heips!
olisin ostamssa syyrialaisen hamsun(naaras).
Mutta minulle ei tule päähän yhtään nimeä.. :o(
voisitteko sanoa pari? =)
olisin ostamssa syyrialaisen hamsun(naaras).
Mutta minulle ei tule päähän yhtään nimeä.. :o(
voisitteko sanoa pari? =)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 88
Vanhimmat
no mun yhen kaverin töttö hamsun nimi on Nöpö ja must se on aika kiva.
Musta julia tai yuolia olis kiva nimi....!
vai? tai jasmin! heh:)
moi!joo mulla olis tälläset nimiehdotukset:
Milli,Lilli,Tytti,Nepa,Donna,Lulu,Lara,Diana,Sani,
Selma,Missi,Nelli,Netta,Lintti,Hensu,Huna,Mimmi, ja tossa nyt niitä oli aika paljon :) toivottavasti helppas :)
kiitos! kaikki on tosi hyviä! nytten pitää vain päättä mikäs noista voisi antaa nimeksi..! =)
Saan itse myöhemmin hamsun joka on siis tyttö ja oonsen päättäny että siitä tulee Hyrrä jos se riehuu ja on innoissaan ja on hyrrämäinen :D
Hertta jos se on "herttainen" ja huomion kipeä
<3 Lilli <3 jos se on rauhallinen taitava ja se tykkää silittelystä ja kiipeilystä :D
Noi on mun tulevan hamsun nimiehdokkaan
Voit kattoo oisko ne kivoi
Mul ois nimi ehdotus candy
Esim Niina tai Elina
mun mielest hamsulle olisi hyvä nimi nelli tai söpö no kiitos jos se menee perille
Mun hamsun nimi on söpö
Tai söpö tai nöpö mun hamsterin nimi on nöpö
No tässä olis muutama..Vitja,Pinja,Nasu ja Lilly.
Mun oman hamsterin nimi on Nasu ja mun kaverin on Lilly.
Tässä olis pari ehdotusta...
Nuppeli tai paapero...
Helmi?... Oisko sellainen kiva nimi?..... :)
Tämä viestiketju on aloitettu jo vuonna 2004, joten hamsteri on jo kuollut, joten turha enää mtn nimeä on sille ruveta keksimään ;)
Voi tänne laitella ehdotuksia, muut hamsua hankkivat voivat sitten näiltä vanhoiltakin palstoilta etsiä nimiä, ettei joka toisella sivulla olisi "hamsterille nimiehdotuksia!" keskusteluja ;)
Minäkin 2021 viellä katson näitä
moi täältä 2021
Haha minäki
Joo,moit täältä 2021 vuodelta.Ite oon saamassa hamsun tänä viikon loppunaAAAA,oisku nimi ehdotuksia se on tyttö ja talvikko
Toi on ollu 2004 mutta katon näitä vielä vuonna 2021
Samaa
Mäki tääl 2021 mut keksiin vaa gerbiileille nimee
Muut voivat myös saada nimi ehdotuksia, ei tarvitse aloittaa omaa keskustelua
Mäki oon saamassa hamsuu naaras musta kk olisko ehotuksii
Olen itsekin ostamassa naaras hamsteria niin tämä sivu on todella pätevä
Minä katon vuonna 2022😂
Joo ja mä 2022
kröhöm 2022 oon tääl lmao
Ja mä 2022👍
Minä 2023 kattelen näitä
Mä kans :D
Nasu oisko hyvä ;)
Kiva mulle on tulossa hamsu
2024
Kröhöm täälä vielä 2024
Sameee
2024:D
- [ ] Esme
- [ ] Gira
- [ ] Aurora
- [ ] Kaneli
- [ ] Ruusu
- [ ] Pippuri
- [ ] Freia
😍😍
Tyyppi on vuos 2025
NussiLiisa Ja ImeläLiisa mitä helvetin järkee siinä kinn on isäs on näköjään joku kylä-hullu niinkuin meilläpäin sanotaan!
moi, valitsin Nellin mun Hamsun nimeks=D
Mul on nyt Naksu ja Nelli ja heillà on myös poikasia :)
Mul on tytsy ollut ja Typy =)
Mini tai Minni ? :)
Mun kissan nimi on Minni😁
lara, papu, ana, marabu, julie, jewel
ihana hamsun nimi ois tiuhti joka meillekkin tulossa :)
Vanilla
Vilja
Floora
entäpä Pipsa? lempinimenä voisi olla Piipii :)
Jee sain tästä hyvän nimen uudelle kamppelilleni😊
No lissu ja nöpö
Mulla on talvikko tyttä Miitu mut sen nimi oli meliki Nana, Nuppu, Mindy, Misty, Mira jne mut sit se oliki Miitu!:)
Voiiiih!!!!!! Mullakin on talvikkotyttö jonka nimi on Miitu ja siirä meinas tulla Mindy Misty tai Mira!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
miia,maisa,tytti,lyyli,mirana,miranda,lissie,kis,kim,tini,tyyne,tiuhti,viuhti,nasu,söpö,nöpö,töpö,liinu,tiinu,leena,sini,sinikka,seri,helmi,miina,meri,pirkko,saara,selma,selmi,milli,kerttu,tanja,emmi,aada,ada,iidi... niitä on paaaaljon!
muru
nelli
lilly
lily
oon jäljessä mutta, nimiä no... Töpö, Nöpö, Muru tai Söpö
Lola, Neva, Halla, Sala,Lily, Mila, Nelli, Napero. Omasta mielestäni nuo nimet ovat kelpo nimiä hamsulle:)
victoria ja lempinimi virtsarakko
meijän isän isä keksi nimet Messi ja Pimpi
2222222222222222222
http://encyclopediadramatica.se/HIDDEN_ARTICLE
.
Mä sain hyviä nimi ehdotuksia täältä mun tuleville tyttö rotille (Tiuhti ja Viuhti)
Mun hamsun nimi on Victoria lempi nimi viki=) mun aienman hamsun nimi oli Nini=D
Meillä on ollu kans kaikenlaisia hamstereita tms. Mutta tässä on muutama nimi :
Pisara
Lumipallo
Tiuhti ja Viuhti
Aki ja Ari (joo olivat siis poikia)
tässä muutama ehdoitus(seassa on myös poikahamstereille nimiä):
iines
minni
mimosa
nuppu
nöpö
nasu
nappi
venla
iita
iitu
vattu
rudolf
louis
roope
rudi
lola
luna
miisu
papu
pätkis
ruusu
lilja
fami
unna
pimu
typy
cola
milka
dumle
fudge
pepsi
nipsu
sisu
laku
jenkki
pablo
virkku
lotta
lotte
make
viljami
lempi
enempää en keksi. Osa noista on omien(mimosa,nipsu,lilja) tai kavereitteni (nöpö,nuppu,dumle,laku,jenkki,nasu)hamstereiden nimiä. :) Itselläni on ollut 3 hamsteria, ne ovat olleet rodultaan : Kääpiöhamsteri, talvikko..... Tiedän, että moni noista on Karkki/herkku tuotteita, mutta mielestäni ne vain ovat todella söpöjä nimiä.
TOIVOTTAVSTI SAAT APUA NOISTA NIMISTÄ.
(älkää välittäkö, joissain voi olla pieniä kirjoitus virheitä)
Nappi, Hyrrä, Helinä, lumi
Siinä olisi vähän toivottavasti kelpaa.
Ruusu,Nuppu,Selma,Hilja
Nappi ,apila,Mauno
No entä diana
Adele oisi kiva nimi :)toivottavasti se auttoi :D
Mun nimi on Adele...😂
Moi täält 2022! Mutta ainakin mä vielä kattelen näitä kun hamsteri tulossa.
