Käyn vielä autokoulua joten en pääse vielä rattiin mutta poikakaveri muisti aina autolla liikuttaessa mainita,että katos nyt tarkkaan kuinka autoa käsitellään niin osaat sit kun saat kortin.Hänen opetus oli esimerkki siitä miten ei tulisi ajaa mutta kun siitä huomautti niin riita oli valmis,joten en enää jaksanut puuttua vaikka olisi pitänyt,kunnes sitten ajettiin ulos poikakaveri loukkaantui saaden kasvoihin pahat arvet mm.eihän mestarikuski käytä turvavyötä nehän on akkoja varten.Olin huomauttanut hänelle vyön käytöstä johon vastaus oli yleensä etkös sä luota ajooni,en luottanut kiitos turvavyön olen nyt terve poikakaveri makaa vielä sairaalassa tiädä mitä hänelle sanoa??
poikakaveri opetti autonajoa
5
1771
Vastaukset
- tuntuu
että paras kun et puhuisi asiasta lainkaan,jos poikakaverisi ei ota puheeksi.pahinta on kun häneelä on arvet muistuttamassa väärässäolemisesta,hän sen kyllä tietää.Itsestäni näin olisi mukavinta näin miesnäkökulmasta.
- tyttö 84
Miehet tunnetusti inhoavat väärässä olemista. Eiköhän arvet riitä muistuttamaan asiasta. Yritä sinä sentään olla parempi kuski. =)
- raygold
Monet asiat opitaan kantapään kautta ja poikaystäväsi on nyt varmasti oppinut ajamaan varovaisemmin. Sinun kannattaa kuitenkin olla tukena hänelle, koska "mitäs minä sanoin" -jälkiviisastelu ei hyödytä häntä ollenkaan vaan lähinnä pahentaa tilannetta, esim. saa hänet masentumaan entistä enemmän. Murheita hänellä riittää varmasti muutenkin.
- kesäheinä*
Voi teitä kyllä tytöt useimmin käyttää turvavöitä kuin pojat,on kokemusta.Poika sai ansionsa mukaan toivottavasti oppii.
- toivon
on TUKEMINEN. tällaiset tilanteet muuttavat myös kova pintaiset, eli nyt tukesi on tärkeää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418