Miia, Piia, Tiia, Kiia ja Riia

äiti-65

Meidän viisi tyttöä ovat siis nimeltään

Miia Katariina
Piia Emilia
Tiia Johanna
Kiia Amanda
Riia Elina

siksi ettei kukaan tytöistä tuntisi, että itsellä on "huonompi" nimi kuin toisilla. Nyt kun on samantapaiset nimet niin varmasti on myös samanarvoiset.

7

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin

      kaikki samasta puusta väännettyjä,mutta jos jotokuta miellyttää,niin antaa olla sit niin,

    • tarja

      mut itse olisi vähän sekottanu kuitenkin pakkaa esim.Miia,Piia,Tiina,Kiia ja Riina...

    • evian

      Määräytyykö teidän perheessä ihmisen arvo nimen perusteella??!

      • Uve

        Siis ei kai lapsi itseään huonommaksi tai eriarvoiseksi tunne sen takia, että nimi on erilainen kuin sisaruksien?? Minun ja veljeni nimissä ei ole edes yhtään samaa kirjainta, ja olen iloinen, että meillä on molemmilla ihan omanlaisensa nimet.


      • evian
        Uve kirjoitti:

        Siis ei kai lapsi itseään huonommaksi tai eriarvoiseksi tunne sen takia, että nimi on erilainen kuin sisaruksien?? Minun ja veljeni nimissä ei ole edes yhtään samaa kirjainta, ja olen iloinen, että meillä on molemmilla ihan omanlaisensa nimet.

        sentään samoja kirjaimia nimissä(minulla kolme siskoa), mutta muuten kaikilla todella erilaiset nimet. Minä olen myös ainoa, jolla on äidin kanssa samankaltainen nimi (olen kolmas lapsi) eikä todellakaan ole tullut mitään ongelmia tai kateutta nimistä ikinä kenenkään puolelta.


    • mom-to-be82

      sama kun mäkin antaisin tuleville lapsille nimiksi mari, sari, kari, jari ja ari:(
      mun mielestä lapsille pitää antaa ne nimet mistä itse tykkää, eikä niin että mikä sointuu.. eihän ne lapset aikuisenakaan yhessä ole..
      kai tää viesti on vitsi?!?

    • Ajatelkaa, nää samalla luokalla. "TIIA TÄNNE"
      Kiia kuulee "Kiia tänne"
      Miia "Miia tänne"
      Riia "Riia tänne"

      Ja lopulta Tiia ei tulekkaan, koska kaikki muut menivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe