Vastustamaton.

heather

Firman pieni kuntosali on tyhjä kun tulen sinne perjantaina alkuillasta. Talo on hiljennyt, työt ohi tältä viikolta, ei kai kukaan treenaakaan tähän aikaan. Sytytän valot, käännän ilmastoinnin päälle, laitan musiikin soimaan. Verryttelen rauhassa soutulaitteella, nautin lämmön heräämisestä vartalossa, jäykkien lihasten vertymisestä. Lauleskelen musiikin mukana, on hyvä mieli. Olen lopettanut lämmittelyni ja venytän juuri takareittäni kun sinä avaat oven. "On joku muukin yhtä outo, treenaa perjantai-iltana" sinä naureskelet. Nuo silmät, tuo pehmeä ääni. Yhtäkkiä en keksi mitään parempaa tekemistä täksi illaksi.

Seura ei ole ollenkaan haitaksi, on pakko panostaa vähän enemmän. Sinä seisot vieressä kun teen penkkiä ja pilke silmäkulmassa yllytät minua vielä muutamaan toistoon. Minä vedän loppuun asti, niin että viimeinen olisi jäänyt alas jollet olisi varmistanut. Jään huohottaen makaamaan paikalleni ja jostain mieleen tulee pieni ajatus siitä etten ehkä ole aivan edustavimmillani nyt. Mutta sinä katsot minua silmiin ja sanot hiljaa: "miten sä onnistutkin näyttämään noin seksikkäältä?" Hämmennyn, hukun katseeseesi, sarjan aiheuttama hengästyminen helpottaa mutta silti olo on ihmeellinen, oudon kevyt, joku vihlaisee vatsanpohjassa.

Katselen kuinka lihaksesi jännittyvät kun kokoat painoja tankoon. Sinä olet niin hoikka ja silti niin vahva. Hihaton paitasi todellakin tekee oikeutta vartalollesi. Yllätän itseni miettimästä miltä tuntuisi liu'uttaa sormia pitkin noita käsivarsia, rintakehälle, vatsalle, painautua lantiota vasten, tunnustella noita tiukkoja pakaroita. Huomaan tuijottavani sinua avoimesti, katseeni kai paljastaa minut, mutta sinä hymyilet melkein ujosti kuin et tietäisi mitä saat aikaan.

Treeni kulkee tänään. Joitain sarjoja vedämme samaan tahtiin. Ja joitain vuorotellen toisiamme vilkuillen, välillä salaa peilin kautta, välillä suoraan. Sotket minun vinopenkkitreenini katsomalla minua pitkään, melkein sanot jotain mutta hymyilet sitten itseksesi ja käännyt pois. Minä tuijotan pitkään sinun käsivarsiasi kun treenaat hauista. Sinä kostat minun katseeni tuijottamalla julkean suoraan minun venyttelyäni. Tunnen kuinka sinun katseesi viipyy minun pepullani ja minun kapealla vyötärölläni. Ja minä haluan vain tuntea nuo käsivarret ympärilläni, olla pieni sinun sylissäsi. Me kyllä puhumme muttemme suoraan, vain sanojen välistä voi aavistaa ja kuulla paljon jos uskaltaa.

"Mulla on sauna lämpimänä, haluaisitko tulla?", kysyt. Treeni on ohi, me seisomme lähellä salin ovea, ihan vastakkain. Niin että tunnen sinun ihosi lämmön. Molempien kosteat ihot, vähän kiihtynyt hengitys. Minun aivoissani ei liiku mikään. Annan sormieni koskettaa ihan varovasti käsivarttasi. Kuuma, vähän kostea iho, tiukka lihas. Sinä värähdät. Treenihanskat vielä kädessä ja nyt niin herkin ottein tunnustelen rintalihaksiasi. Sinä tartut kädelläsi hellästi minua niskan takaa ja tulet ihan lähelle muttet suutele. Suljet silmäsi, odotat, tunnen hengityksesi. Huulemme kohtaavat kuin hidastetusti. Kevyt, varovainen kosketus. Hidas huulten painallus vastakkain, kevyt hamuaminen. Sinä liu'utat peukalosi suupieleeni tunnustelemaan huulteni liikkeitä. Minä nostan käteni sinun niskaasi, kallistan päätäni. Suudelma. Pitkä, tutkiva, täynnä odotusta, selvää halua. Muistan kysymyksen. "Mä tuun mielelläni?", saan vastattua lopulta.

