Mun poikaystävä kiusaa mua, eikä anna kullia kun pyydän sitä naimaan mua. Mitä mää tekisin? En haluais jatkuvasta vaan runkkailla tai käydä vieraissa kerjäämässä kullia.
Poikaystävä kiusaa...
10
1965
Vastaukset
- arvoisesi!
hänet koska hän ei ole sinun
- Leijonatar
Et muuten tasan oo kirjottanu tota tekstii omasta elämästäs! Voi jestas! JOS oot,nii mä nauran erittäin vahoingonilosta nauruu sulle! Siis iha pelle touhuu....! Ajattele nyt vähä..
- tytsi88
mä en ainakaa toho vittuiluun mee lankaa...taisit vaa keksii ton päästäs.....kukaa ei usko tollast...!!!
- TeiniX 88
Onko kaikkien pakko pilata meidän nuorien maine??
Tuollainen pikkutyttö semmosta oo nähnykkään....
xP xP - BlackHeartAngel
olet kyllä aika nuori...Mikäs kauhea munan tarve sinulla jo on..? Ei silti valittamista sinänsä, jokainen alottaa seksielämän, koska ikinä sitten haluaakin..!
Onko tuo sinun mielestäsi kiusaamista?
Mikset vaihda poikaystävää sitten?! - ...
... raukkaa.. luulin ett sulla ois ollu jotain oikeeta asiaakin, mutta ei. täällä on joku tytteli vaan valittamassa täyttä paskaa... jos kundis ei kelpaa sulle, niin jätä se. sä et periaatteessa ole nuori harrastamaan seksiä, ite olen menettänyt neitsyyden 12-vuotiaana ja nykyään kaduttaa, joten sun kannattaa miettia vähän ennekuin alat touhuumaan..
- Naikkonen
Mä vastaan kunnon vastauksen koska muut ei nähtävästi usko sua!! Miks ei?! Toi on melkeen ku pala mun omaa elämää..
Ekaksi sun kannataisi keskustella poikkaystäväs isän kanssa siitä, miksiköhän pojalla on seksuaalisia ongelmia. Ehkä isällä on ollut sellaisia nuoruudessaan? Kysy myös isältäsi, onko tällä ongelmia saada juttujuttunen seisomaan. Tämäkin saattaa vaikuttaa poikystäväsi itsetuntoon.
Haastattele kaikkia poikaystäväsi entisiä tyttöystäviä, ja kysele onko heillä ollut sama ongelma.
Laita ilmoitustaululle lappusia, joissa kyselet muiden kokemuksia samanlaisesta tilanteesta.
Järjestäkää poikaystävällesi yllätysbileet, jonka teemana on pihtaus ja anteliaisuus. Tälläinen huumorintajuinen sosiaalinen tapahtuma saattaisi antaa poikaystävällesi itsevarmuutta rakastella sinua!
Sana "kulli" tai "runkata" on oikeasti tosi epäsiveellisiä. Oletko varma, ettei poikaystäväsi kavahda näin paheellisia sanoja? Nimitä omaa aarrettasi "kukkaseksi" ja poikaystäväsi omaa "juttujuttuseksi". Äläkä sano "runkata" -- sano: "alakerran hauska tapaus".
Ehkä poikaystäväsi pitää tapahtumaa liian vakavana? Kerro paljon vitsejä. Parhaita ovat vitsit poikaystäväsi juttujuttusen koosta, hänen taidoistaan, ja muista nauraa joka kerta, kun hän yrittää sanoa jotain. Näin parannat tunnelmaa!!
Onnea matkaan!!
Ja te paskat ihmiset, jotka ette auta lähimmäistänne hädässä!!
Häpeä päällenne!- .....
noin se pitää tehdä!!
- Baxter-17v
Omituinen poikaystävä! Ei anna tytölleen kun tyttö niin haluaa sitä! Mie taas antaisin ilomielin tytölleni kun se haluais sitä!
Mul taas ei o vaihtoehtoja, pakko runkata joka päivä! Ei ole tyttöystävää, joka pyytäis mua naimaan sitä! - Anonyymi
Mitä teen ku munkin poikkis kiusaa syömässä mut se kyl tulee aina mun vieree syömässä mut se kan kiusaa mun kaverii ja se päätti et me istutaan vierekkäin ja silti se kiusaa ja se pyytä mua aina pelaa jalka palloa😵
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15414522Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant418360Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va496097SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1745727Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.754363Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm714138Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263995"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1011566