Minkä laulun omistaisitte HÄNELLE? Minä valitsen Lauran "Vuoksi sun..." Ah.
Mikä laulu?
29
3715
Vastaukset
- LeSbO
omistaa hänelle montakin laulua. mutta olen haaveillut että häissämme soisi toni wirtasen "romanssi"
- aziza
ever green chiquitita on niiiiin naiseni laulu...didon life for rent olisi kanssa aika hyvä :)
- Grrr...
No juu .... tässäpä hänelle kuunneltavaa Antique-Time to say goodbye :((
- oxox
häntä korkealle vaan, toivottavasti jouti mennäkin etkä liika sure kuitenkaan!
- Pikkupiru
tai paremminkin ehkä meille: Petri Munckin Pystytkö lupaamaan
Siitä ainakin tulee aina Hän mieleeni. Suukko omalleni :) - Laika
laulua voisi kai rakkaalleen omistaa mutta ensimmäisenä tuli mieleen Brainstormin Under my wing (is your sweet home). Niinhän se menee, ainakin meillä..
- cirve
Choralen univiidakkoon ja Kaija Koon lukuisat piidit on omistettu yksin hänelle, esimerkkinä "jos sua ei ois ollut".. =)
- Puh
Kaija Koo jyrää myös meillä. Muita meidän biisejä on esim. Tatun all the things she said.hassu muisto liittyy siihen.. ja monet Eppujen laulut.
- -EM-
Puh kirjoitti:
Kaija Koo jyrää myös meillä. Muita meidän biisejä on esim. Tatun all the things she said.hassu muisto liittyy siihen.. ja monet Eppujen laulut.
meilläkin tatun biisit on muistoja täynnä...=)
vieläpä joskus hiprakassa tapasin laulaa all the things she said kullalleni..=)
voi minua hömppää...=)
- -EM-
niitä laluja on kyllä aika monia.....
mutta ihan ehdoton ykkönen on 'JOE'-i wanna know.
se on kyllä aivan just minun kultille....=) - Angie
..ja se on..
DeeDee - The One =)- Hani
Ajattelen Sua..aivan upee biisi...
- mmmmm
..Dusty Springfieldin The Look of Love.
- Kalat
*nolo*
Kyllä mä omalle rakkaalle BsB:n The one... Kaikkea hyvää tulee vain mieleen yhdessä kun sitä kuuntelee... - m@rtsu
Kalat kirjoitti:
*nolo*
Kyllä mä omalle rakkaalle BsB:n The one... Kaikkea hyvää tulee vain mieleen yhdessä kun sitä kuuntelee...kyllä se olis ehdottomasti kaija koon jos sua ei ois ollu- piisi =)
- heta
Lea Lavenin esittämänä.
Alkup. "Tango Damour",
säv. Leandros Leo - Munro Klaus,
san. Leandros Leo
käännös Chrisse Johansson!
,,, ja monta muuta kappaletta naiselleni,- PikkuPrinssi
On tietysti Siirin Sydämeeni Osuman Sain! Tähän liittyy ihania muistoja meistä ja kuulen rakkaani äänen joka kerta kun radiosta soi kyseinen laulu.
- -me
by Mamba :)
- peppi66
...löytäväni, kun silmäilin listaa. :)
Ei voi vastustaa! Oli pakko laittaa sanatkin.
älä sano
minä tiedän
ettet osaa elää
ilman hellyyttä
olet niin kuin minäkin
liekö sattumaa
että kohdattiin
katseet kertoo sen
en ole yksin nyt
on tunne yhteinen
ja toiveet
turhat toiveet
ovat yksitellen
kaikki täyttyneet
kun tulet lähemmäksi
ja tartut käteeni
sä saat mut sukeltamaan
yhä syvemmälle silmiisi
saa koskettaa
ei voi vastustaa
jossain siellä
pimeässä
tiedän että olet
ja kuuntelet
muuttunutta hiljaisuutta
asioita joita ei voi ääneen sanoa
ja taas
kun tulet kiinni minuun
maailma alkaa alusta
kun saan olla lähelläsi
ja palaa halusta
saa koskettaa
ei voi vastustaa
- aziza
taisi osua uusi laulu naiselleni kuin nyrkki silmään; Madonnan American life...Hän kun on kuulemma vaihtanut viiheteelle päästyään yksin jenkkeihin rellestämään.... :S Ei voisi paremmin sanat sopia...hih
- Gosh
Onks lesbojen henkinen ikä keskimäärin yli viiskyt?! Kauheeta mummoiskelmää melkeen jokaisella.
- Pir
...ensin esittää mitään näin fossiilista, mutta piruuttanikin kerron. Nimestä en ole varma ("Hopeahapset"?), sanat menevät jotenkin näin: Vuodet vierii armahani, elon ilta luoksein saa, hopeata hiuksissasi, vuotten siihen painamaa, silti rakas sinä..
Yli kakskymmentä vuotta sitten naisystäväni lauloi sitä aina mulle automatkoilla, nuotin vierestä täysin keuhkoin. Eikä harmaasta vielä tietoakaan silloin. Ihana utopia, veisaisin sitä silmät sirrissä jollekin, jos olisi.. - Gosh!
Pir kirjoitti:
...ensin esittää mitään näin fossiilista, mutta piruuttanikin kerron. Nimestä en ole varma ("Hopeahapset"?), sanat menevät jotenkin näin: Vuodet vierii armahani, elon ilta luoksein saa, hopeata hiuksissasi, vuotten siihen painamaa, silti rakas sinä..
Yli kakskymmentä vuotta sitten naisystäväni lauloi sitä aina mulle automatkoilla, nuotin vierestä täysin keuhkoin. Eikä harmaasta vielä tietoakaan silloin. Ihana utopia, veisaisin sitä silmät sirrissä jollekin, jos olisi..Asiaa! :D! Gosh soittelis böönalle Tehosekoitinta: Sä oot mun sex and drugs and rock´n roll.. ja .. nyt ei tapella nyt tanssitaan!
- scroll
Pir kirjoitti:
Yli kakskymmentä vuotta sitten naisystäväni lauloi sitä aina mulle automatkoilla, nuotin vierestä täysin keuhkoin. Eikä harmaasta vielä tietoakaan silloin. Ihana utopia, veisaisin sitä silmät sirrissä jollekin, jos olisi..Tuttu on laulu, ajatuksena tietysti ihana tuo mistä se kertoo. Olikohan Georg Ots se joka laulun aikanaan levytti?
- Klaudia
Lutricia McNeal: Fly Away
- Klaudia
Lutricia McNeal Fly Away lyrics
This empty room,
Memories always
Lingering through
I know you're without me
But are you alone?
Light up a candle
And turn off the phone
I've been without you
For so long
But now I'm coming home
If I could fly away from here
The I would find my way
To get back to you
I would make it right tonight
If only you were here
Since you've been gone
I've been running
Around on my own
There's no way to know
If you're doing me right
Or if your doing me wrong
I know you're without me
But are you alone?
Light up a candle
And turn off the phone
I've been without you
For so long
But now I'm coming home
The I would find my way
To get back to you
I would make it right tonight
If only you were here
- vuosi uusi
..hänelle soisin;
Teleksin kappale,nätti, kaunis myös sanoiltaan. - Kouvolan akka
Anna Eriksonin: Kun katsoit minuun.
- Rakastanut Nainen
U2 One tai Alanis Morrissette One...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1202610- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821179