Nimiehdotuksia:
Nanu
Nana
Nani
Viktoria ”viki”
Halla
Vilma
Saga
Lola
Lulu
Nia
Nasu
Hamsu
Mymmeli
Osa näistä on ollu mun hamstereilla (nanu,lola,lulu,mymmeli)mutta juu toivottavasti näistä oli apua❤️
Hei heitäsitekö pari ehitusta syyrialaisen hamsterin nimeks on joko uros tai naaras?
Mäkin saan hamsun oon tässä itekki miettiny nimee ja siks päädyin tänne täällä vielä2022 mut ehotuksii Viivi, Nepu, Nupu,Nipa, ,Miinu,Tiuhti tai Viuhti,Vilja, no joo siinä ehotuksii teille:)
Veenus,Venus,Lumikki,KIKI ja Ninni
Joo tiiän tää ryhmä on tehty ennen kun mä synnyin ja näin mut ehdotan nyt kuitenkin joitain hyviä nimiä hamsulle!😁
Tiuhti, Viuhti, Fatser, Susu, Haisuli, Nöpö, Neppu, Lilli, Lili, Lily, Lilja, Luna, Lulu, Väinö, Vili, Nasti, Nipsu, Lilja, Lepa, Kirppu, Mila, Tuike, Taika, Nasu, Nalle, Muumi, ja onhan niitä vaikka mitä jos vaan jaksaisi luetella!😅
Hunaja ois aika kiva nimi vaikka syyrialaiselle ja syystuuli en keksinyt mitään muuta mutta noi on mun mielestä kivoja
Cindy ois aika kiva?:)
Moiii!! No mulla on hamsu nimelt Sami tytön nimeks aattelin ehk Nasu? Haluisin ehk vähän erikoisempii nimii onks ehdotuksii??:)
Moii oon ehkä saamas syyrialaisen hamsun ja moi täältä 2023 luvulta ja joo mulla on ennen ollu Viivi niminen hamsu joten Viivi on söpö nimi nii täs tulee vielä lisää lehti, Sara, kukka, Pihla, Nina, Mila ja Ella. Mut moikka nähään joskus mut muistakaa 2023 vuosi! Bye bye🙃
Oisko hyvä nimi nasu :)
Moi terkkui 2023 luvulta!
Mun hamsterin nimi on sissi ja se on ihan söpö!!
hamsterini nimi on Nuusku, mutta Sandia on myös kiva
Hamsu ! on söpö, pehmeä. Nimenä myös bueno.
Eikö.
Saan ehk ens kuussa hamsterin ja se tulee olemaan tyttö niin oisko nimi ehdotuksii??
Mun lepparit on Esme
Gira
Aurora
Kaneli
Ruusu
Pippuri
Freia
Lyydia
Jos joku viel kaipailee ehotuksii tällee 2025-> nii tässä mitä mietin mun tulevalle tyttösyyrialaiselle😉
Adella, Alanna, Alanda, Alissa, Alli, Alva, Bella, Daalia, Dalia, Demi, Diana, Dino, Ellen, Eve, Evelia, Fami, Fianna, Halla, Hedda, Heini, Helinä, Helli, Helmi, Hulda, Hymy, Ira, Jade, Jessi, Juliet, Kamilla, Kamomilla, Kerttu, Kiara, Kide, Lana, Lara, Lilja, Lilli, Lilian, Lola, Lulu, Lydia, Lyydia, Malin, Malla, Malva, Matilda, Maya, Mette, Milli, Mira, Miranda, Muru, Nemi, Nina, Ninni, Oodi, Paju, Penni, Roosa, Ruusu, Rosa, Rosanna, Sella, Sienna, Sissi, Stina, Sylvi, Sylvia, Sade, Säde, Taimi, Tilda, Tuisku, Tupu, Tähti, Unna, Vadelma, Vanilla, Veanna, Vella, Viana, Vianna, Vivi, Vivian, Vivana, Vivienne
ite oon myös hankkimassa syyrialaisen tyttö hamsterin nii itelle tuli mielee Daisy tai joku lily