missä päin turkua on bileitä yleensä perjantaisin? kaikki luulee että varissuolla on kauheeta liikkua perjantaisin, mitä ootte mieltä? mutta niitä bileitä, mistä niitä löytyy eniten?vai löytyykö ollenkaan...
Bileitä Turussa!!!
6
961
Vastaukset
- just me
Moi!
Mä asun littoisissa eli ihan lähellä vakkea ja samoista asiosta olisin kiinnostunut kuka sä muuten oot, voisin vaikka tuntee...- bailu-sisko
oon täältä länsikeskuksen läheltä...tietkö onx vakkel jotai menoo??tai jossai itäharjul tai pääskyvuores? frendit luulee et heiät hakataan jos ne astuu jalallaankaa vakkel, mä oon vähä toista mieltä jos on iha tavallisesti eikä pomoile. tai no mikä mä oon sanoo ku en vietä perjantai iltoja siellä, mut ois kiva vähä vaihtaa maisemii välil.
- Teini enkeli
bailu-sisko kirjoitti:
oon täältä länsikeskuksen läheltä...tietkö onx vakkel jotai menoo??tai jossai itäharjul tai pääskyvuores? frendit luulee et heiät hakataan jos ne astuu jalallaankaa vakkel, mä oon vähä toista mieltä jos on iha tavallisesti eikä pomoile. tai no mikä mä oon sanoo ku en vietä perjantai iltoja siellä, mut ois kiva vähä vaihtaa maisemii välil.
Uskomaton säkä mä oon asunut länsikeskuksessa
En menisi Vakkelle perjantai illalla, mua on uhkaitu siinä keskustassa siis ihan sisällä annikassa. Yks likka tuli vaan sanoon et anna röökii ei mul ollu ja sanoin et en niin kohta makasin maassa.Ja se oli keskellä päivää!!! - bailu-sisko
Teini enkeli kirjoitti:
Uskomaton säkä mä oon asunut länsikeskuksessa
En menisi Vakkelle perjantai illalla, mua on uhkaitu siinä keskustassa siis ihan sisällä annikassa. Yks likka tuli vaan sanoon et anna röökii ei mul ollu ja sanoin et en niin kohta makasin maassa.Ja se oli keskellä päivää!!!sulle Teini-enkeli, harmi että tullaan tolleen töniin:( mutta eikö sitä kiristämistä ja uhkailuu ja kahakointii tapahdu kaikkialla? vakkella vaan o ni huono maine, en tiä mix, mutta silleen...ehkä silti jätän menemiset vakkelle väliin.koita pärjäillä
- teini enkeli
bailu-sisko kirjoitti:
sulle Teini-enkeli, harmi että tullaan tolleen töniin:( mutta eikö sitä kiristämistä ja uhkailuu ja kahakointii tapahdu kaikkialla? vakkella vaan o ni huono maine, en tiä mix, mutta silleen...ehkä silti jätän menemiset vakkelle väliin.koita pärjäillä
Kiitti bailu-sisko!!Meillä ei nyt oo enää mitään mistä keskustella, mutta jos haluut niin voitas vaihdella sähköpostii??!!Oisko sulla sähköposti ositetta???
- ViihdeJukat
Kandee seuraa ViihdeJukkien bileitä facebookissa. Ja kyllä vakkellakin on ollut hyviä bileitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1392754- 2312117
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1891888- 521886
Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261690Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1421515Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä761417- 1221158
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3101005Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65875