Tositarina

rahanvaihtaja

Tämä on osoitus siitä, että blondien väitetty tyhmyys ei ole tuulesta temmattu.
Olin menossa vaihtamaan rahaa erään tavaratalon info-pisteeseen. Tämä oli sitä aikaa, kun eurot oli juuri otettu käyttöön. Tiskin takana istui vaalea naishenkilö. Minulla oli kädessäni kympin seteli. Ojensin sen naiselle ja sanoin:
-Haluaisin vitosen kolikoina.
Nainen katseli hölmistyneenä hetken ja vastasi:
-Ei ole.
Ihmettellen kysyin etteikö ole. Nainen katsoi minua kuin vierasta sikaa ja sanoi:
-Ei ole vitosen kolikoita. On vain 2 ja 1 euroisia ja sitten näitä senttejä.

11

6429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      :):):):):):):):))):):)::):)

      • no huhhuh

        funtsippa tätä: ei ole karvoituksen värillä
        väliä todellisuudessa hitustakaan, ehkä se
        oli joku alottelija?

        sattumaa se oli


    • BlackHeartAngel

      Aika hassua..
      Muttei saa yleistää, tuskin kaikki blondit samanlaisia ovat?!

    • Pikku Myy

      Eikös oikea muoto olisi ollut kysyä "vitosen kolikkoina" eikä yhdellä koolla "vitosen kolikoina"? Varsinkin jos nielaisit tuon loppu "aan" on kassaneiti saattanut kuulla (väärin) sinun kysyvän "haluaisin vitosen kolikon" =)

      • mii

        Olisit voinut ilmaista itseäsi selvemmin, nyt vika oli täysin sinussa itsessäsi. Jospa sulla on puhehäiriö... tai äännät epäselvästi...?


    • Saddu ;-)

      ...eihän vitosen kolikkoja olekaan(!)...paitsi venäläisessä nyrkkipajassa...!?!
      Elikkä blondi peittosi teikun 6-0,kö ?!?
      lol
      ;-)

    • Blondi

      ...Kun en ensin meinannut hoksata mikä vitsissä oli niin hauskaa :D

      *katsoo hiusten väriä*

    • joku

      Mietipä tätä: Niilä ei ehkä ollu enää markkoja siellä infos.

      • tyhmä olen minä

        Siis menitsä vaihamaan markoiks va euroiks sitä rahaa?


      • heidi
        tyhmä olen minä kirjoitti:

        Siis menitsä vaihamaan markoiks va euroiks sitä rahaa?

        kertokaas nyt ihan selkeesti mikä tässä oli se hauska juttu? siis mitä niistä kolikoista? eikä tartte alkaa morkkaamaan kysyjää...
        artikuloinkohan epäselvästi?


      • heh
        heidi kirjoitti:

        kertokaas nyt ihan selkeesti mikä tässä oli se hauska juttu? siis mitä niistä kolikoista? eikä tartte alkaa morkkaamaan kysyjää...
        artikuloinkohan epäselvästi?

        Kun ei oikein auennut.. :-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe