mistä matkaseuraa afrikkaan

afrikka

mistä kummasta te löydätte kavereita jotka haluavat matkustaa afrikkaan. minä olen jo pidemmän aikaa etsinyt matkaseuraa kyseiseen maahan , mutta huonolla tuloksella. laittakaa linkkejä ja vinkkejä mistä löytäsin matkaseuraa.

12

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisas

      vaan maanosa

      • viisas

        HAKUNA MATATA SULLE JA VIELÄ VOIT TUOKSUTELLA KUUMAA.


      • Nimetön

        Siis et ihmiset viitsii takertua joka hiivatin pikkujuttuun,
        puhuuhan Jenkit esim että he matkustaa Eurooppaan.
        Ja uskon ,et suomaliset tietää kyllä ettei ole olemassa maata nimeltä Afrikka,
        No jenkeistä en kyllä mee takuuseen,et ne tietäis ettei oo maata nimeltä Eurooppa
        Mut ette viitsis pipottaa aina ja kaikesta.


    • Nappula

      En tiedä mistä muut löytävät seuransa, mutta sinä voisit löytää vaikka täältä. Itseäni kiinnostaa tosin Pohjois-Afrikka enemmän kuin muut alueet. Laita tänne sähköpostiosoitteesi, jos kiinnostaa.

      • kapu

        Sitä minäkin pähkäilen.Mut oletko N vai M ? Ja millaista seuraa etsit ?


      • Nappula
        kapu kirjoitti:

        Sitä minäkin pähkäilen.Mut oletko N vai M ? Ja millaista seuraa etsit ?

        Olen naispuoleinen ihminen. Kaipaan matkaseuraa, en seksiseuraa.


      • kapu
        Nappula kirjoitti:

        Olen naispuoleinen ihminen. Kaipaan matkaseuraa, en seksiseuraa.

        Niin minäkin,siis N (keski-ik.) ja matkaseuraa kaipaan.En juo enkä polta ja olen aamu-uninen eli löytyiskö samanlaista ? ei seksiseuraa !


      • Nappula
        kapu kirjoitti:

        Niin minäkin,siis N (keski-ik.) ja matkaseuraa kaipaan.En juo enkä polta ja olen aamu-uninen eli löytyiskö samanlaista ? ei seksiseuraa !

        Hei,

        Tuohan kuulostaa mukavalta. Haluatko antaa sähköpostiosoitteesi? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia sähköpostitse.


      • afrikka
        kapu kirjoitti:

        Niin minäkin,siis N (keski-ik.) ja matkaseuraa kaipaan.En juo enkä polta ja olen aamu-uninen eli löytyiskö samanlaista ? ei seksiseuraa !

        minä olen keskiikäinen naishenkilö joka ei polta eikä juo. Suunnittelen kenian tai tansanian matkaa syksyllä. Matkalla voisin olla jopa kuukauden ehkä pidenpäänkin. Keniassa olen käynyt kolme kertaa ja ainavaan näkemistä riittää. Jos kiinnostaa ota yhteys. Siis ei seksiseuraa vaan matkaseuraa.


      • afrikka
        Nappula kirjoitti:

        Hei,

        Tuohan kuulostaa mukavalta. Haluatko antaa sähköpostiosoitteesi? Olisi kiva vaihtaa ajatuksia sähköpostitse.

        Moi. Onko suunnitelmassa tansania vai kenia. Mä oon keskiikäinen tyttö ja lähdössä jompaan kumpaan syksyllä vaikka kuukaudeksi. jos kiinnostaa ota yhteys. Keniassa olen käynyt muutaman kerran. Heips


      • kapu
        afrikka kirjoitti:

        minä olen keskiikäinen naishenkilö joka ei polta eikä juo. Suunnittelen kenian tai tansanian matkaa syksyllä. Matkalla voisin olla jopa kuukauden ehkä pidenpäänkin. Keniassa olen käynyt kolme kertaa ja ainavaan näkemistä riittää. Jos kiinnostaa ota yhteys. Siis ei seksiseuraa vaan matkaseuraa.

        Olen kiinnostunut seurastasi,mut kiinnostaisko sua Länsi-Afrikan risteily tai Ghana esim ? Paljonkohan ne sun ehdottamat matkakohteet maksaisivat ?


      • afrikka
        kapu kirjoitti:

        Olen kiinnostunut seurastasi,mut kiinnostaisko sua Länsi-Afrikan risteily tai Ghana esim ? Paljonkohan ne sun ehdottamat matkakohteet maksaisivat ?

        Lennot maksaa siin 600-800 ekuu, siis keniaan. Tansaniaankin pääsee välil aika edullisesti. Ei kannata ottaa valmismatkaa. Mul on vähän tuttuja joilta voi kysellä. Syksyl on parasta lähteä, on aikaa säästää rahaa. Siel paikal on sit tosi halpaa. Jos sais seikkailu henkisen ja ennakkoluulottoman porukan kokoon niin ois kiva. Gambiassa oon käyny kerran, mut siel ei oo edes seeproja, lintuja kylläkin. Viestitellään ja suunnitellaan. Heippa sulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2779
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      370
      2645
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1818
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      142
      1687
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1462
    Aihe