Olisiko kenelläkään kokemusta Virtojen AMK:n Digitaalinen ääni ja kaupallinen musiikki suuntautumisvaihtoehdosta?
Millaista opiskelu on? Taso? Kuinka paljon käsitellään koneavusteista musiikin tuottamista?
Millaisia lopputyöt on? Onko opettajat hyviä? Millaista on asua Virroilla? Ovatko ihmiset mukavia? Onko ilmapiiri hyvä?
KAIKKI KOMMENTIT TERVETULLEITA!
- Leo
PIRAMK Virrat
2
644
Vastaukset
- Lei
Sen verran on kokemusta, että Virroilla olen paljon käynyt lomailemassa sekä tilasin ennakkotehtävät kyseiselle linjalle. Ennakkotehtävät olivat ainakin viime vuonna mielestäni todella vaikeita, vaikka olen jonkin verran viestintäalaa jo aiemmin opiskellutkin.. tuli jotenkin tunne, että pitäisi osata jo vaikka mitä syventävääkin asiaa.
Tästä voisi päätellä, että ehkäpä opetus/muu tasokin on suht korkea?
Virrat on suht pieni paikka, mutta leppoinen ja maanläheinen sekä mukava ilmapiiri on ollut aina siellä käydessäni.- [Li'oN]
Joo, viime vuonna justiin tein ennakkotehtävät yms. Ja pääsin sisään. Siinä ei oikeestaan vaadittu muuta, kun että oli tehnyt sen. Haastattelu oli se ratkaiseva komponentti.
Tosiaan sinne pitäisi tässä sitten mennä ensi elokuussa tai sitten pitäs hakea muualle. Enpä ole ollenkaan varma, että onko se paikka just mulle... Ainakin oon ihan fiiliksissä siitä, että mitä kuvittelen sen olevan.
Se on kiva kuulla, että Virrat on paikkana mukavan leppoisa. Toivottavasti myös meininkiä riittää edes hiukan.
- Leo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444268Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202724Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412482Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?841519Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161466- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965