Biisi hukassa?!

Romantikko

A-PU-VA! Onko kellää mittää tietoo siitä kauniista valssista, mikä on sellasessa elokuvassa kun Akaton mies? Kertosäkkeessä lauletaan, jotta:

"Ei mitään nii kaunista lie alla taivaan, kuin kesäinen ilta ja juhannusyö..."

Oon koittanu googlen kautta ettii, mut eipä oo tuottanu tulosta. Josko täältä löytys viisaampaa väkkee...? ;)

Kiitoksia vaivannäöstä etukätteen!

8

3731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkka

      ..äkkisiltään veikkaisin Saarenmaan valssia. Noi sanat sattui sävelmään, äkkiä sitä hyräillessäni.

      • Romantikko

        Eipä se oo Saarenmaan valssi... Leffa katkee just kivasti, ettei lopputekstit oo mukan. Eli siitäkään ei pääse kattomaa mikä se biisi olis. Ei auta ku hakia vaa edelleen...


    • Romantikko

      Tälläviisii se biisi alkaa:
      "On kesään saavuttu juhannusaikaan, sen lämpöisiin päviin kun jäädä saa työ. Ei mitään sellaista lie alla taivaan, kun kesäinen ilta ja juhannusyö..."
      Tulisko mieleen mikä mahtais olla kysseessä?

      • tj

        kysymys on valssista nimeltään:

        On kesään saavuttu juhannusaikaan


      • Anonyymi
        tj kirjoitti:

        kysymys on valssista nimeltään:

        On kesään saavuttu juhannusaikaan

        Marit ja Mikot ovat levyttäneet aikoinaan sen. Löytyy you tubesta. Eli On kesään saavuttu Juhannusaikaan.....


    • Eskil50

      Marit ja Mikot ovat laulaneet sen levylle nimeltään "Niin paljon kuuluu rakkaiteen".

    • Anonyymi

      Jos haluat kuulla pätkän tuosta hurmaavasta sävelmästä ja päästä hetkessä pääsi sisällä kesän hehkeimpään hetkeen, niin katso lankalauantaina (03.04.2021) kakkoskanavalta klo 16:15 alkaen kotimainen komedia.

      Nessuja kannattaa varata muutama koska joskus komediakin koskettaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe