aleksandra. Eteen sopii melkein mikä nimi vain, ei nyt ehkä kuitenkaan Maija Aleksandra tai Liisa Aleksandra. Mutta esim. Essi Aleksandra, Iisa Aleksandra tai Emma Aleksandra voisi sopia.
- tarja
aleksandra...etunimiäkin on loppujen lopuksi vaikka kuinka,pojan nimestä voisi kuvitella että pidät suht tavallisista nimistä>Iida,Sanni,Jenny,Kaisu,Maria,Miia...
- Minttu
Aleksandra.
- Anonyymi
Huorahtava nimi
Läski, ruma, lortto, pettäjä, pettävä
Kamala nimi - Anonyymi
Kaikki versiot hirveitä. Älkää olko julmia.
Poistetaan almanakasta akka. - Anonyymi
Kauhee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532696
- 88934
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11905- 49876
- 78787
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35751Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 79598
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85576- 48555