Labradorin

Hinta

Minkä hintaisia on rekisteröidyt labradorinnoutajan pennut? Kävin apulasta ja labbis sivuilta kattoon, mutta hinnat puuttuu.

21

5196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deora

      200-400 euroa. Rippuu ihan kasvattajasta. Meijän labbisneiti maksoin 350 euroa.

      • minä vain

        Mistäs noin halvalla sait? meidän poitsi makso 850 euroo.


    • Nainen_82

      Eiköhän ne ole samoissa hintaluokissa, ku muutkin rekisteröidyt koirat, eli noin 800-1000€.

      • Deora

        Meidän koira on kyllä ihan rotukoira ja se on Follies-kasvattajalta, onko tuttu? Mutta ehkä liioittelin hiukan, saattaa olla kalliinpiakin yksilöitä, ehkä 350-1000, niinkun tuo Nainen-82 sanoi, mutta meillä oli muistaakseni 350-400 euroa (en itse maksanut) ja tytöllä on kuitenkin A-lonkat ynnä muut...


    • Hero

      Moi

      Meillä maksoi viimevuoden lopussa 700€ A-luokan narttu.

      • Labbis

        Normaali hinta 800e


    • PHJ

      ...labbis (ruskea) maksoi 700€.

      • Kans ostanut

        Hinnat vaihtelee 500-900 euron välillä riippuen koiran sukutaulusta.Itse maksoin 700 euroa


      • helli
        Kans ostanut kirjoitti:

        Hinnat vaihtelee 500-900 euron välillä riippuen koiran sukutaulusta.Itse maksoin 700 euroa

        meän koira maksoi 950e.Musta tyttö lappis.Kyllä ne jos rekisterissä ovat maksaa sen kahdeksasta sadasta ylöspäi.


    • Nappi90

      Moikka!
      Etsin labbista, itselleni ihan lemmikiksi, olen löytänyt muutaman mutta ihan liiiian kalliita n.500 olisi max. mistä olen valmis maksamaan.
      Kiitos.

      • Eppiksen mamma

        Katoppa keltainenpörssi.fi. meille tulossa tällä viikolla labradori poika, vaalea hinta 450e. Heilläkin on jäljellä vielä narttuja ja bongasin toisenkin ilmoituksen samalla hinnalla, ne pennut oli mustia :)


      • laadukas pentu
        Eppiksen mamma kirjoitti:

        Katoppa keltainenpörssi.fi. meille tulossa tällä viikolla labradori poika, vaalea hinta 450e. Heilläkin on jäljellä vielä narttuja ja bongasin toisenkin ilmoituksen samalla hinnalla, ne pennut oli mustia :)

        Noin halvalla kun labbiksen saa niin siinä on varmasti jotain vikaa. Kyllä puhdasrotuinen, hyvistä vanhemmista, terve ja eläinlääkärin tarkastama entu maksaa 1000-1200e. Jämät myydään varmaankin pohjahintaan. Meidän tyttö maksoi 1000e, nyt 7 kk vanha.


      • ´´´´´´´´´´
        laadukas pentu kirjoitti:

        Noin halvalla kun labbiksen saa niin siinä on varmasti jotain vikaa. Kyllä puhdasrotuinen, hyvistä vanhemmista, terve ja eläinlääkärin tarkastama entu maksaa 1000-1200e. Jämät myydään varmaankin pohjahintaan. Meidän tyttö maksoi 1000e, nyt 7 kk vanha.

        suoraan sanottuna haiskahtaa ja pahasti tuommoinen 400-500 euroa!!! Onko paperillisia koiria? Eläinlääkärin tarkistamia? Sirutettuja?


      • näi on
        ´´´´´´´´´´ kirjoitti:

        suoraan sanottuna haiskahtaa ja pahasti tuommoinen 400-500 euroa!!! Onko paperillisia koiria? Eläinlääkärin tarkistamia? Sirutettuja?

        kaverini myi 500e ei rekattuja labbiksen pentuja.
        jos haluaa rekatun, sirutetun yms ni siitä kyllä saapi maksaa 800e ellei enemmänkin!!!!!!!!!


      • pennun ostaja
        näi on kirjoitti:

        kaverini myi 500e ei rekattuja labbiksen pentuja.
        jos haluaa rekatun, sirutetun yms ni siitä kyllä saapi maksaa 800e ellei enemmänkin!!!!!!!!!

        Mulla on muutamasta kasvattajasta kokemusta. 850e toisella 950e ja kolmannella on 1100e ja tää viiminen on sellanen kasvattaja jolla on aina kaikki pennut varattu ennen syntymää. Tosin nitä pentuja ei kyllä ihan joka paikkaan edes myydä


      • kökö-
        pennun ostaja kirjoitti:

        Mulla on muutamasta kasvattajasta kokemusta. 850e toisella 950e ja kolmannella on 1100e ja tää viiminen on sellanen kasvattaja jolla on aina kaikki pennut varattu ennen syntymää. Tosin nitä pentuja ei kyllä ihan joka paikkaan edes myydä

        meidän pentu maksoi 950 euroa


      • labulabu
        kökö- kirjoitti:

        meidän pentu maksoi 950 euroa

        Se halpa pentu oli vuodelta 2004, itse maksoin pennusta 2007 900 euroa.


      • että sillee
        labulabu kirjoitti:

        Se halpa pentu oli vuodelta 2004, itse maksoin pennusta 2007 900 euroa.

        pentu on tietenkin halpa, koska sen asema on sama kuin sekarotuisen, eli toki voit harrastella, mutta kisaamaan/näyttelyihin yms ei sitten tarvitse hinkua. Usein siihen rekisteröimättömyyteen on joku syy: esim liian nuori tai terveystuloksiltaan riittämätön emo, tai pentue on "välipentue" rekisteröityjen välissä (eli narttu on vaan pennutuskone) tms. Tietysti rekisteröityjäkin saattaa saada halvalla, mutta silloin on kyse esim purentavikaisesta koirasta, tai kivesvikaisesta uroksesta. Eli priimasta joutuu myös maksamaan, ihan sama kuin kaikessa muussakin, saa sitä halvallakin, mutta laatukin on silloin kakkosta.


    • turhaa säästöä

      Hyvistä vanhemmista, rekistöröity ja sirutettu pentu maksaa nykyisellään 1000 - 1300 euroa. Ihmetyttää hinnasta kitsasteleminen ja saa ajattelemaan onko sellaisessa kodissa varaa edes ruokkia koiraa. Itse en antaisi koiranpentua kotiin, jossa 100 tai 200 euroa on kynnyskysymys pitkälle ja terveelle kaverisuhteelle koiran kanssa.

    • jezzika91

      Olen samaaa mieltä että 1000-1200 niistä saa maksaa. Mielummin maksan sen verran, ja tiedän että koirani on tarkastettu eläinlääkärillä ja sirutettu. :) Paljonhan se on mutta on se sen väärti :)

    • ameeeeba

      /- 1000 e.

      Meidän labbis maksoi 1000 e, joka on aika yleinen hinta labukoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe