Yllätin.....

ihanaa

Asun vielä vanhempieni luona, meitä on minä 19v, 15v siskoni ja vanhemmat.

Oli yksi viikonloppu kun minun piti lähteä kavereitten kanssa laivalle, mutta olin unohtanut passin kotiin. Olin todella allapäin ja hain kotimatkalla pussillisen saunakaljaa, tiesin että vanhempani olivat mökillä ja sisko jossain kavereittensa kanssa. Tulin kotiin, vein tavarani omaan huoneeseen ja oluet kylmään, sitten suunnistin saunaa kohden laittaakseni sen päälle. Kuinka kummaa kun avasin saunan oven laittaakseni kiukaan päälle, siellä olikin siskoni alasti saunomassa. Eipä sisko ehtinyt mitään tehdä peitelläkseen itseänsä kun avasin oven ja seisoin silmät tapillaan mitä edessäni näkyi, siskolla oli kaksi sormea sisällänsä. Näkyi hyvin kuinka turvonneet olivat hänen häpyhuulensa ja kuinka märkä hän oli..

Väkisinkin alkoi mulla kovettumaan.. oltiin ihan hiljaa vähän aikaan siinä, kunnes uskalluin kysymään mitä oikein teet, sisko sanoi että luuli olevansa yksin kotona. aha, vastasin, tarkoitin kyllä noita alapään juttuja. siihen sisko ärähti et mitä se sulle kuuluu ja ala painua täältä.

Menin ovesta ulos, mulla seisoi ihan mielettömästi. Sitten sain päähäni että täytyy päästä runkulle, ajattelin että voin ihan hyvin runkata saunan pukuhuoneessa niin että jos siskoni tulee pois saunasta hän kyllä näkee mun kovan kalun... ajattelin mitä saunassa olin nähnyt, siskolla oli hyvin kehittyneet rinnat ja ennenkaikkea minkäläiset isot nännit hänellä oli. verta vain pakkautui enemmän terskan päälle, siskolla oli hyvin kevyt ja ohut karvoitus jalkovälissä, sinne kun kielen sai painaa..
siskoni on aika lyhyt jotain 158 ja kevyt siis hyvin pieni tyttö, jota nyt ajattelen vain seksipakkauksena. en halunnut laueta vielä, vaan odotin että siskoni tulee saunasta pois...

Siinä vierähti varmaan kymmenisen minuuttia ennenkuin siskoni tuli punaiset posket hehkuen saunasta.. oisitte nähneet hänen ilmeen kun näki mun seisovan kalun... luulen että ensimmäistä kertaa sen näki oikeasti.. sanoin sille että haluatko että kerron muille mitä teit saunassa..

en antanut siskolle mitään mahdollisuuksia kieltäytyä pienestä lemmenleikistä..

menin sen taakse ja aloin suutelemaan sen niskaa samalla tunnustellen siskon rintoja, nännit kovettuivat hyvin nopeasti. kaluni seisoi hänen selkää vasten... suutelin alaspäin siskon selkää..

sain kaksi pientä pakaraa silmien eteen joita vuorotellen aloin suudella.. haistoin hänen kiimaisen tuoksun..

pyysin häntä menemään kontillensa pöydälle..
mikä ihana näky mua odottikaan, ihana lähes karvaton häpy jossa oli ne ihanat turvonneet huulet ylä puolella oli niin pienen näköinen anaali...
nuolin siskoani persvaosta alkaen aina klitorikselle, aluksi sisko vastusteli... luulen että se alkoi tehdä niin hyvää että sisko unohti että olemme sisaruksia ja antautui himon valtaan
sisko huohotti aika äänekkäästi ja pyys että en vain lopettaisi. se sano että tää on mahtavaa, nuole mua nopeammin, otin sen klitoriksen huulieni väliin alken imeä voimakkaammin samalla laittaen yhden sormen sen sisään jossa odotti minua immenkalvo.. ei olisi uskonut että siellä olisi vielä se ehjänä.. en kummiskaan halunnut sormella sitä rikkoa, hieroin vain ihan suulta..
yhtä sormea pyörittelin tiukalla anuksella josta sisko näytti nauttivan valtavasti..
oli jo vaikeuksia pitää siskoa paikoillaan niin paljon se hytkyi, kunnes jäykistyi ja päästi suustaan semmoisen rääkäisyn että säikähdin.. samalla sen häpyhuulien välistä alkoi purkautua lämmintä nestettä suoraan mun kasvoille... mulla seisoi niin kovasti että teki pahaa.. siskon orgasmia kesti varmaan parisen minuuttia, siitä kun se selkisi niin se totesi, huh kuinka olikaan paljon parempaa kuin omat sormet. KYsyin että olet siis neitsyt vielä, se vaan totesi että eipä ole löytynyt ketään sopivaa viemään sitä... sisko huomasi mun kalun seisovan kovana, kysyen saako tuota koskettaa.. annoin luvan mutta varoitin että saattaa helposti räjähtää siihen sisko että mukavaaa.... sitten tapahtui vielä kaikenlaista..

5

12811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihaa

      ....oletko nussinut muita sukulaisiasi, kmuten mummoa, koiraanne, sinut kastanutta pappia tai pääsisäisenä syömäänne lammasta.


      KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ KKÄK ÄKÄ ÄÄKKK KÄ Ä ÄÄ ÄÄ KÄKÄ KÄK KÄKÄK ÄK ÄÄÄÄ v

    • jee

      oli tosi hyvä jatka ihmees

    • 7Reiska

      7Reiskahan ei nuole ketään!!!!
      7Reiskaa nuollaan!
      Oon teidän alistaja!

    • veli myös

      Tää on hyvä ja kiihottava juttu. Kirjoita siihen jatkoa, ole hyvä.

      • 3454

        Vi**** sukurutsari


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe