Mistä löytys Tampereelta bileistyspaikkoja, joihin ei tarttis olla kahtayhtä?
Ihan kaheksantoista vaan..
Ois tarkotus tutustua sen yöelämään ens wiikonloppuna...
Tampere haloo!!
5
742
Vastaukset 5
- Bilehile
Täytin juuri viime vuoden marraskuussa maagiset 18 ja olen jo hieman ehtinyt tutustua Tampereen yöelämään. Vinkkejä: hyvä alotuspaikka on Alepub (halpaa!!!!) asemalla, hyviä tanssipaikkoja on esim. Senssi & Pulse (jos kuuntelee teknopoppia), Coloradossa Koskikeskuksen takana on myös mielestäni hyvä tunnelma... Jos nyt selviät ensin noistakin niin kysele sitten lisää!!!
Hauskoja bailuiltoja!! T:Bilehile- Snowboy
Juu, pitää kokeilla.
- pessi
Snowboy kirjoitti:
Juu, pitää kokeilla.
joop. pulse on sitten ihan lihatiski. oikeesti, se on sinkkupaikka. pulse on kans ihan kiva. jeba. diivaan on kyl 20 ikäraja, mut tsäkällä pääset sinne. (nimimerkillä kokemusta on 17v.)
joo. ja music bar amadeus on iha jättekiva.
Casablanca hämeenkadulla menettelee.
- Julia
En ihan saanut kunnollista käsitystä millaisia bileitä haeskelit, mut täs on yx vaihtoehto. Tampereen Tullikamarilla on lauantaina Flashpoint bileet. Sinne maksaa 70mk ovelt, mut se kannattaa maksaa. Siel on K16 puoli ja se klubin puoli on K18. Partyt alkaa vissiin klo 19. En oo ihan varma. Jos tykkää technosta ni kannattaa tulla... Oon itekkin menossa sinne!!! Jippii!
- xddddddd
xdd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201388Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3291313- 1041087
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50998- 105981
- 106930
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22777- 69631
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh5627