mä täs kelailin yhtä v-loppua ku kaikki frendit kelaili et ei mitää tekemist... 15km pääs on inside bileet ja tähän tahtiin... mä aattelin et lähen kattoo ku olin vast puol kossuu vedelly... no ne piippalot löyty ja ovi oli auki... kävelin siit sisää ja kukaa ei sanonu mitää ja tarjos vaa juotavaa en tuntenu ketää enkä tienny missä olin...olin sil hetkel inside! ku on inside bileet niin ei muuta ku ovest sisään (ja oot inside=sisäpuolella)... heräsin sit samast rakennuksest seuraavan päivän tutustuin talon"isäntään" ollaan kavereita ja mä oon ollu sen useissa muissaki bileis jossa on ollu helvetin kivaaa!!!! lössii vitusti ja sillee... täst isännäst tuli viel kaikenlisäks mun uus "ystävä"...ja ystäviähän saa naida!!!! ottakaa kantaa mitä mieltä ootte inside bileistä???? onks kaikki aina vaa yks ja sama....inside-porukka??????????
Inside-bileet
inside,pomo
1
377
Vastaukset
- LionHeart
Piti tossa kuukaus sitte pitää sellanen pienen porukan leffailta. Mutta meno vaan koveni pienessä porukassa kun viina virtas ja läppä lensi. Tunti ton jälkeen porukkaa tuli ja tuli. Kylällä puhuttiin että mulla olis hurjat bileet ja kaikki tuli sinne. MEitä oli 3 mokkeria ja muut oli sitten 14-22 vuotiaita ja kaikki eli sulassa sovussa. Porukkaa oli loppujen lopuks jotain 60 ja viimiset lähti aamulla...Mut täytyy sanoo et oli tosi hauskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122149Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.692000Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401356Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111085
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066