Meksiko Cityn lentokenttä

janna

olen lentämässä Meksikoon maaliskuussa, pitäis päästä Monterreyhin mutta mulla on liput Suomesta vaan Meksiko Cityyn asti. Olen etsinyt netistä halpoja lentoja Meksiko Citysta Monterreyhin ilman tulosta..oliskohan mahdollista ostaa lippu vasta paikan päältä? saavun illalla sinne, joten mihinköhän aikaan viimeisimmät lennot lähtevät? millä hinnalla vois saada liput(mielellään meno-paluu)? onko tietoa onko lennot yleensä täynnä vai kuinka todennäköisesti yksi walk-in matkustaja saisi paikan??
bussillakin tietysti voisi mennä mutta matka on niin pitkä eikä enää jaksais pitkän lennon jälkeen istua bussissa..vinkkejä?

7

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Been there done that

      Moi,

      Katso http://www.amadeus.net:stä mikä lento sopisi sinulle ja varaa lento suoraan kyseisen lentoyhtiön toimistosta, ellei heillä ole partner sopimusta euroopassa toimivien lentoyhtiöiden kanssa.

      Mexico Cityn lentokenttä tunnus on MEX ja Monterrey:n MTY (jos tarkoitat Mexicon Monterrey:ta)

    • Geograafikko

      Jotkut lukevat Meksikon kuuluvaksi Pohjois-Amerikkaan, jotkut Väli-Amerikkaan. Ainakaan minulle ei tulisi mieleenkään lukea sitä Etelä-Amerikan maihin!

      • ....

        ....missä näillä sivuilla on foorumi Väli-/Keski-Amerikan maille tai Karibialle? Ei missään.
        Ko. osastoa on tullut pyydettyä monta kertaa, enkä ole ainoa, mutta jostain syystä eivät korvaasakaan loksauta...?!


      • viisas
        .... kirjoitti:

        ....missä näillä sivuilla on foorumi Väli-/Keski-Amerikan maille tai Karibialle? Ei missään.
        Ko. osastoa on tullut pyydettyä monta kertaa, enkä ole ainoa, mutta jostain syystä eivät korvaasakaan loksauta...?!

        kuuluu Pohjois-Amerikkaan ja eikö täällä olekin Pohjois-Amerikalle oma osasto?


      • joo

        tässä ei ole osastoa väliamerikan maille! mielummin laittaisin meksikon etelä-amerikan maaksi, on se enemmän latino kulttuuria kuin läski-jenkkien kulttuuria!


    • Meksiko 2003

      Meksikossa sisäisillä lennoilla pääsee kohtuuhinnalla eli lentäminen maksaa kutakuinkin saman verran kuin bussimatka. Lippuja myydään paikallisissa matkatoimistoissa ja kilpailu ainakin viime kesänä oli kohtalaisen kova ja hinnat sen mukaiset. Esim Cancunin ja Meridan väli oli lentäen 85 $ ja bussilippu kutakuinkin sama... Ajassa voitti vuorokauden.

    • Reissun tehnyt

      Itse juuri viikko sitten tulin exakti samalta reissulta.

      Itse toteutin homman näin:

      Tulin KLM:n lennolla paikanpäälle illalla klo. 19 aikaan. Säädöissä ja muodollisuuksissa kului 1,5 h, joten en olisi ehtinyt jatkolennolle. Seuraavat lennot olisivat lähteneet aamulla, joten lentokentällä olisi pitänyt yöpyä.

      Lähdin siis bussilla (Lähtee Estacion del Nortelta). Matka tosiaankin kestää tuon 12 tuntia, mutta otin hommasta irti sen, että nukuin bussissa pois aikaeron :) ja olin perillä, silloin kun lento olisi lähtenyt Citystä. Fare deal siis.

      Olin siis aamulla yhdeksän aikaan Monterreyssä, virkeänä ja hyvin nukkuneena :)

      Takaisin lensin Aviacsa nimisellä yhtiöllä, joka on, ainakin paikallisten mukaan, Aztecan kanssa halvin mahdollinen. Hintaa lipulle tuli noin 1200 Pesoa. Noin yleisesti yksisuuntainen lippu siis maksaa siinä 1000 Peson hujakoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      553
      3271
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1445
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      51
      1281
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      34
      1264
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      166
      1227
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1173
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      100
      1029
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      962
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      922
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      357
      824
    Aihe