Parhaat ystävät

Mira

Kirjoitan teidän iloksi erään tapahtuman joka sattui tuossa pari vuotta sitten kesällä. Tarina on totta. Uskokaa tai älkää!

Olimme mökillä parhaan ystäväni ja hänen miehensä kanssa. Oma mieheni oli työreissulla. Ystäväni mies olkoon vaikka Kimmo, lähti lämmittelemään saunaa. Minä ja ystäväni jäimme terassille ilta-aurinkoon. Olimme aikaisemmin puhuneet siitä, että voisiko olla naisen kanssa "silleen" Puhuimme jälleen seksijuttuja ja molemmilla alkoi olla jo vähän tukala olo. Aluksi suutelimme varovaisesti, kieli etsi kieltä. Vähitellen rohkeus kasvoi ja suudelmat syvenivät. Ystäväni kysyi nauru silmänurkissaan, järjestäisimmekö pienen esityksen hänen miehelleen? Mikäs siinä, tiesin hänen miehensä haaveilevan kahden kauniin naisen välisestä seksistä.
Huusimme Kimmoa sisälle ja menimme itse edeltä. Jatkoimme suutelua ja pikkuhiljaa käteni löysivät tiensä hänen pehmeille, kiinteille rinnoilleen. Nännit olivat napakasti pystyssä. Riisuin häneltä paidan pois, sillä halusin nähdä nuo ihanat rinnat. Kumarruin antamaan nänneille kuumia suudelmia. Kaverini huokaili nautinnosta ja halusi sitten vuorostaan katsella ja ketella minun rintojani. Kuulimme oven käyvän, mutta emme milläänlailla antaneet sen häiritä nautintoamme.
Ystäväni riisui minulta hameen ja varoittamatta työnsi sormensa sisälleni, voihkaisin nautinnosta. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme. Minä halusin maistella hänen kaunista pilluaan. Olin aina ihaillut tuota posliinista pikkupillua. Nuolin ja samalla nain häntä sormellani. Ystäväni sai ihanan orgasmin, joka vain kiihotti minua entisestään. Nyt on sinun vuorosi, hän sanoi ja työnsi minut makuulle. Hän alkoi nuolla vartaloani joka puolelta ja tunsin kuinka ennestäänkin jo märkä pilluni odotti kosketusta. Hän kiusoitteli ja juuri kun luulin saavani hänen sormensa sisääni, hän aloittikin uudestaan suutelemalla rintojaan. Anelin päästämään minut pinteestä. Vihdoin hän alkoi hyväillä klitoristani ja samalla nai sormillaan märkää pilluani. Samassa tunsin kuinka orgasmin aallot alkoivat lähestyä ja vihdoin ne pyyhkäisivät ylitseni helpottavina. Suutelimme ja hyväilimme toisiamme, kunnes muistimme meillä olevan yleisöäkin. Kimmo oli nauttinut kovasti yllätyksestään. Ei ollut kuulemma vain uskaltanut tulla väliin, kun olimme olleet niin tohkeissaan toisistamme.
Sama yllätys odotti myös omaakin miestä kun hän kotiutui työreissuultaan. Ystäväni kanssa lämmitimme saunan...mutta se on jo toinen tarina!
Vähitellen olemme kyllä antaneet miestenkin osallistua eikä vain katsella. Kyllä hyvä ystävä on painonsa arvosta kultaa.

1

11845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karo

      Juu ihanan kiihottava...hmm... Voisit kirjottaakin siitä jälkimmäisestä saunanlämmityksestä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe