Mitä kelkkaa suosittelette? Touring/työ?Käyttötarkoituksena vähän laduntekoa ja polttopuiden ajoa. Huviajo reitillä ja pilkillä pääasiallista. Pakki sähköstartti oltava. Voiko touringilla ajaa metsässä umpihangessa?
Miltä kuulostaa esim.
Polaris:500 Trial Touring tai Sport Touring 550?
Yamaha V-max 500 tai 600 ?
Hinta n.4000€. Vuosimalli lienee 95 =>
Tarttis kelkan
6
1611
Vastaukset
- MYYDÄÄN KELKKA
MYYDÄÄN SKI-DOO TOURING 500 VESIJÄÄHDYTYS -98
AJETTU VAIN 2770KM HELM.SIN.PUOLIPITKÄLLÄ TELALLA PAKKI SÄHKÖ STARTTI PILKKILAATIKKO/PUULAATIKKO
KUIN UUSI HINTA 4000,- TARJOA HELSINKI
P.0400433161 MARKO- Jone
Kiitti tarjouksesta, laitetaan harkintaan.
Tarkoitukseni on kuitenkin saada tietoa/käyttökokemuksia käyttötarkoitukseeni tulevasta kelkasta.Oma kokemukseni kelkoista olematonta, vain valtavaa innostusta.
Tarjouksia kuitenkin otetaan myös vastaan. - kelkkailia toisessa polvessa
Jone kirjoitti:
Kiitti tarjouksesta, laitetaan harkintaan.
Tarkoitukseni on kuitenkin saada tietoa/käyttökokemuksia käyttötarkoitukseeni tulevasta kelkasta.Oma kokemukseni kelkoista olematonta, vain valtavaa innostusta.
Tarjouksia kuitenkin otetaan myös vastaan.Mitä itse olen ymmärrätänyt niin touringeilla kannattaa pysyä kovalla jäljellä. Oisko lyne ranger 550 mitään? Tai vähän vanhempaa mallistoa kuten lyne 3900 syncro -88. Meillä on sellanen ja on hyvä. on vedetty puuta ja latuhöylää ja menee umpisella!
- MokeMan
kelkkailia toisessa polvessa kirjoitti:
Mitä itse olen ymmärrätänyt niin touringeilla kannattaa pysyä kovalla jäljellä. Oisko lyne ranger 550 mitään? Tai vähän vanhempaa mallistoa kuten lyne 3900 syncro -88. Meillä on sellanen ja on hyvä. on vedetty puuta ja latuhöylää ja menee umpisella!
Mitä pitempi tela umpisella, sen parempi. Oikein työkelkassa on 50cm leveä ja 398 cm pitkä tela. Joissakin jopa 60 cm. Oikein umpihangessa sekään ei ole yhtään liikaa! Kuorman kanssa on vielä uusi juttu. Reitillä telanpituus ei paljoa haittaa. Ja kapea riittää hyvin.
Kuoppaisella reitilla taas on sitä parempi, mitä paremmin etupää on jousitettu. Vanhat resorisukset ovat melko kovia. Mutta voithan ajaa hiljempää.
Lue vaikka kirjastossa eri kelkkalehtiä, ja nettisivuja. Hae netistä hakusanalla "moottorikelkkailu".
Vuokraa erilaisia kelkkoja ja kokeile. Osallistu kelkkasafareille ja kysele useilta ihmisiltä, mitä mieltä ovat kelkoistaan.
Moottorikelkka on uutena kallis, ja ajopäiviä vuodessa vähän, että melkein sinuna ostaisin käytetyn kelkan, ja katsoisin, onko siitä mihinkään. Sen voi sitten vaihtaa edullisesti toiseen, ellei tyydytä!
- Ski Doo
SkiDoo Scandic 380 vm.2000
-ollut uudesta asti minulla,myyn sairauden vuoksi
-ajettu ainoastaan n.800km
-Suksimuovit laitoin heti uutena
-samoin kuljetus/suojapeite ollut uudesta saakka
-seisonut autotallissa käyttämättömänä
-tämä menee hangessakin, ei ole mikään lyhyt telainen
-sähköpakki,kuljetuslaatiko,pitkä penkki selkänojalla
-kelkka on täysin uutta vastaava, metalli krafiitti
- lisätietoja [email protected]
- hinta peitteenkanssa 4300euroa, kelkka Pohjois-Satakunnassa- Jone
Kelkkakuume meni toistaiseksi ohi. Ei tosin aspiriinilla. Tuli ostettua Ski Doo 440 touring LE -97. Käyttökokemuksia ei vielä ole mutta niitä tulnee lopputalvesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803