Olen huomannut että ihmiset huomattelevat jatkuvasti jonkun tytön/naisen isosta perseestä julkisesti kaikkien kuulen. He varmistavat että kaikki tietävät, että isojen peppujen on pakko olla läskejä. Kuitenkin ei lähellekään kaikki ole. Sitten kuitenkin huomaa, että kaikki pojat katsovat tämän tytön persettä kenenkään huomaamatta himoitsevalla katseella. Tästä on tullut todella haittaava tapa. Kerrankin ihastuin erääseen tyttöön, jolla oli iso A:n muotoinen leveä perse. Siitä ei olisi tullut kuitenkaan mitään kavereiden arvostelun takia, joten hylkäsin ajatuksen. Milloin suomalaiset tajuavat, että isot peput on POP!
Iso peppu rules!
6
1257
Vastaukset
- vivian
kaverit vaikuttaa niin paljon? Jos jostakin tykkää niin kai se on oma päätös eikä kavereilla ole siihen nokan koputtamista..
En sitten tiedä tuosta peffa-asiasta, kumpi parempi kun en ole mies =)- minä
isojen peppujen ihailijat käykää sivulla www.mercedes.com
- Isonperseen ihailija
Kyllä se vaan niin on että mitä isompi perse naisella on sitä ihanampi se on. Mulla ei ainakaan edes seiso jonkun luuviulun kanssa.
- poika
Mitä isompi, pyöreämpi ja leveämpi niin sitä parempi!!
- PERSETTÄ!
tytöillä on peppu! EIKÄ
- Tyttö
kiva ku oot tota mieltä, mun kamu kattoo mun isoo peffaa arvostellen/halveksien.. Ei kutenkaan oo sanonu mitää ilkeetä..itelläsä on pieni ku mikä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681773
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!551654Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1241251Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701211- 1111018
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa56921Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s90889La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10806Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57763- 59735