Elikkäs minua pyydettiin ihan yllätyksenä kaasoksi. Minulla on muutama ongelma. Tunnen morsiamen hyvin, mutta en tunne juurikaan hänen ystäviään/sukulaisiaan, joita minun pitäisi "kutsua" polttareihin.
Pitääkö morsiamelta kysyä, millaiset polttarit hän haluaa, ketä ystäviään/sukulaisiaan haluaa paikalle jne? JOtenkin hämysti?
Auttakaa ihmeessä..!
Apuva!
3
1196
Vastaukset
- Rouva A
... ainakin kaaso kysyi AIVAN SUORAAN, ketä haluan pyydettävän polttareihini. Minusta se on ihan ok; kyllähän morsian kuitenkin "tietää"/arvaa, että polttarit hänelle jossain vaiheessa järjestetään. Samalla voi myös kysäistä, josko morsmaikulla on jotain toivomuksia ko. päivän varalle. Tulee sitten ainakin mieleiset polttarit (yllätysmomentteja unohtamatta)!
- kesällä naimisiin
Mie olen itse kesällä naimisiin menossa ja kaason kanssa sovittiin, että mie päätän ketä polttareihin tulee. Homma toimii eikä tule ikäviä (?) yllätyksiä! Samaa kaavaa noudatetaan esim hääohjelman suunnittelussa, eli sovitaan leikeistä sun muista etukäteen. Mie inhoan yllätyksiä!
- morsian
Voiko kaasoa kieltää kutsumasta polttareihin miehen siskoa, jos ei pidä hänestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973