Minä olin lähdössä poikaystäväni Laurin kanssa
Kesämökillemme lappiin.
Juurin kun olimme saaneet tavaramme pakattua,
niin laurille tuli kiire.
Hän sanoi vaan -Palaan pian sitten mennään.
Pian hän tulikin jo takaisin ja matka alkoi.
Heti kuuman automatkan jälkeen menimme mökin uima-altaaseen..
Sen jälkeen päätimme mennä saunaan Lauri sanoi minulle -Tämä olisi oiva tilaisuus kokea se ensimmäisen kerran..
Minä lähdin hakemaan meille siideriä ja Lauri odotti saunassa.
Minä laskin siiderilasit pöydälle ja istuin Laurin syliin.
Yhtäkkiä Laurilla alkoi seisoa.. Minä kipusin hänen päälleen ja hän alkoi nuolla pilluani.
Hän veti minut makuulle..
Minä otin Laurin peniksestä kiinni ja aloin hellästi hieroa sitä..laitoin hänen peniksensä suuhuni ja aloin nuolla..Lauri hieroi rintojani.
Lauri halusi lisää mutta minä halusin lähteä jo suihkuun mutta Lauri ei päästänyt minustä irti.
Hän työnsi peniksensä minun pilluuni.
Me hieroimme toisiamme ja suutelimme kiihkeästi.
Olimme kumpikin hengästyneitä ja uuvuksissa.
Lopulta päätimme mennä pesu huoneen puolelle.
Antakaa kommentteja!
Saunan Lämmössä
SeXsy
5
14834
Vastaukset
- simo
laukesin näppikselle
- lauri
haluan sinua
- lol
lol...! wittu miten paska novelli!!
- Jack
Oletko varma että hän työnssi melansa pilluun?
xD
- turha satu
Vähänkö turha tarina..älä jatka missään tapauksessa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033853
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482751- 1142569
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392078Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311840Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261658- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?751395- 221368
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311