Meillä kävi ohrasesti ja vuokrattiin auto. En uskaltanut ajaa paikallisliikenteen seassa joten auto seisoi hotellin parkissa kolme päivää. Sakot rapsahtaa heti jos auto on parkkeerattu sinisille viivoille. Joten tästä oppineena, suosittelen taxia. Taxit ovat siistejä nopeita ja todella halpoja matkustaa.
Busseja en kokeillut kun tuntui olevan liian hankalaa.
Millä liikkua Kanarialla
3
703
Vastaukset
- Mato
Mikä paikallisliikenteessä kanarialla on vikana?
Eihän se ole sen kummempaa kuin tulo Helsinki-Vantaan lentokentälle omalla autolla. Ero on vaan siinä, että kanarialla annetaan tilaa, kun vaihdat kaistaa tai ajat liikennneympyrään yms.
Itsellä on ollut useita kertoja auto vuokralla kun olemme olleet lapsien kanssa matkalla, eikä mitään ongelmia ole ollut. Jos kanarialla ei uskalla ajaa, kannattaa auton vuokraamisen unohtaa myös Kreikassa ja Italiassa. Siellä liikenne on aivan eri tasoa kuin Espanjassa.
No linja-autoja on todella helppo käyttää ainakin Inglesissä. Suurin ongelma on löytää bussipysäkki, miltä haluamaansa bussiin pääsee nousemaan. Lisäksi kuljettaja huomauttaa, jos matkustaja ei ymmärrä lähteä bussista ilmoittamallaan pysäkillä. - en lähtisi
Luulitko että kaikki selviää hotellin ikkunasta kurkkaamalla. Matkailu edellyttää hiukan oma-aloitteellisuutta.
- Anonyymi
ranja uusi suunitelma 2026-kaikiin julkisiin 1-lipulla.las palmas oli näitä lippuja.1pv-tai vk-kk,mitä tarvitseekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m844451Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013860Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513200
- 412741
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222362- 232076
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725