Tämä on osoitus siitä, että blondien väitetty tyhmyys ei ole tuulesta temmattu.
Olin menossa vaihtamaan rahaa erään tavaratalon info-pisteeseen. Tämä oli sitä aikaa, kun eurot oli juuri otettu käyttöön. Tiskin takana istui vaalea naishenkilö. Minulla oli kädessäni kympin seteli. Ojensin sen naiselle ja sanoin:
-Haluaisin vitosen kolikoina.
Nainen katseli hölmistyneenä hetken ja vastasi:
-Ei ole.
Ihmettellen kysyin etteikö ole. Nainen katsoi minua kuin vierasta sikaa ja sanoi:
-Ei ole vitosen kolikoita. On vain 2 ja 1 euroisia ja sitten näitä senttejä.
Tositarina
11
6517
Vastaukset
- :-)
:):):):):):):):))):):)::):)
- no huhhuh
funtsippa tätä: ei ole karvoituksen värillä
väliä todellisuudessa hitustakaan, ehkä se
oli joku alottelija?
sattumaa se oli
- BlackHeartAngel
Aika hassua..
Muttei saa yleistää, tuskin kaikki blondit samanlaisia ovat?! - Pikku Myy
Eikös oikea muoto olisi ollut kysyä "vitosen kolikkoina" eikä yhdellä koolla "vitosen kolikoina"? Varsinkin jos nielaisit tuon loppu "aan" on kassaneiti saattanut kuulla (väärin) sinun kysyvän "haluaisin vitosen kolikon" =)
- mii
Olisit voinut ilmaista itseäsi selvemmin, nyt vika oli täysin sinussa itsessäsi. Jospa sulla on puhehäiriö... tai äännät epäselvästi...?
- Saddu ;-)
...eihän vitosen kolikkoja olekaan(!)...paitsi venäläisessä nyrkkipajassa...!?!
Elikkä blondi peittosi teikun 6-0,kö ?!?
lol
;-) - Blondi
...Kun en ensin meinannut hoksata mikä vitsissä oli niin hauskaa :D
*katsoo hiusten väriä* - joku
Mietipä tätä: Niilä ei ehkä ollu enää markkoja siellä infos.
- tyhmä olen minä
Siis menitsä vaihamaan markoiks va euroiks sitä rahaa?
- heidi
tyhmä olen minä kirjoitti:
Siis menitsä vaihamaan markoiks va euroiks sitä rahaa?
kertokaas nyt ihan selkeesti mikä tässä oli se hauska juttu? siis mitä niistä kolikoista? eikä tartte alkaa morkkaamaan kysyjää...
artikuloinkohan epäselvästi? - heh
heidi kirjoitti:
kertokaas nyt ihan selkeesti mikä tässä oli se hauska juttu? siis mitä niistä kolikoista? eikä tartte alkaa morkkaamaan kysyjää...
artikuloinkohan epäselvästi?Kun ei oikein auennut.. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419