Moro!
Asun suhkot pikku kaupungissa ja eräänä kesä perjantaina ajattelin mennä sitten paikalliseen baaariin ja olin jo kotona nauttinut muutaman oluen,joten olin jo aika hilpeällä tuulella.Sitten mulle välähti,että nyt pitää järjestää vähän hauskaa tyttöjen kustannuksella HEH! koska olen varustettu aikas isolla "pikkuveljellä" niin kiva mennä tanssimaan jonkun kanssa ja kattoo sen ilme kun se huomaa,että mikäs se siellä pullottaa.No,siinä sitten iskin silmän yhteen aika hyvän näköseen mimmiin ja siemasin oluen loppuun.Hain sitä tanssimaan ja se lähti.Noo, siinä sitten tuli sellasta hidasta biisiä ja mä vedin sitä lähemmäs minua tanssimaan.Sit, mä per..... rupesin ajattelee sitä asiaa ja tietäähän mitä siinä käy.huomasin että yhtäkkiä tyttö vetäisi itsensä pois läheltä minua ja sano että nyt mennään pois lattialta.Mä virnuilin (en näyttänyt) hänelle sitä tietystikkään.Sitä tyttöä en nähnyt sinä iltana enää,kai se "säikähti" Sitten siihen tuli yksi tuttu tyttö ja se oli heti "siinä" kiinni kun se tietää sen, no ei auttanut kun mennä puistoon antaa tytölle kyytiä HEH! Opetuksena EI KAIKKI PIDÄ ISOSTA KULLISTA. Enkä minäkään jos rehellisiä ollaan, koska esim. minä en voi koskaan pakastella analiin vaikka haluaisin sitä kovasti ja en voi työnnellä pohjaan asti ihan surutta vaikka se tekee niin hiton hyvää.
"YLLÄRI"
JARE
1
6794
Vastaukset 1
- jassoo
..on muute ollu aika lämmin talvi...,jooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1853051- 921364
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481112- 1261065
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86955- 94810
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104677Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55675Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid106626- 38582