mitä kuoleman jälkeen?

Ireth

mikä on teidän käsityksenne tuonpuoleisesta? Vai onko sitä? Jatkuuko elämä jossain toisessa maailmassa, tai tässä maailmassa, jääkö sielu kummittelemaan hautausmaille kauhufilmien tapaan vai matkaako se johonkin paikkaan jota kristityt sanovat taivaaksi? Siinä omia mietteitä joita voisin pitää mahdollisena tämän elämän jälkeen.

5

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arska

      Kuoleman jälkeen tapahtuu kaikille ihmisille seuraavaa: Elintoiminnot lakkaavat. Ihminen kuolee fyysisesti. Ihmisen ajatus ei kuole. Jotkut sanovat tätä ajatusta sieluksi mutta sillä sanalla on mielestäni liian kristinuskoa tunnustava leima. Tämä ajatus ei koskaan katoa vaan se siirtyy seuraavaan ulottuvuuteen. Näin tapahtuu kaikille eikä sillä miten maan päällä olet elänyt ole mitään merkitystä. Ei ole olemassa mitään helvettiä tai taivasta. On vain se seuraava ulottuvuus mihin me kaikki pääsemme kun se aika koittaa.

      • Ireth

        olen kyllä samaa mieltä. Minun mielestäni tämä kristittyjen taivas ja helvetti oli vain keskiajan pelottelukeino saada ihmiset kirkkoon, mikä tuhosi myös ison osan suomalaisesta kulttuurista.


      • Kia
        Ireth kirjoitti:

        olen kyllä samaa mieltä. Minun mielestäni tämä kristittyjen taivas ja helvetti oli vain keskiajan pelottelukeino saada ihmiset kirkkoon, mikä tuhosi myös ison osan suomalaisesta kulttuurista.

        Samaa mieltä!
        Arskan ajatusta voisi nimetä myös tietoisuudeksi. =)


    • Polgara

      Siis sielunvaellukseen uskon minä.

    • Marina

      Mutta tietystikkin emme enää tässä tämän planeetan kehossamme. Se kun on kuin kulunut vaatekerta, joka heitetään mätänemään - mutta siellä sisällä on toinen (toisia) ja hienommasta aine-energiasta tehty keho - joka itseasiassa me todellisuudessa olemmekin.

      Kuolemassa me vapaudumme siksi, joka me olemme oikeasti. Energia/valo olento, jolla on sisäinen tietous, joka on vain "väistynyt" pois päältä (off) tässä materialisaation maailmassa..

      Olen tutkinut "Kuoleman" musteeriota jo yli 30 vuotta ja olenkin löytänyt sieltä itse "Elämän".

      On olemassa "verhon tuolla puolen" paljonkin erilaisia vastaanottopaikkoja ja jokaisen omat värähtelyt vievät tulokkaan automaattisesti sinne, minne hänen värähtelytaajuutensa hänet oikeuttaa.

      Siellä on mm. sellainen paikka, jota kutsuvat nimellä Marduk, ja sieltä käsin yritetään ottaa yhteyksiä toisinaan tänne maanpäälle mm. puhelimitse, teleksillä, scannerilla ja jopa rikkinäisillä TV:llä, siinä siis nämä koneet ovat olleet vastaanotto-kanavina. Siitä on maailmanlaajuinen yhdistyskin perustettu. En muista nyt sen nimeä.

      Olen nähnyt dioja Mardukilta, maisemista, joita on saatu tällaisella tapaa ja ei se mielestäni kyllä paljon eronnut meidän maapallostamme. Myöskin näyttivät dioja, joissa oli kuvattu sieltä tullutta viestiä. Mielenkiintoista viestissä oli, että kaikki oli kirjoitettu yhteen - vain kenoviivat eroittivat lauseet toisistaan. Koska kuulemma on niin hankalaa se viestin lähettäminen, niin mitään ei tuhlata.

      Siellä on kuulemma mm. sellainen virta, joka kulkee sen planeetan läpi ja sen nimi on "Elämänvirta".

      Tutkija/kirjailija Irma Weiss on tästä Marduk planeetasta ja näistä yhteyksistä luennoinut silloin tällöin. Hän seuraa tutkimuksia tiiviisti - koska itse asui suurenosan elämästään Keski-Euroopassa - jossa kaikkeen tähän on suhtauduttu myötämielisemmin kuin täällä. Myöskin kirjoittanut aiheista mielenkiintoisia kirjoja.

      Suosittelen lukemaan klassikkoa "Kuolemaa ei ole" kirjoittanut/kanavoinut ent. Lapinläänin ylilääkäri Rauni Leena Luukanen/Kilde. Tämä on ollut erittäin myyty kirja useassa maassa. Osa kirjasta on kokonaan henkimaailmasta kanavoitua automaattikirjoituksella..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe