Tämä on osoitus siitä, että blondien väitetty tyhmyys ei ole tuulesta temmattu.
Olin menossa vaihtamaan rahaa erään tavaratalon info-pisteeseen. Tämä oli sitä aikaa, kun eurot oli juuri otettu käyttöön. Tiskin takana istui vaalea naishenkilö. Minulla oli kädessäni kympin seteli. Ojensin sen naiselle ja sanoin:
-Haluaisin vitosen kolikoina.
Nainen katseli hölmistyneenä hetken ja vastasi:
-Ei ole.
Ihmettellen kysyin etteikö ole. Nainen katsoi minua kuin vierasta sikaa ja sanoi:
-Ei ole vitosen kolikoita. On vain 2 ja 1 euroisia ja sitten näitä senttejä.
Tositarina
11
6475
Vastaukset
- :-)
:):):):):):):):))):):)::):)
- no huhhuh
funtsippa tätä: ei ole karvoituksen värillä
väliä todellisuudessa hitustakaan, ehkä se
oli joku alottelija?
sattumaa se oli
- BlackHeartAngel
Aika hassua..
Muttei saa yleistää, tuskin kaikki blondit samanlaisia ovat?! - Pikku Myy
Eikös oikea muoto olisi ollut kysyä "vitosen kolikkoina" eikä yhdellä koolla "vitosen kolikoina"? Varsinkin jos nielaisit tuon loppu "aan" on kassaneiti saattanut kuulla (väärin) sinun kysyvän "haluaisin vitosen kolikon" =)
- mii
Olisit voinut ilmaista itseäsi selvemmin, nyt vika oli täysin sinussa itsessäsi. Jospa sulla on puhehäiriö... tai äännät epäselvästi...?
- Saddu ;-)
...eihän vitosen kolikkoja olekaan(!)...paitsi venäläisessä nyrkkipajassa...!?!
Elikkä blondi peittosi teikun 6-0,kö ?!?
lol
;-) - Blondi
...Kun en ensin meinannut hoksata mikä vitsissä oli niin hauskaa :D
*katsoo hiusten väriä* - joku
Mietipä tätä: Niilä ei ehkä ollu enää markkoja siellä infos.
- tyhmä olen minä
Siis menitsä vaihamaan markoiks va euroiks sitä rahaa?
- heidi
tyhmä olen minä kirjoitti:
Siis menitsä vaihamaan markoiks va euroiks sitä rahaa?
kertokaas nyt ihan selkeesti mikä tässä oli se hauska juttu? siis mitä niistä kolikoista? eikä tartte alkaa morkkaamaan kysyjää...
artikuloinkohan epäselvästi? - heh
heidi kirjoitti:
kertokaas nyt ihan selkeesti mikä tässä oli se hauska juttu? siis mitä niistä kolikoista? eikä tartte alkaa morkkaamaan kysyjää...
artikuloinkohan epäselvästi?Kun ei oikein auennut.. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285390
- 1611825
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561493Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 931114
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101023Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan36913- 38885