Mä en oo ikinä pitäny bailuja, enkä pidä. Oon ollu Kuopiossa aika monissa bileissä, joissa on huumeisiin rahaa tarvitsevat vieneet tavaraa ja hajottaneet paikkoja. Ei ainoastaan kyseisestä talosta vaan naapureidenki ikkunat ja postilaatikot on ollu kohteena. Sairasta meinikiä...
Miten muualla?
Miten bailut menny? Kamaa särkyny/hävinny?
12
915
Vastaukset
- BileG
Juu sitä rahaa on varastettu ja kamoja menny rikki...ja lentäny parit kamat puuhun...ku tietäs miten...omenoita pitkin saunaa ja oksennusta kylpyammeessa...ei mitään kovin kauheeta vielä.
- bilettäjä (m)
Joo onhan niissä bileissä tullu vähän kaikkee tehtyä...
Kerran hakattiin pesismailalla stereot ihan paskaks.. ja tais siellä lavuaarikin ja peili mennä paskaks...
ikkuna ja kaikkeee.. en ees tiedä.. aika paskaan kuntoon se kyllä meni..
mutta paras bile juttu on kun jätkät sito yhen muijan pöydälle kiinni sillein että se ei voinu liikkua... kaikki vaatteet oli otettu pois ja sinne reikään työnneettiin kurkku..
populaari oli sit lähteny ja se jäi siihen koko yöks.. aamulla vanhemmilla oli sit vähän ihmettelimistä.. =)- =)
Tapana on tietää ketä kutsuu(ja luottaa niihin)ja jos tulee kaverin kavereita ni kamu ottaa kaiken vastuun!Meillä ei ole"tapahtunu"mitään
ainoastaan sängyt peuhattu ja oksennusta takapihalla... - aikuinen nainen
Ja toihan vielä tietenkin pitäis uskoo! Aika epäilyttävää!! Ainakin toi kurkkujuttu meni wähän yli! Kiinnostais vaan pojan ikä joka tommosta kirjottelee? Joku "elämästä kaiken nähnyt" teini varmaan!!! E.V.V.K.!!!!!!!! Oikeesti kasvakkaa nyt edes vähän!!!
- iid
siis toi ei o mikään naurun aihe.oiskin se muija nostanu jonku syytteen!ja ne ketkä oli vierestä kattonu ni ei jumalauta...
- party animal
Oikeesti? missä päin??!Haluisimpa päästä tollasiin pippaloihin!!!!!Heh..kerros ni tuun pyörähtää!!
- Pietäänkö pippalot jyväskyläs?
Ensinnäki,vietiin stereot,sauna sotkettiin,porukoitte huone yrjötty iha kokonaan,tomaatteja heitetty naapureitte ikkunoihin,potkittu kaikki istutukset matalaks,about50 tyyppiä heilumassa,pulloja oli rikottu sisälle,porukka pölli kaikki safkat jääkaapista,CD:t pöllitty....toisin sanottuna mitään ei jätetty!!!Oli ihanaa siivota...jaa että missä ite olin??olin kotona sekasi,ku ellukana..tarkotuksena pyytää about5 kaveria...,mutta ne oli kertonu juhlista eteenpäin..ainii oli myös tongittu porukoitte työhuone ja kaverin ja mun lompakosta vietiin rahat ja pankkikortit!!!!!
- 2x6teenjkl
jeez näinki kesys kaupungis löytyy tommosta...
- 2X6teen jkl 2
2x6teenjkl kirjoitti:
jeez näinki kesys kaupungis löytyy tommosta...
Joo eikö oo kiva,että löytyy!!!iha jees olis tässä viikonloppuna taas bileet tiedos!!!
- elspeth
jes, porukat tiesi asiasta muttei nekään sellaiseen hävitykseen uskoneet. kirsikoita lampunvarjostimissa, kaljat dippikastikkeeseen sonnustautuneena lattialla ja muusta ei puhuta: vessan putket remontoitiin ennen kuin koko talo täyttyi vedellä plus että kamut korjas ulko-oven onneks ennen isin ja äitin takas tuloa, särkyneet kristallilasit, tupakantumpit jotka hautautu yön aikana lumeen.. ja se haju! mutta ikuisena pilettäjänä who cares anyway, sehän on vaan materiaa:)
- Lydie
...ite en oo uskaltanu meillä pitää bailuja ja mutta yksissä pippaloissa taulut revittiin peilit rikottiin ja pari ikkunaa ja sit vielä potkittiin sellane ohut seinä paskaks ja pari ovee joka paikast löyty käytettyi kortsui ja oksennusta, takapihalleki oli jäätyny sellaselle kivitykselle jonku laatat ja joku oli polttanu tupakal reikii sänkyy ja lakanoihin ja muihin vaatteisiin mitä löyty kaapeist ja uima-altaaseen(se OLI aika siisti paikka)oli heitetty kananmunii ja kustu sinne ja kiukaalle oltiin oksennettu ja kustu ja jääkaapista oltiin viety kaikki safkat ja järkätty niistä semmone sekotus mikroon...ja mikron taakse....ja kahvinkeittimeen...ja jonku kenkään....:)ette usko sitä ihanaa lemua mikä oli alakerrassa...ku oli tosiaan ne kananmunat ja ne kuset...ja kaikkeen täytyy lisätä vielä ihana tupakansavu mikä oli suunnilleen sellanen ettei eteensä nähny...ja alunperin sisällä ei saanu polttaa...ja juhlien järkkäri oli jossain komerossa puolsammuneena jonku tuntemattoman jätkän kans....:)oli mahtavat pippalot!
- Lide
Pitihän tää arvata...Suomen nuoriso on ihan rappiolla...En todellakaan aio pitää bileitä kotona, meen muitten bileisiin riehumaan..=)
Kiitos vastauksista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909