missä päin turkua on bileitä yleensä perjantaisin? kaikki luulee että varissuolla on kauheeta liikkua perjantaisin, mitä ootte mieltä? mutta niitä bileitä, mistä niitä löytyy eniten?vai löytyykö ollenkaan...
Bileitä Turussa!!!
6
983
Vastaukset
- just me
Moi!
Mä asun littoisissa eli ihan lähellä vakkea ja samoista asiosta olisin kiinnostunut kuka sä muuten oot, voisin vaikka tuntee...- bailu-sisko
oon täältä länsikeskuksen läheltä...tietkö onx vakkel jotai menoo??tai jossai itäharjul tai pääskyvuores? frendit luulee et heiät hakataan jos ne astuu jalallaankaa vakkel, mä oon vähä toista mieltä jos on iha tavallisesti eikä pomoile. tai no mikä mä oon sanoo ku en vietä perjantai iltoja siellä, mut ois kiva vähä vaihtaa maisemii välil.
- Teini enkeli
bailu-sisko kirjoitti:
oon täältä länsikeskuksen läheltä...tietkö onx vakkel jotai menoo??tai jossai itäharjul tai pääskyvuores? frendit luulee et heiät hakataan jos ne astuu jalallaankaa vakkel, mä oon vähä toista mieltä jos on iha tavallisesti eikä pomoile. tai no mikä mä oon sanoo ku en vietä perjantai iltoja siellä, mut ois kiva vähä vaihtaa maisemii välil.
Uskomaton säkä mä oon asunut länsikeskuksessa
En menisi Vakkelle perjantai illalla, mua on uhkaitu siinä keskustassa siis ihan sisällä annikassa. Yks likka tuli vaan sanoon et anna röökii ei mul ollu ja sanoin et en niin kohta makasin maassa.Ja se oli keskellä päivää!!! - bailu-sisko
Teini enkeli kirjoitti:
Uskomaton säkä mä oon asunut länsikeskuksessa
En menisi Vakkelle perjantai illalla, mua on uhkaitu siinä keskustassa siis ihan sisällä annikassa. Yks likka tuli vaan sanoon et anna röökii ei mul ollu ja sanoin et en niin kohta makasin maassa.Ja se oli keskellä päivää!!!sulle Teini-enkeli, harmi että tullaan tolleen töniin:( mutta eikö sitä kiristämistä ja uhkailuu ja kahakointii tapahdu kaikkialla? vakkella vaan o ni huono maine, en tiä mix, mutta silleen...ehkä silti jätän menemiset vakkelle väliin.koita pärjäillä
- teini enkeli
bailu-sisko kirjoitti:
sulle Teini-enkeli, harmi että tullaan tolleen töniin:( mutta eikö sitä kiristämistä ja uhkailuu ja kahakointii tapahdu kaikkialla? vakkella vaan o ni huono maine, en tiä mix, mutta silleen...ehkä silti jätän menemiset vakkelle väliin.koita pärjäillä
Kiitti bailu-sisko!!Meillä ei nyt oo enää mitään mistä keskustella, mutta jos haluut niin voitas vaihdella sähköpostii??!!Oisko sulla sähköposti ositetta???
- ViihdeJukat
Kandee seuraa ViihdeJukkien bileitä facebookissa. Ja kyllä vakkellakin on ollut hyviä bileitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1614574Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321317- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen691038En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies118931