Ajan sinun perässäsi ihanassa odotuksen olossa, keho siinä mukavassa treeninjälkeisessä uupumuksessa, huulet vielä sinun huuliesi jäljen tuntien. Sinun luonasi riisumme ulkovaatteet, jätämme tavarat eteiseen ja yhtäkkiä seisomme taas samalla lailla vastakkain. Hiljaa. Jotain väreilee välillämme. Sinä painat molemmat kätesi minun vyötärölleni, tunnustelet sitä huolella. Minä nostan käteni sinun kaulallesi, painaudun lähemmäs niin että kutistun sinun rintaasi vasten, tunnen voimasi. Sinä nostat toppini pois minun pääni yli ja kuljetat sormiasi selkääni pitkin, tunnustelet minua, niskani kireyttä, hierot kevyesti, liu'utat kätesi jälleen vyötärölle kuin sulkisit minut niiden sisään. Minä vedän sinun paitasi pois ja painan pääni olkapäällesi, kaulaasi vasten ja tunnustelen kädelläni nautinnollisesti sinun rintalihaksiasi, nännejäsi, rintakarvojasi, miehekkäitä hartiota ja ryhtiä. Sinä puristat minut tiukasti rintaasi vasten, vielä ihanammin kuin olin kuvitellut. Siinä olen, niin avuttomana, niin suojassa ja niin kiihottuneena.

Riisumme toisemme vaate vaatteelta, kiihotumme lisää maistellessamme toistemme suolaiselle maistuvaa ihoa. Sinun kalusi seisoo kauniin kovana ja ihanan isona kun lopulta vedän sinun housusi pois. Minun stringeissäni on läpimarkä kohta. Alasti painaudumme vastakkain ja annamme käsien tunnustella ja vaeltaa. Irrottaudut juuri kun haluni on kasvamassa liian suureksi, juuri kun olen pudottautumassa polvilleni eteesi ja maistamassa tuota kalua jonka olen niin kiihottavana tuntenut vatsaani vasten. Sinä naurahdat: "mennään nyt sinne saunaan kuitenkin". Vedät minut kädestä perässäsi saunaan, suihkun alle ja löylyhuoneen pehmeään hämärään rauhoittumaan.

Saunan jälkeen kietoudumme pyyhkeisiin ja haemme kylmää juotavaa. Sinä vedät minut syliisi, jalkojesi väliin sohvalle. Nojaan päätäni sinun rintaasi ja sinä kiedot kätesi ympärilleni. Vahingossa tai ehkä tarkoituksella minun pyyhkeeni aukeaa. Tunnen kuinka kalusi taas kovettuu minun allani. Sinä sivelet minun vatsaani rauhassa, pitkään, ja hiljalleen kätesi liikkuvat pidemmälle. Toinen sulkee rintani sisäänsä, toinen silittelee karvatonta kumpuani. Minä painaudun tiukemmin sinua vasten, ynisen tyytyväisenä, huokailen, avaan vähän reisiäni, nautin kosketuksesi aiheuttamista väreistä. Mielihyvän aallot lähtevät rinnastani kun lämmin kätesi hyväilee sitä pehmeän voimakkaana. "Miten voikaan tuntua näin hyvältä!", huokaan. Sinä annat sormesi liukua hitaasti häpyhuulteni väliin. Sinulta pääsee yllättynyt, kiihottunut huokaus kun tunnet kuinka valuvan märkä olen. Minä voihkaisen, sinun kiihottumisesi saa minun ihoni sähköisen herkäksi.

Pitelet minua niin tiukasti, niin lähellä, en pääsisi pois, mutten minnekään haluakkaan. Koskettelet kiusaavan varovasti klitoristani, toisella kädelläsi hyväilet nännini koviksi. Minun hengitykseni on kiihtynyt, silmäni ovat kiinni, tunnen vain sinun vahvan vartalosi allani, kätesi ympärilläni, taitavat sormet herkissä paikoissa. Hitaasti liu'utat sormesi sisääni, helposti liukkaaseen vakoon. Minä voihkaisen, jännityn, sinä painat pääsi minun kaulalleni, suutelet, kuiskaat "Noin kulta, juuri noin, nauti..." Sinä työntelet sormiasi minun vaossani paremmin kuin itse osaisin, hitaammin, kiusaten, kiihotusta rakentaen. Ja minä nautin. Kunnes parilla taitavalla hieraisulla laukaiset minun orgasmini: "noin juuri, ihana, tule vaan..." Ja minä tulen sinulle, voihkin kun sinä pitelet niin hellän tiukasti minun kaarelle jännittyvää vartaloani otteessasi, sykin sinun sormiesi ympärillä ja sinun vartaloasi vasten, värisen kun niin kauniisti ohjaat orgasmin päätökseen, kiduttavan hitaasti annat sormiesi liukua pois minusta, klitoriksen yli, aiheutat jälkiväristyksiä mennessäsi.

