A-PU-VA! Onko kellää mittää tietoo siitä kauniista valssista, mikä on sellasessa elokuvassa kun Akaton mies? Kertosäkkeessä lauletaan, jotta:
"Ei mitään nii kaunista lie alla taivaan, kuin kesäinen ilta ja juhannusyö..."
Oon koittanu googlen kautta ettii, mut eipä oo tuottanu tulosta. Josko täältä löytys viisaampaa väkkee...? ;)
Kiitoksia vaivannäöstä etukätteen!
Biisi hukassa?!
8
4968
Vastaukset
- Ilkka
..äkkisiltään veikkaisin Saarenmaan valssia. Noi sanat sattui sävelmään, äkkiä sitä hyräillessäni.
- Romantikko
Eipä se oo Saarenmaan valssi... Leffa katkee just kivasti, ettei lopputekstit oo mukan. Eli siitäkään ei pääse kattomaa mikä se biisi olis. Ei auta ku hakia vaa edelleen...
- Romantikko
Tälläviisii se biisi alkaa:
"On kesään saavuttu juhannusaikaan, sen lämpöisiin päviin kun jäädä saa työ. Ei mitään sellaista lie alla taivaan, kun kesäinen ilta ja juhannusyö..."
Tulisko mieleen mikä mahtais olla kysseessä?- tj
kysymys on valssista nimeltään:
On kesään saavuttu juhannusaikaan - Anonyymi
tj kirjoitti:
kysymys on valssista nimeltään:
On kesään saavuttu juhannusaikaanMarit ja Mikot ovat levyttäneet aikoinaan sen. Löytyy you tubesta. Eli On kesään saavuttu Juhannusaikaan.....
- Eskil50
Marit ja Mikot ovat laulaneet sen levylle nimeltään "Niin paljon kuuluu rakkaiteen".
- Anonyymi
Jos haluat kuulla pätkän tuosta hurmaavasta sävelmästä ja päästä hetkessä pääsi sisällä kesän hehkeimpään hetkeen, niin katso lankalauantaina (03.04.2021) kakkoskanavalta klo 16:15 alkaen kotimainen komedia.
Nessuja kannattaa varata muutama koska joskus komediakin koskettaa. - Anonyymi
Ajankohtaan täydellisesti sopiva:
https://www.youtube.com/watch?v=LLnDJf5QjVs
Koivun tuoksuista juhannusta koko Suomeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059