Ostimme 750 euroa maksaneen sohvan Oulun Vepsäläiseltä viime kesänä.
Huomasimme, että sohvasta oli mennyt kahdesta jalasta talla rikki.
Takuun pitäisi olla vielä voimassa, koska sohvaa on käytetty oikein.
Soitimme Vepsäläiselle ilmoittaaksemme tapahtuneesta. Mieshenkilö
puhelimen toisessa päässä alkoi heti alkuunsa haukkumaan meitä ja
syyttämään, että sohva on koottu väärin ja käytetty väärin, joten hän
ei ota asiasta mitään vastuuta. Ja hänen mielestään muutenkaan vas-
tuu ei kuulu heille, koska sohva on ulkomaalainen vaikka he itse niitä
myyvätkin.
Pitkän maanittelun jälkeen tämä mieshenkilö suostui soittamaan
maahantuojalle ja ottamaan selvää asiasta, ja lupasi ottaa yhteyttä
huomenna. Saa nähdä miten asian kanssa käy...
Luulisi, että näin kalliissa kaupassa olisi panostettu myös asiakas-
palveluun, mutta näköjään hinta ei ole aina laadun tae!
Vepsäläisen ynseä palvelu
17
5608
Vastaukset
- yök
Paska kaupunni, eiku kaupa.
- tATU
pk-seudun Vepsäläisellä ei välttämättä saa palvelua ollenkaan. Ja jos menet puoli tuntia ennen sulkemisaikaa, niin forget it.
- ei palvelua
Käytiin joskus viime syksynä Vepsäläisellä katselemassa ostotarkoituksissa huonekaluja. Oltiin käyty Nuuksiossa syyskävelyllä ja päällä oli siis ulkoiluvaatteet. Myyjät ei olleet näkevinäänkään meitä vaan puuhastlivat tärkeänä kaikkea muuta. Meidän lisäksi liikkeen siinä osassa oli pari muuta asiakasta joilta kyllä käytiin kysymässä "voinko auttaa" mutta meitä ei lähestytty.
Aikamme odottelimme ja lopulta marssin myyjän luokse kysymään josko hän laskisi meille hinnat haluamistamme tuotteista. Tuotemäärän selvitessä (parisänky patjoineen, ruokapöytä 12 tuolia, 3 2 sohva ja rahi)alkoi palvelualttiuskin muuttua. Hinta oli ok mutta ei niin hyvä kuin saimme muualta. Oli kiva laittaa "hylkäyspäätös" surkean palvelun piikkiin...;) Toivottavasti ko. myyjät ottivat opikseen,että asiakkaita ei kannata luokitella ulkonäön perusteella. Meni heiltä nimittäin 12 000 euron ostoksen provikat sivu suun! - Tosi on
ei palvelua kirjoitti:
Käytiin joskus viime syksynä Vepsäläisellä katselemassa ostotarkoituksissa huonekaluja. Oltiin käyty Nuuksiossa syyskävelyllä ja päällä oli siis ulkoiluvaatteet. Myyjät ei olleet näkevinäänkään meitä vaan puuhastlivat tärkeänä kaikkea muuta. Meidän lisäksi liikkeen siinä osassa oli pari muuta asiakasta joilta kyllä käytiin kysymässä "voinko auttaa" mutta meitä ei lähestytty.
Aikamme odottelimme ja lopulta marssin myyjän luokse kysymään josko hän laskisi meille hinnat haluamistamme tuotteista. Tuotemäärän selvitessä (parisänky patjoineen, ruokapöytä 12 tuolia, 3 2 sohva ja rahi)alkoi palvelualttiuskin muuttua. Hinta oli ok mutta ei niin hyvä kuin saimme muualta. Oli kiva laittaa "hylkäyspäätös" surkean palvelun piikkiin...;) Toivottavasti ko. myyjät ottivat opikseen,että asiakkaita ei kannata luokitella ulkonäön perusteella. Meni heiltä nimittäin 12 000 euron ostoksen provikat sivu suun!Vepsäläisellä on pari myyjää joille pukeutuminen on kaikki kaikessa.Valitettavasti nuo pari tyyppiä ovat muutenkin mielestäni vähän laiskoja.
Heidän takia on monet kaupat siirtyneet kilpailijalle.
Vuosien varrella olen kyllä saanut hyvääkin palvelua Vepsäläiseltä, etenkin alkuaikoina.
Kerran olen tarvinnut takuu korjausta, homma pelasi tällöin hienosti. Ihmisistähän tässä on kyse.Sadasta 2-4 on aina surkeaa ja saman verran huippuja, nykyisin tosin molemmat ääripäät ovat lisäntyneet. Neuvo ammattiostajalta. Jos olet menossa tekemään tärkeitä kauppoja ja aiot myös tinkiä. Pukeudu siististi,esiinny varmasti, mutta älä ylimielisesti. Töykeys on varmin tapa saada huonoa palvelua. - d**
ei palvelua kirjoitti:
Käytiin joskus viime syksynä Vepsäläisellä katselemassa ostotarkoituksissa huonekaluja. Oltiin käyty Nuuksiossa syyskävelyllä ja päällä oli siis ulkoiluvaatteet. Myyjät ei olleet näkevinäänkään meitä vaan puuhastlivat tärkeänä kaikkea muuta. Meidän lisäksi liikkeen siinä osassa oli pari muuta asiakasta joilta kyllä käytiin kysymässä "voinko auttaa" mutta meitä ei lähestytty.
Aikamme odottelimme ja lopulta marssin myyjän luokse kysymään josko hän laskisi meille hinnat haluamistamme tuotteista. Tuotemäärän selvitessä (parisänky patjoineen, ruokapöytä 12 tuolia, 3 2 sohva ja rahi)alkoi palvelualttiuskin muuttua. Hinta oli ok mutta ei niin hyvä kuin saimme muualta. Oli kiva laittaa "hylkäyspäätös" surkean palvelun piikkiin...;) Toivottavasti ko. myyjät ottivat opikseen,että asiakkaita ei kannata luokitella ulkonäön perusteella. Meni heiltä nimittäin 12 000 euron ostoksen provikat sivu suun!Tuossa suhteessa kaikki sisustusliikkeet on ihan samanlaisia. Palvelua saa vain jos ajaa uudella mersulla oven eteen ja asioi kaupassa ykköset päällä. Ja sitten liikeet on pullollaan meitä puolet kalliimmissa goretexeissä liikkuvia pyöräilijöitä, jotka laittaisimme mersun hinnan sisustukseen, mutta kun meitä ei palvella. Eli viemme ne sisustusrahat sinne kodinykköseen tai keräämme itse haluamamme kamat tavaratalon hyllystä. Ja vielä ihmetellään että miksi erikoisliikket ei Suomessa menesty.
- Pertti
d** kirjoitti:
Tuossa suhteessa kaikki sisustusliikkeet on ihan samanlaisia. Palvelua saa vain jos ajaa uudella mersulla oven eteen ja asioi kaupassa ykköset päällä. Ja sitten liikeet on pullollaan meitä puolet kalliimmissa goretexeissä liikkuvia pyöräilijöitä, jotka laittaisimme mersun hinnan sisustukseen, mutta kun meitä ei palvella. Eli viemme ne sisustusrahat sinne kodinykköseen tai keräämme itse haluamamme kamat tavaratalon hyllystä. Ja vielä ihmetellään että miksi erikoisliikket ei Suomessa menesty.
Niinhä se saattaa köyhästä tuntua ikävältä kun ei heti huomata tai saa myyjältä"nuoleskelua".Tosi asiahan on etta me rahamiehet saamme aina vip palvelua kun osaa itse käyttäytyä liikkeessä.
- anonyymikko
Pertti kirjoitti:
Niinhä se saattaa köyhästä tuntua ikävältä kun ei heti huomata tai saa myyjältä"nuoleskelua".Tosi asiahan on etta me rahamiehet saamme aina vip palvelua kun osaa itse käyttäytyä liikkeessä.
money talks...!
tosin ei suomessa ole missään paikassa sellasta palvelua edes pukumiehille kuin esim lontoossa on lähes jokapaikassa kaiken näkösielle, et tässä palvelutasossa ollaan suomessa kyllä kivikaudella. - Anonyymi
Valitettavasti ei riitä, että palvelu huonoa. Myös tuotteet ( vain minun ostamani?), alle arvostelun.
- xx28
Meidänkin saama palvelu Oulun Vepsäläiseltä on ollut ala-arvoista (ostimmekin tosin Muurame-laatikostot muualta). Vielä huonommin vaikutti tosin käyneen eräällä kanssa-asiakkaalle Oulun Vepsäläisellä: hän kun oli meidän kanssa samaan aikaan reklamoimassa viallisesta erittäin kalliista merkkituotteesta ties monennettako kertaa. Kauppa oli selvästi myynyt viallisen tuotteen, mutta pompotteli asiaa maahantuojalle ja ties kenelle. Vasta kuluttajansuojaviranomaisella uhkailu sai myyjään vauhtia.. Onneksi Artekia ja Muuramea ja muita Vepsäläisen myymiä merkkejä voi ostaa muualtakin! (ja halvemmalla ja iloisemmalla mielellä)
- Asiakas
Välillä tulee huono palvelua ja välillä parempaa, vähän sama joka paikassa.
Itselläni on sekä hyviä että huonoja kokemuksia Vepsäläiseltä vaikken ehkä rahamieheltä näin opiskelijana näytäkkään. Nuorikin olen.
Vähän kuitenkin mietityttää jutun perusteella että jos pidät 750 euron sohvaa kalliina ja ylipäätään Vepsäläistä kalliina kauppana niin ehkä olet sellainen ärsyttävä penninvenyttäjä joita yksikään myyjä ei kaipaa yhtään missään kaupassa? - 1r5ö3uis
Ei meillä ole niin halpoja sohvia. Oliko se jokin poistokappale ja rikkoutuminen jo huomioitu hinnassa?
- huonekalualla töis
Toi viesti on kirjoitettu 2004...
- Tyyne töissä
Mitä sitten paska palvelu siellä on!!!
- AapeliAbsurdi
Uusi paljastusryhmä facebookissa https://www.facebook.com/groups/ilmiannasurkea.palvelutaituote/
- Anonyymi
Vepsäläisen kallis ”lastu” voi yllättää, miten helposti verhoilu repeää. Turha reklamoida, koska ei toivoakaan saada mitään hyvitystä.
Ostin 1800€ pienen sohvan, jonka verhoilu petti. Oli kuulemma omaa syytä, joten ei korvata.
Itselleni ei selvinnyt, miten se oli minun syytäni.
Olin toki makoillut siinä päivittäin, mutta kai se nyt pitäisi kestää. - Anonyymi
tosi harmi tilanne kyllä on ...onhan usein tällaista nähtävillä
- Anonyymi
Olen lähettänyt kyselyä sekä Ouluun että Helsinkiin ja pyytänyt apua nahkasohvani väristä.
Kumpikaan taho ei viitsi edes vaivautua vastaanmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293617- 851865
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151651Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541372Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1151206VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911202- 681089
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi28982- 65964
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k99953