Nousen syliisi hajareisin, painaudun tiukasti sinua vasten, sinun kalusi jää meidän vatsojemme väliin kun tunnustelen herkin sormin sinun kasvojasi ja niskaasi, suutelen kaulaasi. Sinun kätesi puristuvat minun pakaroilleni, painavat minua kovemmin sinuun kiinni. Hetkeksi pysähdymme, vetäydymme hiukan irti katsomaan toisiamme, kuuntelemaan hengästymistämme. Hellä, hidas, nautiskeleva suudelma. Kädet poskilla, hiuksissa, niskalla, huulia tunnustellen, hyväillen. Ja kasvoilta kuljet minun rinnoilleni, minä tunnustelen sinun käsiäsi ja rintaasi sinun jokaisessa liikkeessäsi. Kumarrut imaisemaan nännini ihanasti kuumaan suuhusi, miten kauniilta ja kiihottavalta se näyttää ja tuntuu! Liu'utan kynsiäni kevyesti niskallasi ja selälläsi, keinun sinua vasten.

Sinä tartut pakaroihini. Minä kohottaudun. Katsomme toisamme syvälle silmiin. Minä sivelen huuliani hitaasti kalullasi, levitän vakoni kosteutta ympäriinsä. Ja ihan hitaasti, jokaisesta sentistä nauttien painun alemmas, annan sinun upota sisääni. Minun hengitykseni värisee, puristun tiukasti ympärillesi kun painut syvemmälle. Sinun huokauksesi, katseesi, kosketuksesi on niin täynnä halua, hellää ja voimakasta. Minä hukun tähän tunteeseen, tähän hetkeen, sinuun. Painaudun sinua vasten, syvälle, pohjaan asti. Ja sinä kiedot kätesi ympärilleni ja painat minua vielä tiukemmin, vielä syvemmälle, niin lujaa vasten häpyäni. Ratsastan aivan hitaasti, aivan lähellä, keinuen, joka painalluksella niin syvään, tiukasti vasten. Meistä tulee yhteistä aaltoilua, sinun vahvat kätesi ohjaavat minua ja olemme silti niin lähellä ja kiinni, aivan iholla. Minä puristan itseni vasten hartioitasi, painan pääni kaulallesi, korvasi lähelle niin että kuulet kaikki voihkaisuni, huokaisuni, pienetkin värähdykset hengityksessä. Sinä tartut lantiooni ja ohjaat minun työntöjäni, tunnen otteistasi kuinka olet tulossa, sinä tunnet minusta kuinka olen ihan lähellä, olemme siinä hetkessä juuri ennen saamista kun orgasmi on valmiina ja laukeamassa ja sen voima ylittää ymmärryksen.

Minä tulen. Sinä tulet. Me painaudumme vastakkain, vieläkin tiukemmin jos enää voi. Me olemme ja aistimme vain sitä sykkimistä, vain läheisyyttä, toistemme aaltoja, väreitä, ääniä, ihoa, kosketusta. Pitkään. Hitaasti rauhoittuen. Pysähtyen. Lähelle jääden, syliin ja suudelmaan. Ilta on vasta alussa.

2

7542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oona

      aivan mahtava tarina jälleen kerran, mutta siihen asti olin ihan hurmiossa kunnes tajusin että kysessä on mies.

      • heather

        Itseasiassa mietin että pitääkö laittaa otsikkoon että tällä kertaa on kyse ihan heterofantasiasta. Olisi näköjään pitänyt, anteeksi :)

        Tyttövirikkeitä on ollut viime aikoina vähän vähemmän, mutta eiköhän sellaistakin tekstiä tule kunhan joku laittaa taas ajatuksen lentämään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe