Olen huomannut että ihmiset huomattelevat jatkuvasti jonkun tytön/naisen isosta perseestä julkisesti kaikkien kuulen. He varmistavat että kaikki tietävät, että isojen peppujen on pakko olla läskejä. Kuitenkin ei lähellekään kaikki ole. Sitten kuitenkin huomaa, että kaikki pojat katsovat tämän tytön persettä kenenkään huomaamatta himoitsevalla katseella. Tästä on tullut todella haittaava tapa. Kerrankin ihastuin erääseen tyttöön, jolla oli iso A:n muotoinen leveä perse. Siitä ei olisi tullut kuitenkaan mitään kavereiden arvostelun takia, joten hylkäsin ajatuksen. Milloin suomalaiset tajuavat, että isot peput on POP!
Iso peppu rules!
6
1135
Vastaukset
- vivian
kaverit vaikuttaa niin paljon? Jos jostakin tykkää niin kai se on oma päätös eikä kavereilla ole siihen nokan koputtamista..
En sitten tiedä tuosta peffa-asiasta, kumpi parempi kun en ole mies =)- minä
isojen peppujen ihailijat käykää sivulla www.mercedes.com
- Isonperseen ihailija
Kyllä se vaan niin on että mitä isompi perse naisella on sitä ihanampi se on. Mulla ei ainakaan edes seiso jonkun luuviulun kanssa.
- poika
Mitä isompi, pyöreämpi ja leveämpi niin sitä parempi!!
- PERSETTÄ!
tytöillä on peppu! EIKÄ
- Tyttö
kiva ku oot tota mieltä, mun kamu kattoo mun isoo peffaa arvostellen/halveksien.. Ei kutenkaan oo sanonu mitää ilkeetä..itelläsä on pieni ku mikä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194